Merhabalar herkese 🖐🖐🖐
Satırarası yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayalım lütfen😊
🌼🌼🌼🌼 “ Hangi yaşta ölürsek ölelim tamamlanmamış cümlelerimiz olacak...”🌼🌼🌼🌼
Keyifli okumalar diliyorum
&&&&&
Daha da meraklanmıştım. Neden bahsettiklerini öğrenmek için içeriye girdim.
İkisi de beni görünce birbirine bakıp sustular. Benim de gözlerim televizyona çevrildi.
Televizyonda Alparslanı görünce kaşlarım çatıldı. Sesini de kısmışlardı.
Kumandayı alıp sesini açtım. Magazinciler Alparslana sorular yöneltiyordu. Sonuna yetişmiştim aksi gibi.
Hala kaşlarım çatılı bir şekilde izliyordum. Magazincilerden biri konuşmaya başladı.
“uzun zamandır yanınızda birisini göremedik Alparslan bey. Şuan sevgiliniz var mı? ”dedi.
Alparslan ciddi bir şekilde konuşmaya başladı.
“Evet bir sevgilim var ve çok mutluyuz. Ayrıca da ciddi düşünüyoruz ” dedi.
Şokla televizyona bakıyordum. Neler söylüyordu böyle. Sevgilim mi var demişti o ? Ve ciddi mi düşünüyorlarmış.
Lizoyla Aslının yanına oturdum. Onlar bana ben televizyona bakıyordum.
Sessizliği bozan Aslıydı.
“ sakin ol canım benim. Hem kesinlikle senden bahsediyor” dedi.Ben yine konuşmamıştım.
Lizo söze girdi.
“ ayy saçaklı tabiki sıskadan bahsediyor. Bulmuş gül gibi kızı bırakır mı hiç heykel adam? Bacım zaten lavoboda da kene gibi yapışmıştı kıza” dedi.Yine lafı lavobadaki olaya getirmişti.
Şuan sakindim. Hem benden bahsetse bile daha ortada hiçbir şey yoktu. Ne sevgilisinden ne ciddi düşünmesinden bahsediyordu anlamış değildim.
Ama ben bunu ona sormaz mıydım?
Tabiki de sorardım.Tamam yaptığı şey birazcık güzel olabilirdi.
Bunu yaparken bana sormuyordu bile.Acaba ben tatlı severim diye mi böyle davranıyordu. Alparslan ve tatlılık pek yan yana gelecek şeyler değildi ama yakında öğrenirdim.
Aslıyla Lizoya bakarak
“ doğrusu biraz şok geçirmiş olabilirim. Sadece böyle şeyler söylemesi ve benim bunlardan haberimin olmaması sorun. Ortada söylediği gibi şeyler yok ki” dedim.Lizo kahkaha atarak
“ kız sıska ufak at da civcivler yesin. Aralarında öyle şeyler yokmuş hahah ben buna popomla gülerim ancak” dedi.Gözlerimi kaçırarak
“Lizo yaa tabiki yok yani şey öyle bir şey yok” dedim.İkisi de bana yavv he he der gibi bakıyorlardı.
Lizonun yerini bu sefer Aslı almıştı.
“ kekelemeye şey şey demeye başladığına göre bende hadi geçmiş olsun diyorum” dedi.Aslının kolunu çimdikleyerek
“sende mi Aslı? Bari sen anla beni”
dedim.“ kız sıska anladık biz anlayacağımızı. Senin şantellerin atmış. Heykel adam gelsin de kaldırsın şantellerini bacım” dedi.
Şantel mi? Lizo yine taramalı tüfeğe bağlamıştı.
Aslı da bu söylediğine kahkaha atmaya başlamıştı.Bildiginiz benimle dalga geçiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Lãng mạn"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...