Merhabalar uzatyacağım keyifli okumalar diliyorum🙂
Yorum yapmayı unutmayalım lütfen🙏&&&&&
Alparslan kapıyı bir hışımla açıp içeri bildiğiniz dalmıştı. Zafer gülümsemesi yüzüme çoktan yayılmıştı bile.
"Tamam sen kazandın güzel gözlüm. Daha fazla ileri gitme kendimi zor tutuyorum " dedi.
Bu tutmuş haliydi yani. Bu da bir gelişmeydi. Sonuçta karşımdaki de Alparslandı.
Çok zorlamamak gerekiyordu.
" Farkındaysan sen daldın içeri. Gelmeyebilirdin"dedim. Aslında deli gibi utanıyordum.
"Hani az önce gelmek istersen gel Alpim sana ihtiyacım var. Kapıyı da kilitlemedim yanıyorum çabuk ol diyordun. Ne oldu şimdi?" dedi.
Ağzım açık onu dinliyordum.
"Hiçte bile öyle bir şey demedim abartma. Şaka yapmıştım sadece"dedim.
Durumumuza şöyle bir baktığımda bütün kan yanaklarıma toplanmıştı.
Hain adam hemen laflarımı başka yöne pardon kendi diline çeviriyordu.
“ bu seferde ben yanıyorum bebeğim. Sen ben soğuk duş duvara yaslı olarak diyorum. Sen ne diyorsun ? ” dedi.
Bu gece bu adamın elinden nasıl kurtulacam inanın bilmiyordum. Bir halt ettim. Bütün işler karışmıştı.
“sadece küçük bir şaka yapmıştım. Çıkta banyo yapayım”dedim. Sesim içine kaçmıştı resmen.
“yoo hiç çıkasım yok ” dedi. Bileğimden tutarak kabinin içine doğru çekti beni. Mecburen girmek zorunda kaldım. Elimin tekiyle hala gögüslerimi tutuyordum.
Gözleri gögüslerimi tuttuğum elime kaydı. Sonra yüzünde sinsi bir gülümseme oluştu.
Suyu birden açınca soğuk suyla irkildim. Elimi göğüsümden çözüp Alparslana sarılmıştım.
“kapat şunu kapat dondum burda. Çok soğuk çok soğukk” dedim.
Tamamen reflesks olarak yapmıştım bu hareketi. Alparslan gülüyordu.
“ güzelim hasta olacağını bilmesem hep böyle kalırdım da neyse. Hadi seni yıkayalım” dedi.
“ pis fırsatçı ben kendim yıkanırım. Hem gülmesene su soğuk diye sarıldım. Yoksa bu halde sarılmazdım” dedim.
Ama hala daha sarılıyordum. Beni daha önce yanlışlıkla da görse yine de utanıyordum.
“şuan hiç şikayetçi değilim bebeğim” dedi ve saçlarımı öptü.
Elimi yumruk yapıp sırtına geçirmiştim. Fayda etmiyorduki adama.
Tabi şikayetçi olmazdı sonuçta çıplak bir şekilde ona sarılıyordum.
Suyu sıcağa ayarladığında beni de kendinden ayırdı. Kollarımı hemen kendime saracaktım ki bileklerimden tuttu.
“yine soğuk suyu mu açmamı istiyorsun güzelim?” dedi.
Sinir bozucu bir şekilde söylemişti bunu.
Arkamı duvar tarafına döndüm. Alparslandan da yüksek sesli bir oflama sesi geldi.
“ biz seninle ileride nasıl çocuk yapacaz güzel gözlüm? Gözlerimizi mi kapatacaz. Bunlara alışman gerekecek. Ne zaman alışacaksın bana?” dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...