Tak ada yang special pun. Kami date dekat cafe berdekatan. Entah kenapa, tapi sekarang suasana antara kami senyap.
"Chaery......" Jake memanggil aku. Aku memandang mukanya sambil tu aku mengacau air menggunakan straw.
"Ye"
"Habis sekolah nanti, saya kena pindah" tuturnya dengan nada sedih. Muka aku sekarang macam awan hitam yang nak turunkan hujan. Sedih kot 😭😭
"Baby.....janganlah" cebik aku. Sedaya upaya aku menahan air mata aku jatuh. Tapi aku gagal.
Urgh aku benci perpisahan.
"Sorry sayang. Tapi nanti kan kita boleh selalu contact. Janganlah menangis." pujuk dia. Air mata aku diusap lembut sebelum dia menarik aku ke dalam dakapannya. Aku memeluknya erat seperti taknak melepaskannya.
"Tapi baby janji yang baby akan datang balik jumpa Chaery" aku mendongak atas untuk memandangnya. Senyuman manis diberikan untukku.
"Tapi kalau kita selalu contact pun mana sama feeling dia" kataku sambil aku bermain dengan tali hoodie miliknya.
Jake mengambil sebelah tanganku lalu dilekapkan pada dadanya. Dapat aku rasanya detak jantungnya berdegup laju.
"Feel it sayang. Only you who can do this to me" bisik dia. Aku memandang dia dengan muka merah. Dia mencium dahi aku dan tangan kananku yang berada di dadanya dia ambil lalu dia mencium tanganku dengan lembut.
Wajah aku memerah dengan tindakannya sebentar tadi. Eee...dia ni memang sengaja kan. Tunggu aku buat sampai telinga dia merah baru tahu. Geram aku.
"Baby, jomlah jalan. Duduk dekat cafe ni bosanlah" Jake sekadar mengangguk dan kami berpimpin tangan dan jalan bersama.
'Okey aku dah sedia nak usik dia'
Aku memeluk lengannya dan menariknya ke suatu tempat. Perasaan Jake yang terkejut tu terus tanya aku.
"Sayang, kita nak pergi mana ni?"
"Ikut jelah" sampai suatu tempat tersembunyi, aku pun memulakan. Ye lah takkanlah nak buat public. Tak jadi aku. Kalau rumah cannot juga.
Nakalnya kau Chaeryoung.
Dengan beraninya aku menolak Jake supaya bersandar pada dinding disitu dan aku duduk kan dia dekat atas permukaan simen tu.
Bayangkan yang dia duduk tu kaki dia melunjur ke depan.
Jadi aku terus duduk atas dia.
"C-Chae....a-awak nak buat apa ni?" soalnya dengan gagap. Aku sekadar smirk sahaja. Dapat aku lihat telinganya memerah walaupun dekat situ gelap nak mampus. Disebabkan ada cahaya sikit nampaklah tu.
"Shhh.....baby cakap sayang je kan boleh buat baby gila. So sila senyap" kataku dengan nada menggoda dan jari telunjuk di lekap pada bibirnya.
Hoodie yang tersarung pada kepalanya aku buka. Aku jadi liar sikit boleh tak? Bolehlah.
Rambutnya aku usap dengan lembut. Selepas itu aku bermain-main dengan pipinya dan kau tahu aku buat?
Aku mencium tepi lehernya dengan lembut dan itu membuatkan nafas dia tak keruan. Aku berhenti dan aku memandangnya dengan senyuman sinis.
"Lah baby, sayang baru buat sikit" aku berkata dengan nada innocent.
"Sayang, awak buat saya gila hari ni" tanpa membiarkan aku mencium wajahnya bertalu-talu. Bibir aku yang gatal. Dari mata, hidung, pipi, dagu dan rahangnya. Kecuali bibir.
Aku tahu dia geram jadi, terus dia cium bibir aku dengan dalam. So secara kesimpulannya, dekat leher masing-masing ada mark. Sekian.
Apa aku buat ni? 🐧
YOU ARE READING
Love You : Kim Sunoo (EN-)
FanficA various love story in one series School life, romance, Kalau dah sayang aku takkan lepaskan sebab aku sayangkan dia, sangat... Love you Jeon Euntak - Kim Sunoo ©ENHYPEN FANFICTON SERIES KIM SUNOO Malay-english Tolong abaikan segala ke-typo-an y...