Merhabalar 🖐
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım 👍
🌼🌼🌼🌼🌼 Ne garip...
En çok da bağıranın yanına koşarlar,
susanın canı daha çok yanmamış mıdır?
İşte bunu anlamazlar...🌼🌼🌼🌼&&&&&
🍷🍷🍷
Alparslan sesli bir şekilde “ne” diye şaşkınlığını belli etmişti. Ciddi miyim diye tekrar tekrar sormuştu.
Eğer daha fazla sormaya devam ederse kararımdan vazgeçeceğimi söylemiştim.
Neyseki vazgeçeceğimi sanarak susmuş daha fazla üstelememişti.
Benden gelen bu hamleye inanamamıştı doğal olarak.“sıska, heykel adamla mı konuştun kız? Tabi sende heykel adamlar bitmez ki bendeki de soru mu yani bacım”dedi.
Lizo da bana takmıştı. Hastaneden geldik geleli hatta Arazı gördüğünden beri evde sürekli sende çok heykel adam vardır. Biriyle beni tanıştır diyip duruyordu.
Hatta şu hastaneye geleni yani Arazı kendime alacam gelmezse kaçıracam bile demişti.
“ Lizo bak canım arkadaşım heykel adam falan yok ki bende. Tutturdun vardır diye” dedim.
Anında acıtasyon yapmaya başladı. Bu konuda bir numaraydı kendisi.
“ kız sıska ne kadar kıskançsın. Senin heykel adamın var tabi. Ne olur yani bana da bir tane ayarlasan ölür müsün?” dedi. Bayılma numarası yapmaya başladı.
Biliyordu ki ona karşı zaafım vardı. Kendisini çok sevdiğimi bildiği için bunu kullanıyordu.
Ama bu sefer yemezlerdi. Aklıma haince bir plan geldi.
Bende yaramı tutarak“ahh lizo yaram çok acıyor. Yardım ett!!! Midem de bulanıyor. Kusucamm. Dikişlerim açıldı sanırsam. Ölüyorum lizo. Bir şeyler yap” dedim.
“Ne yaran mı açıldı? Ayyy yetişin komşular” Lizonun eli ayağı birbirine dolanmıştı. Evin içinde dönüp duruyordu.
“ne yapayım kız söyle. yok yok en iyisi heykel adamı ayrayayım” dedi.
Ambulansı aramak yerine Alparslanı aramayı düşünmesi de değişikti.
Unuttuğu bir şey vardı telefonu buradaydı.
Hemen yanımdan ayrıldı. İki dakika sonra elinde yorgan iğnesi ve iple geri döndü.
Beni yorgan iğnesiyle dikmeyi düşünüyordu sanırsam.
Kahkahaya atmaya başlamıştım.
“lizo şaka yaptım dur. İyiyim” gülmekten konuşamıyordum.“ kız boklu göt kadar aklınla benim kalbime mi indireceksin? korkudan altıma yapacaktım” dedi kalbini tutarak.
Sonra elindeki yorgan iğnesine baktı.
“ kız boklu beni ne hallere düşürdün. Ben bunun acısını çıkartırım. Biliyorsun dimi bacım” dedi. Trip atıyordu.Gidip yanaklarından öpmüştüm.
“ şaka yaptım sadece Lizo. Özür dilerim. hı barıştık mı?” dedim.Bana sinsice gülümsedi. Gözleri parıldadı.
“ barışırız ama bir şartla bana heykel adam ayarlayacaksın sıska?” dedi.
Ahh yine mi bu konu lizo peşimi bırakmayacaktı. Hemen konuyu değiştirerek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...