Balik sahaja sekolah mereka terus pulang ke rumah. Penat weyh nak rehatkan minda. Jadi Euntak terus terus bersihkan diri lepastu pergi tidur.
Jungkook ketika itu ingin memanggil adiknya sebab kawannya datang terus tak jadi panggil sebab adik dia tengah tidur. Jadi dia terpaksa turun ke bawah untuk beritahu kawannya dia tengah tidur.
"Eun tidur. Tapi kalau nak suruh oppa tolong passkan boleh je" kata Jungkook kepada Yura. Yura sekadar mengangguk.
"Tolong bagi dia punya fail ni ye, Jungkook oppa. Dia tertinggal dekat sekolah tadi. Terima kasih" selesai Jungkook berkata sama-sama Yura terus pulang ke rumah. Nak makan laparlah katanya.
"Eagle...." Ellese memanggil Jay yang sedang bermain game di dalam biliknya. Lupa nak cakap, Jay dengan Ellese tinggal satu rumah. Ada parents Jay sekali sebab mereka bagi je Ellese tinggal sekali dan mereka dah anggap Ellese ni macam anak perempuan mereka sendiri. Buat masa ni parents dia tiada sebab outstation.
"Yes, kitten. Why?" game yang di main di pause lalu dia memandang muka Ellese dengan penuh prihatin. Sebuah senyuman manis diberikan oleh si kekasih. Ellese yang melihat merah terus mukanya. Mana taknya kalau jantung dah berdegup dengan laju.
"Ellese are you okay?" soal Jay dengan risau. Tiba-tiba je muka dia merah. Tangan menyentuh kedua-dua belah pipi lalu dia melekap belakang tapak tangannya di dahi Ellese dan dahinya.
'Tak demam' katanya. Dia mendekatkan mukanya pada muka Ellese. Ketika itu Ellese terasa bahang pada pipinya.
"Jay you make shy. I hate you." katanya perlahan sebelum memukul dada dia. Jay sekadar ketawa disitu. Ellese yang malas melayan keluar dari bilik tersebut dan menuju ke pantry di mana terletaknya pelbagai snack untuk di makan.
Sebenarnya banyak je snack dekat situ. Tapi dia paling suka pepero stick. Tu pun kawan dia yang dekat sana kenalkan dia pada snack itu ketika kawannya melancong ke Korea.
Sejak hari tu dia terus sukakan pepero stick. Bukan apa sebab coklat dia banyak. Sedang dia makan Jay tiba-tiba muncul dekat belakang dia.
"Hi!"
"Jayy!" marah dia. Jay sekadar tersengih.
"Eating?" tanya dia. Kau nak buat apa tu Jay?
"Yeah" jawabnya sebelum satu pepero stick dimasukkan ke dalan mulutnya. Biskut yang masih panjang di mulut di makan oleh Jay dan itu membuatkan Jay terus gigit sehingga bibir mereka bersatu. Ellese yang masih berdiri kaku dia rak pantry sekadar diam. Perlahan-lahan Jay lepaskan kiss tersebut.
'Wait. What did he do to me?' dia melihat bekas biskut tersebut dia tangannya. 'It's that pepero kiss?" setelah sedar dia merasakan pipinya merah. Lantas tangan Jay dipukul.
"What?!" tanya dia dengan selamba. Ellese menjeling geram.
"Pervert"
"But you like it, right? Want more?" tanya dia dengan senyuman nakal. Tanpa balasan daripada Ellese dia terus cium bibir miliknya sebelum Ellese perlahan-lahan membalas.
"I hate you" katanya dengan geram. Jay masih dengan sengihan tak bersalah.
"Yeah, I love you too, kitten." jawabnya sebelum Ellese beredar dari pantry.
YOU ARE READING
Love You : Kim Sunoo (EN-)
FanfictionA various love story in one series School life, romance, Kalau dah sayang aku takkan lepaskan sebab aku sayangkan dia, sangat... Love you Jeon Euntak - Kim Sunoo ©ENHYPEN FANFICTON SERIES KIM SUNOO Malay-english Tolong abaikan segala ke-typo-an y...