"Jadi marilah kita membawang pasal boyfriend boyfriend kita lah ye" ajak Haenim. Mereka bertiga dah bantai gelak.
"Actually kan, our boyfriend nampak je macam cold, tapi inside them ada romantic side. Betul tak?" mereka bertiga bersetuju dengan pengakuan Euntak.
"Betullah tu"
"Seperti contoh. Macam Yura. Terbabas sebelum datang sini" dan mulalah Euntak dan Chaeryoung bantai gelak. Yura sorokkan muka dekat belakang Haenim. Haenim masih blur
"Apa yang terbabas?" Chaeryoung membisikkan sesuatu kepada Haenim dan membuat Haenim turut sama sekali.
"Eh korang ni tak baiklah" tutur Haenim. Eleh tapi dia gelak juga.
"Ya Tuhan, aku harap kerja sekolah diorang tak siap dan patah kaki esok" doa Yura kuat.
"Tak guna Yura" kata Euntak dan mereka sambung gelak.
"So macam mana dengan Sunghoon okay? Kalau tak okay nanti aku suruh baby aku belasah dia" kata Chaeryoung sambil buat acah-acah menumbuk orang.
"That ice prince. Okay je. Tapi part paling best bila kenakan Hoshi oppa tu. Sibuk je kacau sweet moment orang" katanya sambil mengutuk oppa sendiri.
Hoshi yang berada di rumah sedang tengok movie tersedak roti coklat. Air susu diteguk habis.
"Siapa pula mention aku ni? Nasib tak mampus"
"Ye part paling lawak dia sumbat patung harimau sebab kerja asyik busybody lepastu mengadu bukan-bukan." bila teringat balik dia akan tersenyum sendiri. Haduh diorang ketawa nak keluar air mata dah tu.
"Girls jom masuk. Movie dah nak start" panggil Sunoo. Boyfriend masing-masing datang.
"Aduh cannot. HAHAHAHAHA....bubu help me" Euntak menghulurkan tangan dan Sunoo menarik tangan tersebut untuk membantu Euntak bangun. Sling bagnya memang berada pada Sunoo dari tadi.
"Honey bear, borak pasal apa tadi?" soal Sunghoon.
"Tak ada apalah. Pasal awak sumbat patung dalam mulut Hoshi oppa tu" Sunghoon sekadar menggeleng. Mereka berjalan sambil.
"Wait seriously! Kau sumbat patung dalam mulut dia" soal Wonwoo. Chaeryoung dan Euntak bersama yang lain telah menyerahkan tiket mereka dan masuk awal.
"Haah. Hyung pernah ke?" soalnya kembali. Wonwoo mengangguk.
"Aku sumbat speaker bluetooth dalam mulut dia" Sunghoon membulat mata tidak percaya.
"Daebak hyung" Sunghoon menunjukkan tanda good. Mereka telah menyerahkan tiket mereka
"Itulah tu dia suka merapu tak apa-apa. Tu yang aku sumbat tu. Nasib bukan aku punya" katanya lagi.
"HAHAHAHAHA....kesian oppa. Aduhh"
"Dah jom masuk"
Kau rasa wayang apa yang diorang tengok?
Horror?
Fantasy?
Romance?
Comedy?
History?
Cartoon?
Bukan
But
Action movie!
Baru seronok katanya.
YOU ARE READING
Love You : Kim Sunoo (EN-)
FanfictionA various love story in one series School life, romance, Kalau dah sayang aku takkan lepaskan sebab aku sayangkan dia, sangat... Love you Jeon Euntak - Kim Sunoo ©ENHYPEN FANFICTON SERIES KIM SUNOO Malay-english Tolong abaikan segala ke-typo-an y...