31.BÖLÜM

2.3K 83 12
                                    

Merhabalar herkese duyurulardan haberdar olmak için profilimi takip edebilirsiniz😊
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayalım lütfen. Tepkinizi merak ediyorum🙂


🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Çok ayrılık içtim ben kalbim güzel hani.”
ÖZDEMİR ASAF
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼


&&&&&


Şuan valizimi arabaya koymuş yolda gidiyorduk. Buna inanamıyordum. Nereye gittiğimiz hakkında en ufak bir fikrim yoktu.

Deli gibi merak ediyordum.
“ nereye gidiyoruz ” dedim. Heyecanlı bir şekilde.

“sen son zamanlarda ne kadar da kaba bir kadın oldun güzel gözlüm” dedi.

Bana bana dedi. Dönüp hiç kendine bakmış mıydı acaba?

“ ben mi kabayım? Hiçte bile ne kabalığımı gördün” dedim.

Gülümseyerek “ insan bir canım der. Alpim, her şeyim der. Ama benim hatunumda nerde? Anasını satayım tık yok hatunda” dedi. Eliyle sakallarına dokunarak.

Bu konuya nereden geldik inanın bir fikrim yoktu. Bugün fazlaca konuşuyordu. Aynı zamanda gülümsüyordu.

Benimle dalga geçiyordu. Uyuz şey ne olacaktı.Ama ben seni süründürmesini de bilirdim.

Elimi bacağına koydum. İrkildi. Kasıldı. Onun böyle kıvaranması acayip hoşuma gidiyordu.

Elimi bacağından  yukarıya doğru hareket ettirdim. Bana bir cesaret gelmişti. Ama kıvranması da hoşuma gidiyordu.

Bir elime bir bana bakıyordu. Sonra yutkundu. Ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu.

“güzelimm araba kullanıyorum. Tehlikeli sulardasın. Hiç iyi şeyler olmayacak bak” dedi.

“ne yapabilirsin ki ?bence hiç bir şey yapamazsın” dedim. Elimi daha da yukarı çıkardım tisörtünün üstünden Karın kaslarının üzerinde durdum.

Araba öyle bir ani frenle durdu ki Alparslanın kolu olmasaydı kafamı bir yerlere vurmuştum.

“ne yaptığının farkındasındır umarım güzel gözlüm. Gittiğimiz yerde daha da ileri gidebilecek misin merak ediyorum. Şahsen ben çok ileri gitmeni istiyorum” dedi.

Sonra elimi kavrayıp dudaklarına götürüp öptü. Yine olayı kendi lehine çevirmişti.

“ne oldu güzelim bir sustun. Oysaki demin böyle değildin” dedi.

Gerçekten ne diyeceğimi bilmiyordum. Hiç bozuntuya vermeden konuşmayı değiştirdim.

“ Benim uykum geldi. Uyuyacam ben” dedim. Gözlerimi kapattım.

“tabiki benim güzelimin uyuması gerekiyor. Uyu da enerjik ol. Bana lazımsın sen” dedi.

Bilerek yapıyordu.
'Hiçte lazım değilim. Niye lazım olacakmışım? Hem ben bu gece tek başıma uyuyacam. Yayıla yayıla sensiz ' dedim. 

Ani hareketle başını bana çevirdi.
'bok uyursun tek başına ' dedi. Sert ve ciddi sesiyle.

'bu gece seni bırakan Alparslanı s.....' derken ağzını elimle kapatmıştım. Oha  yaa çok fazla oluyordu yani.

Demek bu gece kaçış yoktu. Bende Alparslanın aklını başından almasını bilirdim.

"Arabayı durdur çabuk " dedim. Bana anlamamış gözlerle bakıyordu. Sonra kenara çekti arabayı.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin