S1:1 - JEON EUNTAK DAN KIM SUNOO INTRODUCTION

347 27 0
                                    

"Euntak!" panggil suara itu dengan teruja. Euntak terus memandang ke arah empunya suara tersebut dan dia terus memeluknya.

"Sunoo" itu nama lelaki yang dicintainya, Kim Sunoo. Baru dua minggu mereka bercinta selepas sunoo yang meluahkan perasaanya kepada dia.

Senyuman lebar diberikan kepada si gadis. Hidung mereka berlaga dan digeselkan.

"Aku rindukan kau." kata Euntak sambil memandang mata Sunoo. Sunoo yang tersenyum pun mengangguk.

"Aku tahu. Aku pun rindukan kau. Maaf sebab lately ni busy. Aku ada hal yang nak kena uruskan"

"Tak apa. Aku faham, aku pun sibuk. Sorry sebab jarang mesej" kata Euntak sambil memandang bawah

"Haih kenapa kau ni comel sangat. Terkam nak?" soal Sunoo sambil acah ingin menerkam Euntak.

"Ehh Sunoo behave. Sekolah lagi. Cubit kang"

"Gurau sayang"

"Pale hotak dia gurau" memang cara ni mereka bercakap walaupun kedengaran macam kasar sebab dah terbiasa.

"Jap kita date dekat sini ni tak ada orang ke?" soal Sunoo matanya meliar memandang sekeliling. Manalah tahu ada orang skodeng ke. Naya karang.

"Sunoo kita dekat rooftop sekolah kan sekarang? Semestinya tak ada orang. Kau lupa ke girlfriend kau ni siapa?" Sunoo menggaru kepalanya sambil tersengih

"Sorry baby girl. Lupa yang kau ni famous. Yelah perwatakan kau kan kasar. Sama dengan Jungkook hyung dan Wonwoo hyung tu."

"Oppa dua orang tu dia badboy je" cebik dia.

Jeon Euntak, adik kepada Jeon Jungkook dan Jeon Wonwoo. Dia anak bongsu daripada 3 beradik. Perwatakan dia agak kasar tetapi dia juga disenangi oleh orang sekeliling dia. Pandai, cantik, seorang yang ceria tapi kalau moodnya hilang,sepanjang hari itulah dia dengan muka dinginnya tak lupa dia jenis yang suka bermanja dengan abang-abang nya. Hmmm.....dia ada kawan, Han Yura. Kawan rapatnya sejak sekolah rendah. Rumah pun sebelah je.

Kim Sunoo, boyfriend Euntak. Badboy yang terkenal dengan expression mukanya. Pandangan dingin diberikan pada orang sekeliling tetapi lembut pada orang yang tersayang. Dia mempunyai kawan yang terdiri daripada badboy juga. Sunoo dia pandai, handsome, famous juga.

Dan itu sahajalah. Byebye

Love You : Kim Sunoo (EN-)Where stories live. Discover now