21.BÖLÜM

6K 176 90
                                    


Merhabalar herkese 🖐🖐🖐

Oy vermeyi unutmayalım 😉

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum...




🌼🌼🌼🌼🌼"Güzel bir ruha aşık olan ona hayatı boyunca sadık kalır,çünkü sevdiği şey ebedidir"🌼🌼🌼🌼🌼




Keyifli okumalar diliyorum❤

&&&&&



"Seni ilk gördüğümde gelip geçici bir şey olduğunu , sadece yüzünün güzelliği beni etkilediğini düşündüm.

O an seni elde etmek istedim. Ama sen o gece sert davranınca kendime yediremedim" dedi.

Sonra biraz durdu. Benim tepkilerimi kontrol ediyordu. Bense sadece ona bakıyordum.

Yüzümde mimik oynamıyordu. Devam etti konuşmasına.

" evet biliyorum konuşma tarzım çok yanlıştı. Bana sert çıkışmakta haklıydın. Ama seni kaybetmek istemedim.

Nasıl konuşacağımı nasıl davranacağımı bilemedim. O an bunları önemsememiştim. Düşünmemiştim bile.

Sadece beni reddedişine odaklanmıştım. Hırs bürümüştü gözümü. Tabi bu olaylardan ilk başta Ömerin haberi yoktu.

Söylememiştim ona . Ama Ömer tavırlarımdan ve hareketlerimden anlamıştı. Bir şeylerin olduğunu" dedi.

Uzun uzun açıklama yapmasına şaşırmıştım doğrusu. Ondan beklenmeyecek hareketlerdi.

Gözlerimin içine öyle bir bakıyordu ki aklımdakileri okuyor gibiydi.

Gözlerimi kaçırdım ondan. Bu hareketimle derin bir nefes aldı.

" o an dediğim gibi gözümü hırs bürümüştü. Bana tokat atman da sinirlerimi bozmuştu. Bu zamana kadar istediğim her şeyi almış ve elde etmiştim. Seni de öyle gördüm. Yanıldığımı çok geç farkettim" dedi.

Benim bir şeyler söylememi bekliyordu. Ama yine de sustum. Hiçbir şey söylemedim.

" iddia işine gelecek olursak ne söylesen haklısın. Aklımda sadece sen vardın. Seni herkes gibi etkileyebileceğimi sandım. Ömer ne kadar bunun yanlış olduğunu söylese de seni kolaycana elde edebileceğimi,bana karşı koyamayacağını düşündüm. Ama hesaba katmadığım bir şey vardı. Benim senden etkilendiğimdi. Sonra işler rayından çıkmaya başladı. Artık iddia falan umrumda değildi. Vazgeçmiştim iddiadan. Çünkü seni tanıdıkça ilk zamanlardaki düşüncelerim tamamen yok olmuştu. Sadece istediğim benim sana hissettiklerimi sende bana hissetmendi. Bu yüzden sana nasıl davranmam gerektiğini bilmiyordum. Çünkü ilk defa birine karşı böyle hissetmiştim ve ne yapacağımı bilmiyordum"dedi.

Bunları bana böyle açık açık söylemesi afallamama sebep olmuştu. Şaşırdığımı görünce yanıma biraz daha yaklaştı.

Elleri saçlarıma gitti. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırdı.

" özür dilerim. Beni affedebilecek misin? Söz veriyorum hatalarımı telafi edeceğim. Değişmeyi senin için değişmeyi deneyeceğim. Her şey sen nasıl istiyorsan öyle olacak" dedi.

Aramızda yine bir sessizlik oldu. Bu sefer konuşmaya başladım.

" bilmiyorum olanlar ,anlattıkların kafam çok karışık ne diyeceğimi , ne hissedeceğimi bilmiyorum " dedim.

Dediklerim doğruydu. Hem ona hala kızğındım hemen yelkenleri suyu indirmeyecektim.

" Değişmeyi göze alıyor musun?" dedim.

GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin