YENİ BÖLÜM GELDİ!!!
🌼🌼🌼🌼🌼
Şuraya instagram ve wattpad kullanıcı adımı bırakıyorum takip ederseniz sevinirim
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
İNSTAGRAM:sevimtsn_
Wattpad:sevimlito
KEYİFLİ OKUMALAR DİLİYORUM❤❤❤
Kapının açılmasıyla “ohaaa” diye bir ses duymuştum. Hemen kendimi yan tarafa atarak Alparslanın kıskacından çıktım. Gelen Ömer Beydi. Kendimi açıklamak için konuşmaya başladım.
“Ömer Bey yani biz şey yapıyoduk. Toplantı evet evet toplantı konusunda bir pürüz çıkmıştı. Onu şey yapıyoduk” dedim. Kendimi daha fazla rezil ederek. Ben konuştukça Ömer Beyin yüzünde büyük bir sırıtma oluşmuştu.
Alparslana dönerek “Bir şey söylesenize sizde ” dedim dişlerimi sıkarak. O ise ellerini cebine atmış, dudaklarında çapkın bir gülümsemeyle benim kıvranmamı izliyordu.
Ömer Bey kahkahasını tutamayarak “ eee bari sorunu hallettiniz mi bence halletmiş gibisiniz ” dedi.
Alparslan Ömer Beye bakarak “hallettik kardeşim” dedi. Sonra gözlerimin içine eglenen bir ifadeyle bakarak “ bence her sorunu böyle halletmeliyiz ” dedi.
Allahım şuan utançtan ölebilirdim.
Nasıl bakacaktım Ömer Beyin yüzüne. “ ben toplantı için gerekli hazırlıkları yapayım ” diyerek odadan koşarak çıkmıştım.Odama geldigimde aklıma gelenlerle Alparslana saydırıyordum . Benim ilk öpücügü resmen almıştı pardon çalmıştı hayvan herif. Hem de hiç iznim olmadan yapmıştı. Ben bunun hesabını sormazmıydım. Sonuçta benim bedenimdi.
Odamda bunları düşünürken Aslı elinde iki kahveyle geldi. Ahh ona da ayıp etmiştim. Geçen gün bu öküz herif beni yaka paça restoranttan çıkardıgı için onlara da bir şey söyleyememiştim. Aslı konuşmaya başladı.
“Nasılsın bakalım kaçak. Herkes seni konuşuyor.Ya iki dakikalıgına lavoboya gittim. Kaçırdım her şeyi” dedi.
“Çok ta önemli degildi ya. İşle ilgili benimle konuşması gerekiyormuş da” dedim. Yemin ediyorum bu adam yüzünden yalan konusunda bu gidişle uzman olacaktım.
“Yani ne bileyim herkes seni konuşuyor. Bu şirkettekiler böyle şeylere alışık degil de. Hele Alparslan Beyin bu hareketlerine hiç alışık degil ondan dedim yani”
Bu konuyu hemen kapatmak istiyordum. Başka konulara geçerek “ artık Ömer Beyin sekreterligini yapacakmışsın” dedim.
Aslı heyecanlı bir şekilde cevap verdi.“evet ” dedi.
Sanki bu evetin altında başka şeyler seziyordudum ama onun özel hayatıydı. Anlatmak isterse istedigi zaman anlatırdı.Toplantı saati gelmiş, tüm hazırlıkları yapmıştım. Hep beraber toplantı odasına geçtik. Toplantıda söylenenleri dikkatli bir şekilde not alıyordum.
Birden bacagımda büyük bir el hissettim. Oldugum yerde donakalamıştım. Kendime gelerek başımı çevirdiğimde Alparslanın elini gördum. Bakışlarımı yüzüne çıkardıgımda yüzünde mimik bile oynamıyordu . O kadar sert ve ciddi bir ifade vardı ki yüzünde Sadece toplantıya odaklanmış insanlarla konuşuyordu. Herkesin aşagıda neler oldugunu anlaması imkansızdı.
Elleri daha da yukarı çıkarken anında elimi elinin uzerine koyup geri itmeye çalıştım. Eliyle bacagımı sıkıp sesli bir sekilde ismimi söylemişti. Bütün gözler bana çevrildi. Benim bu durumda olmam ve kıvranmam o kadar hoşuna gidiyordu ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...