Merhabalar Herkese🖐🖐🖐
Duyurulardan haberdar olmak için ⬇️⬇️⬇️ takip edebilirsiniz.
sevimlito
⬆️⬆️⬆️Satırarası yorumlarınızı bekliyorum. Beğenmeyi de unutmayalım. 😉😉😉
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼Biraz zaman geçince her şeyi unutacaksın,biraz daha geçince her şey seni unutacak. Bütün kazanmışlıklar ve mağlubiyetler. Hepsi unutulacak. Her şey, hepsi bitecek. Zaman yıkıcılığıyla bilinir. Nasıl olur bilirsin; “adını bilen son kişi de öldüğünde, hiç doğmamış olacaksın” 🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Keyifli okumalar diliyorum❤
&&&&&
Cenkin telefondan sesi gayet iyi geliyordu. Yine de ona bir şey olmasından korkuyordum.
Benim yüzümden zaten başına gelmeyen kalmamıştı. Yine aynı şeylerin tekrarlanmasını istemiyordum. Cenke cevap verdim.
“Delirirse delirsin Cenk ama sana bir şey yapması beni endişelendiriyor. Senin bana yardım ettiğini ögrenirse ne olacak?” dedim.
Sesimdeki tedirginliği fark etti.
“öğrenirse ögrensin. Korkmuyorum ondan. Sen de Aslı gibi benim arkadaşımsın. Tabiki de ihtiyacınız olduğunda size yardım edeceğim” dedi.Yüzümde gülümsemeyle “teşekkür ederim Cenk” dedim. Sonra konuşmama devam ettim.
“Aslında haklısın Cenk. Korkmuyorum. Hem neden korkacakmışız ki ondan. Ona boyun etmek yok bundan sonra” dedim. Kendimden emin bir şekilde.
Telefonu kapattıktan sonra Lizo kollarını birbirine bağlamış bana bakıyordu.
Sonra alkışlayarak “ konuyu fazla bilmesem de bu dik duruşun beni etkiledi kız sıska. Aferin. Hadi gel kahvaltı edelim bacım” dedi.
Kahvaltı masasına oturduk. Bu arada Eymen hala uyuyordu. Onu uyandırmamıştım.
Lizo meraklı bir şekilde
“ eee sıska çabuk anlat bakalım. Ayy akşamdan beri meraktan çatlıyacam orta yerimden” dedi.Bu hali o kadar tatlıydı ki. Lizoya başından her şeyi anlattım. Ağzı açık bir şekilde beni dinliyordu. Şok geçiştirmişti galiba.
“ ayyy gerizekalı sıska. Ben nerelere gideyim. Başımı nerelere vurayım. Yeminle gerizekalısın” dedi. Bende tepkilerini izliyordum. Haklıydı yani.
“Eymene bir şey yapar diye korktum Lizo. Lütfen anla beni. Ama artık ona boyun eğen bir Elsa yok karşısında.” dedim. Gözlerim dolu dolu Lizoya bakıyordum.
“Sonunda bizim sıskanın aklı başına gelmiş.” dedi. Sonra bana sıkı bir şekilde sarıldı.
Konuşmasına devam etti.
“Ben de o adamı bir halt zannederdim. Ne bileyim bacım televizyonda ve internette başarılarından falan bahsedince. Ah ah yakışıklı ama neye yarar a dostlar”
Ellerini dizlerine vurarak ağlamaklı bir şekilde bunları söylüyordu.
“Ah Allahım bir tane akıllı arkadaşım yok. Ben ne günah işledim”dedi.
Söylene söylene kahvaltısını etmeye devam etti
Bende önüme dönmüş kahvaltımı etmeye devam ettmiştim. Aradan biraz zaman geçince Eymen de uyanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZÜ KARA (DÜZENLENİYOR)
Romance"Bırak beni"diye bağırmaya başladım. Kocam olacak adama.Arabadan inip benim tarafıma dolandı.Ne kadar kaçmaya çalışsamda beni bırakmadı.Sırtına atıp dağ evine ilerlemeye başladı.İçimdeki ses hiç iyi şeyler olmayacak diyordu. BAŞLAMA TARİHİ: 27.04 2...