Seminggu kemudian
"Okay kelas harini kita ada dua pelajar baru. Seorang dari America dan seorang lagi dari sekolah lain. Sekolah mana takyah tahu. Okay girl come in" guru lelaki yang masuk tu merupakan Cikgu Yoon.
Pelajar didalam kelas Euntak berbisik sesama sendiri. Yura menyiku kawannya disebelah.
"Kau agak siapa?" soal Yura. Euntak mengangkat bahu tak tahu. Jungwon di hujung tingkap dipandang. Turut sama tak tahu.
Oh lupa Sunoo dan satu kelas Euntak. Terlebih pandai dia tu. Walaupun badass. Yeke? Actually cikgu yang pindahkan dia.
"Tapi kau tak ingat ke-- weyh Ellese dengan Chaeryoung babi!" jerit Yura kerana terkejut setelah pelajar baru tersebut masuk ke dalam kelas. Mereka telah berkenalan dengan Ellese 2 hari sebelumnya.
"PARK CHAERYOUNG!!! ELLESE!!" jerit Yura sambai lambai tangan. Euntak disitu dah tepuk dahi. Jungwon dan Sunoo gelak senyap-senyap dekat hujung tingkap. Semua memandang ke arah meja Euntak.
"Kamu kenal dia ke Yura?" soal Cikgu Yoon. Yura dengan yakinnya mengangguk. "Okay please intro yourself. You go first" arah Cikgu Yoon kepada Ellese.
"Hi my name is Ellese Helson and I'm from America. I'm understand korean language but jogeum (a little bit). Anyway nice to meet you" katanya sambil menundukkan sedikit kepala dan memberikan senyuman manis kepada pelajar dalam kelas tersebut.
"Girl, you're so pretty" puji seorang lelaki. Ellese sekadar berkata thankyou.
"Oh annyeong. Jeoneun Park Chaeryoung ibnida. Gembira bertemu korang. Lupa nak cakap akak kasar dekat sebelah Yura tu sepupu aku" intro dirinya dengan bangga sambil menunjuk ke arah Euntak.
Ketika semua memandang Euntak, Euntak memberikan pandangan tajam dan semua orang terus memandang ke depan kembali.
"Okay so you guys can sit behind Euntak and Yura. I think you know them, right" mereka berdua mengangguk sebelum pergi ke tempat kosong yang terdapat belakang Euntak dan Yura.
Jungwon dan Sunoo mengangkat tangan sebagai tanda menyapa mereka mereka membalas balik.
"Patutlah kita tak nampak Jay hyung pagi tadi. Tolong uruskan gf dia. Tapi Jake tak tahu kan?" soal Jungwon kepada Sunoo.
"Rasanya. Biarlah dia. Baik jangan beritahu dulu. Kita senyap-senyap je"
YOU ARE READING
Love You : Kim Sunoo (EN-)
FanfictionA various love story in one series School life, romance, Kalau dah sayang aku takkan lepaskan sebab aku sayangkan dia, sangat... Love you Jeon Euntak - Kim Sunoo ©ENHYPEN FANFICTON SERIES KIM SUNOO Malay-english Tolong abaikan segala ke-typo-an y...