7.BÖLÜM

10K 258 105
                                    


Merhaba arkadaşlar. Yeni bölümle tekrardan geldiim.😊

👉Sınır olarak 25 oy 25 yorum diyelim. Bence çok da zorlayıcı bir sınır olduğunu düşünmüyorum.😉

⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
İnstagram:sevimtsn_
Wattpad:sevimlito
⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum...😏

Keyifli okumalar diliyorum😊

🌼🌼🌼Bak! papatya mevsimi geldi.
Mevsimlerden papatyayı severim.
Sonra seni.
Sonra yine seni.
Ve hep seni...🌼🌼🌼

                                CEMAL SÜRAYA

&&&&&

Hayatımda bu kadar utanç duyacağım bir an yaşamamıştım. Yanaklarım artık  alev alev yanıyordu. Yerden hemen havluyu alıp vücuduma sardım.

Alparslan ise hipnoz olmuş bir şekilde olduğu yerden bana bakıyordu.

Yataga geçip oturdum. Bir süre sonra Alparslan da yanıma oturdu.

Gözlerime yogun bir şekilde bakarak “ sen hayatımda gördüğüm en muhteşem şeysin” dedi.

Bu benim daha fazla utanmamı sagladığı için konuşamıyordum.
Sonra devam etti.

“ hem artık gözlerimin, beynimin, kalbimin böyle bir güzelligi unutması mümkün degil.
Beni nasıl  etkilediğine bir bak” dedi. Ve koluma pansuman yapmaya başladı.

O koluma odaklıyken bende onu izliyordum. O kadar nazikti ki canımı acıtmamak için çok çaba sarfediyordu. Deminki halinden eser yoktu . Ben boşuna bu adama psikopat ruh hastası demiyorum ki.

Hem canımı yakıyor hem de canımın acımaması için elinden geleni yapıyordu. Bu nasıl bir ikilemdi. Benimde dengelerim bozuluyordu sayesinde.

İçimdekileri tutamayarak “ Cenke zarar verme. Onun bir suçu yok ” dedim. Vereceği tepkiden korkuyordum ama yine de susmadım.

“ALMA ŞU PEZEVENGİN ADINI AGZINA LANNN” dedi. Ellerini saçlarından geçirerek hızla ayaga kalktı. Odada volta atıyordu.

Konuşamıyordum ki delirmişti yine. Buna bir son vermeliydim artık. Cesaretimi toplayarak ve sesimi yükselterek

“Yeter artık yaa. Sen benim hayatımda hiç bir yere sahip degilsin. Benim kimlerle görüştügüm seni ilgilendirmez .  Sen benim hayatıma karışamazsın” dedim.

Bunları şuan öfkeli, boga gibi ordan oraya saldıran Alparslana söyledigime inanamıyordum.

Hem pişmandım hem degildim. Alparslanın gözlerinde söylediklerimle adeta şimşekler çaktı.
Odadaki herseyi paramparça etti.
Bense onu bir köşede korkuyla izliyordum.

Sonra bana bakıp kapıyı çarparak çıkmıştı odadan.

Nefesimi tuttugumun bile farkında degildim. Odaya baktığımda berbat bir haldeydi. Burda daha fazla duramayacağımı  anladığımda Filiz teyzenin bana hazırladıgı odaya gittim. İşlerimi hallettim.

Alparslan eve gelmemişti. Bizde Eymenle birlikte yemek yiyip tv izledik. Daha dogrusu Eymen izliyordu. Benim aklım Alparslandaydı.

Eymenle uykumuz gelmişti. Odaya çıkıp yataga girdik. Eymen uyumuştu. Bende tam uykuya dalarken bir tıkırtı duydum.

Odaya Alparslan girmişti. Ona baktığımda üstü başı dagınık,saçı birbirine girmiş, gözlerinde kırmızı çatlaklar oluşmuştu. Yalpalayarak yanıma geldi.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin