13.BÖLÜM

7K 195 40
                                    



MERHABALAR HERKESE 🖐🖐🖐

İNSATAGRAM:sevimtsn_
Wattpad:sevimlito

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 😉



🌼🌼🌼 “Anlatırken” Ağlarım diye; anlatamadığım çok şey var papatyamm...🌼🌼🌼



Keyifli okumalar diliyorum ❤


&&&&&

Şimdi bu adamın burada ne işi vardı. Gelen masada ayagıma vuran  Tolga Beydi. İkimizde birbirimize bakıyorduk. Ben kitlenmiştim zaten.

Kendime gelip çıkmak için yeltendigimde beni kolumdan tutup duvara dogru ittirdi. üzerime üzerime geliyordu.

Gidecek yerimde kalmamıştı. Ellerim titremeye ,gözlerim dolmaya başlamıştı.

“ ne istiyorsunuz benden ”diyerek onu iteklemeye başladım. Çünkü çoktan önüme gelmişti.

Beni sıkıştırıyordu. Kalbim korkudan ağzımda atıyordu. Elini yanağıma sürtecekken elini sert bir şekilde ittirdim.

“ Alparslanda ne buldun anlamıyorum. Halbuki daha iyilerine layıksın. O kadar güzelsin ki” diyip saçlarımı koklamaya başladı.

Bu hareketiyle migdem bulandı.
“ yeter bırak beni bırak !!!!  ” dedim artık dayanamayarak.
Bir yandan da iteklemeye devam ediyordum.

“ Benim Alparslandan neyim eksik haa söylesene ” diye bagırdı. Hareketleri öyle korkutucuydu ki beynim durmuştu. Artık aglamaya başlamıştım.

Kollarımdan sıkıca tutuyordu. Sonra bir  elini bacagımda hissettigimde başım dönmeye başlamıştı. Yine de çırpınmaktan ve bagırmaktan vazgeçmiyordum.

Sesim kısılmıştı artık. O anda kapının arkasından sesler duydum.

Kapı büyük bir gürültüyle açılmıştı. Sanırsam gelen kişi kapıyı kırmıştı. Gücüm kalmadıgı için tepki bile veremiyordum.

Birinin bu pis sapıgı üzerimden aldıgını hissettim. Bende yere yığılmıştım zaten. Gözlerim yarı açıktı. Gelen kişiyi görebiliyordum.

Gelen Alparslandı. Öyle bir delirmiştiki yumruklarını ardı ardına geçiriyordu Tolgaya.

Onu insan yerine koyup bey demek bile gelmiyordu içimden. Tolga artık bayılmıştı. Her yeri kan içerisinde kalmıştı ama  Alparslan durmuyordu. Kimse de cesaret edip durdurmuyordu zaten.

Alparslan artık onu bırakıp bana yönelmişti. Ellerine gözüm kaydıgında berbat bir durumdaydı. Yanıma geldiginde saçlarımı nazik bir şekilde okşayıp
“korkma ben geldim. Yanındayım” diyip kucagına aldı.

Ömer Bey ,Aslı ve masadakiler lavobonun kapısından endişeyle bize bakıyordu.

Alparslan kucagında beni sıkı sıkı tutarken Salihe dönerek
“ismimin geçtigi her yerden bu adamı siliyosunuz. Bir daha karşıma çıktıgında sonuçlarına katlanır!!!” dedi gürleyerek.

Çok fazla sinirli oldugunu kucagında oldugum için bedeninin gerilmesinden anlayabiliyordum.

Kafamı gögsüne koydum zorlukla açık tuttugum gözlerim hemencecik kapanmıştı.

Kendimi yumuşak bir yerde hissediyordum. Başımda da bir agrı vardı. Gözlerimi bilerek açmadım. Başımın agrısının geçmesini bekledim.

Yanımda bir hareketlilik oldu. Sonra aglama sesi duydum. Aslı hıçkırarak ve elimi tutarak aglıyordu. Gözlerimi yavaşça açarak ona baktım.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin