Merhabalar Herkese 🖐🖐🖐
Duyurulardan haberdar olmak için
⬇️
Wattpad:sevimlito🌼🌼🌼Kalp midir insana sev diyen, yoksa yalnızlık mıdır körükleyen?
Sahi nedir sevmek?
Bir muma ateş olmak mı,
Yoksa yanan ateşe dokunmak mı?🌼🌼🌼Keyifli okumalar diliyorum ❤
&&&&&
Kabinin kapısının aniden açılmasıyla yerimde sıçradım resmen. Alparsalan kabinin kapısını kilitleyip bana döndü.
Üzerimde sadece siyah iç çamaşırlarım vardı. Ellerimle kapatmaya çalışıyordum. Salak kafam neden kapıyı kilitlememiştim ki. Ama nerden bilebilirdim pat diye içeriye dalacagını.
Ben utançla ona bakıyorken onun gözleri bedenimi süzüyordu. Gözlerini bacaklarımdan yukarıya dogru yavaşça çıkarıyordu.
Bunu yapmasıyla daha çok utansamda hiç rahatını bozmayıp işine kaldığı yerden davam ediyordu.
Gözleri elimle kapatmaya çalıştıgım gögüslerime odaklandı. Bu kabini niye bu kadar küçük yapmışlar diye içimden söyleniyordum.
En sonunda göz göze geldigimizde gözlerinin renginin koyulaştıgına yemin edebilirdim. Masmavi gözleri yogun bi şekilde lacivert olmuştu.
Kendimi toparlayıp konuşmaya başladım.
“ ne yapıyorsun? Lütfen çıkar mısın? Birisi görecek şimdi” dedim.Konuşuyordum ama duvara konuşuyordum sanki. Hiç cevap vermiyordu. Küçücük kabinde üzerime gelip bedenlerimizi arasında boşluk kalmayacak şekilde yapıştırdı diyebilirim.
Ellerimi gögsüne koyup ittirmeye çalışsamda fayda etmiyordu. Yerinden bile kıpırdamıyordu.
Elleri ilk önce saçlarıma gitti. Saçlarımı omuzumdan geri itekleyerek boynumu tamamen ortaya çıkardı.
Ellerinin yeni rotası südyenimin askıları oldu. Ben ne yapmaya çalıştıgını anlamaya çalışarak kaşlarımı çatmış ve nefesimi tutmuş bir şekilde onu izliyordum.
Südyenimin askısını omuzumdan kaydırarak aşagıya dogru indirdi. Bunu yapmasıyla yutkundum. Kabin üzerime üzerime geliyordu.
Digerini de indirecekken elinin üzerine elimi koydum onu durdurdum. Bu hareketimle yüzünde sırıtma oluştu.
Boynuma dogru egilerek derin bir nefes aldı.
“ siyah sana çok yakışıyor. Tenin ay gibi parlıyor. Bu çok çok tehlikeli” dedi.Onu tekrar ittirmeye çalıştım. Kapının önünden Aslının sesi geldi.
“ Elsa daha giyinmedin mi ? Elsa sesin de gelmiyor iyi misin?” dedi. Bir yandan da kapıyı tıklattı.Bir anda panik oldum. Alparslan da bana bakıyordu. Gözlerinde anlamadıgım bir parıltı vardı.
Alparsalan benim Aslıya cevap vermeyecegimi anladığında konuşmaya başlayacakken elimi agzına kapattım.
Yerlerimiz bu sefer degişmişti. Alparslan bu sefer kabinin duvarına yaslıydı. Bende elimi agzına kapatmış parmak uçlarımda duruyordum.
Az kalsın burada oldugunu Aslı anlayacaktı. Ömer Bey de dışarıdaydı. Bir kez daha rezil olamazdım. Yüzlerine bakamazdım. Bir de bu halimle görseler ne derlerdi.
Sonunda sesimi çıkarıp
“Aslı birazdan çıkıyorum canım. Bu arada iyiyim merak etme ” dedim.Bunu kapıya bakarak söyledim. Alparslana döndügümde agzındaki elimi öpüyordu. Elimi agzından çektigimde yüzünde pis bir sırıtma vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...