1.BÖLÜM

19.1K 335 40
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR.HOŞGELDİNİZ HİKAYEME 😊😊😊
Keyifli okumalar hepinize.




Bugün benim tatil günümdü.Kardeşimle beraber vakit geçirebilecegim için cok mutluydum.

Ne yazık ki o lanet trafik kazasında ailemizi kaybetmiştik.Ama kardeşim Eymen için ayakta durmalıydım.Onun hem annesi hem babası hemde ablası oldum.

Eymen daha 5 yaşında ve o kadar tatlı bir cocuk ki bu yaşında benimle birlikte hayatla mücadele ediyordu.

Bazen ona yetememekten o kadar çok korkuyorumki.Hic bir seyde hevesi kalsın istemiyorum.Elimden geldiğince her istediğini yapmaya calışıyorum.Kendime söz verdim onu mutlu edicektim.

Bir yıl önce bir sirkette sekreter olarak başlamıştım işe.Aslında o kadar çok okumak isterdim ki ama olmadı işte.Belki ailem hayatta olsaydı hep okumamı isterlerdi.Ama Eymene ve eve bakmam için çalışmam gerekliydi.Bu dünyada Eymenle birbirimizden baska kimsemiz yoktu maalesef.

Aslında herkes bize acıyarak bakıyordu. 20 yaşında genc bir kız ve 5 yaşında bir erkek çocugu hayatta bir baslarına kalmış diyerek konusmalara cok kez şahit olmuştum.Bu benim zerre umrumda degildi.

Ben Elsa EĞİLMEZ her zaman başı dik,kendi ayakları üstünde duran ve durmaya devam edecek biriydim.İnsanların düşüncesi zerre umrumda değildi artık.

Sekreterlik aslinda ilk başlarda zor gelmisti. Ama zamanla alışmıştım artık.

Patronum Haldun Bey o kadar iyi bir insandıki 55 yaşında olmasına ragmen hem dinç hem de tontiş bir patrondu.Bana bir baba edasıyla her zaman kol kanat geriyordu.Onun hakkını asla ödeyemezdim.Böyle insanlar çıkınca karşıma iyi insanların hala var olduguna şu kalbim biraz daha inanıyordu.

Bunları düşünerek çok fazla oyalandım yatakta.Saate baktığımda onbire geldigini gordum.Eymen birazdan uyanırdı.
Güzel bir kahvaltı hazırladım ve Eymeni uyandırmaya odaya gittim.

"bal köpüğüm uyanmamış mı?hala.Ben bal köpüğüme omlet yaptım" diyerek yatagında Eymeni gıdıklamaya başladım.Eymen kahkaha atarak elimden kurtulmaya calışıyordu.

Kahvaltımızı ettik bugünü dolu dolu gecirdik Eymenle.
Akşam oldugunda Eymenin uykusu geldigini anlamıştım. Onu kucagimda odasına taşıdım.

Pijamalarını giydirirken gözlerinin doldugunu gordüm.
"Bebeğim ne oldu? Neden gözlerin doldu bitanem?”dedim.
Eymen bana sarılarak "Ablacığım yarın işe gitmesen beraber pasta yapsak olmaz mı ? Söz her dedigini yaparım ben ablamı hiç üzmem. Ne olur abla"dedi.
İçim o kadar kötü oldu ki

"bebegim çalısmam gerekli para kazanmalıyım ki pasta malzemelerini alabilelim"dedim.
Ona bunu kolay bir şekilde anlatmalıydım.Gözleri yaşlı bir sekilde kabul etti.

Onu alıp içime sokasım vardı.Yanaklarından öpüp kendi odama gittim.Yarın yapılacakların listesini çıkarıp Haldun Beyin programına göz attım.İşlerimi halledip yatagıma girdim. Yarın umarım yorucu bir gün olmaz diyerek uyuyakaldım.

Ama bilmiyordu ki yarın başına neler geleceğini, yarın onun hayatının dönüm noktası olacagını ve felakete sürüklenecegini.....



İNSTAGRAM:sevimtsn_

Hosçakalın yeni bölümde görüşmek üzere.😋😋
Yorumlarınızı ve düşüncelerinizi yazın lütfen.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin