SELAMLAR HERKESE 🖐🖐🖐
KEYİFLİ OKUMALAR HEPİNİZE...
(Medyada Alparslan var)
Alarmın sesiyle güne gözlerimi açtım.Eymeni kreşe bırakıp işe yetişmem gerektigi için hemen hazırlanmaya başladım.Neyseki Haldun Bey anlayışlı birisiydi ki Eymeni almaya yakın bir saatte erken çıkmama izin veriyordu.
Bunları düşünerek çok fazla oyalanmıştım.Hemen kalkarak üzerime beyaz,gögüs dekolteli kısa ceket tarzı elbise giydim.Saclarımı topuz yaptım.Topuklu ayakkabılarımı giydim. Takılarımı da taktım.Hazırdım.
(Böyle düşünebilirsiniz)
Eymeni giyindirip kahvaltımızı yaptık.Kreşin önüne geldigimizde onu kocaman öpüp onu bıraktım.
Otobüse tekrar binip şirkete yakın bir yerde indim.Şirkette herkes koşuşturma içimdeydiler.İçimden acaba bir sey mi unuttum? diye geçirdim.Programa baktığımda hayır unutmamıştım.Haldun Beyin odasına geldigimde kapıda Haldun Beyle karşılaştım.
Telaşlı bir şekilde "Elsa kızım acil toplantı için hazırlıkları yap.Bugün şirketimizle ortak projede yer aldıgımız diger şirketin sahipleri gelecek" dedi.
İçimden neden bu kadar telaş yapılıyo ki bir sürü sirketle de ortak projelerde bulunmuştuk.Ama bu kadar telaş içinde olmamıştık.Gayet sakin bir sekilde toplantılarımızı yapamıştık dedim.
"Haldun Bey lütfen sakin olun kiminle toplantıya girecegiz ? bu kadar önemli olan ne ?" dedim.
Haldun Bey ciddiyetle ve birazda gözlerindeki o korkuyla "ALPARSLAN KARABEYLİ gelecek. Hadi daha fazla oyalanmayalım toplantı odasına geçelim" dedi.
Çok fazla şaşkındım. Haldun Beyi ilk defa böyle görüyordum.Kafamı tamam anlamında sallayarak toplantı odasına geçtik.Son anda bir dosyayı masamda unuttugumu fark ettim ve Haldun Beye dönerek "Haldun Bey dosyayı masamda unutmuşum .Onu alıp geliyorum hemen " dedim.
Odama geldigimde masamdan dosyayı alıp baska bir sey unuttum mu diye etrafa baktım.Unuttmamıştım hemen geri döndüm.Toplantı çoktan başlamıştı.Kapıyı açıp içeriye girdiğimmde bir çift mavi gözlü,dev gibi yapılı, yakışıklı birini görmeyi beklemiyodum.
Tabi en son ben geldigim için herkes bana bakıyordu.Haldun Bey ayaga kalkarak beni tanıttı."Sekreterim Elsa EĞİLMEZ"dedi.Sonra da devam etti.İlk önce mavi gözlü adamdan biraz kısa siyah saçlı adam, Haldun Beyden önce adını söyledi."Ömer kayacı "dedi.El sıkışıp gülümsedim.
Mavi gözlü adama yöneldigimde Haldun Bey bu sefer adını söyleyerek "ALPARSLAN KARABEYLİ " dedi.Aynı şekilde el sıkışıp tam elimi çekerken elimi bırakmadı.Elimi çekmeye çalıştım fakat bana kitlenmiş bir şekilde bakıyordu.Bu adamın derdi ne allah aşkına dedim içimden.Elimi cekmeye calıstım. Sonunda bıraktı. Özür diliyerek hemen yerime geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...