Marvel studio ofcourse. Setelah setengah jam mereka layan movie masing-masing keluar dengan menggeliat kan badan. Mereka masih berbual-bual tentang movie tadi.
Jay ketika itu sedang bertelefon dengan kekasih hati. Rindulah tu. Walaupun selalu mesej.
"Yes dear, something wrong?" soal Jay dengan prihatin setelah mendengar suara teman wanitanya mengeluh.
"Nothing, but there's one man always bother me. I really don't like him. Eagle...... I want to see you" adu Ellese dengan suara kendur. Sungguh dia memang rindukan teman lelakinya yang berada di Korea.
"Kitten.....would you like to stay here? With my other friend? I also have a few girl friend here to be friend with you. Don't worry, they all kind. They also ask me that they want to see you face to face and be friend with you" tanya Jay dengan tawaran. Manalah tahu lepasni dia boleh protect teman wanita ni daripada diganggu.
"Eagle, you always care about me. Thankyou for loving me even though we have long distance relationship" tutur Ellese. Jujur dia menghargai Jay sebagai kekasihnya. Tak pernah lupa ambil perhatian terhadap dirinya. Tak sia-sia dia bercinta dengan Jay. Dulu dia sebelum Jay ingin date dengan dia, abangnya Eidan Helson pernah mencabarnya untuk berlawan.
Hasilnya abangnya kalah dan itu mengakibatkan mereka masuk hospital bersama-sama. Tak lupa ketika itu mereka berdua ditambah denga pukulan ibu masing-masing.
Bila teringat Ellese ketawa sendiri.
"Kitten what are you laughing about?"
"Just remember about you and Eidan"
"That was my last fight with him. HAHAHAHAHAHA"
"So do you want come here?"
"Ofcourse I want!" jeritnya dengan teruja.
"Ask you parents and Eidan first, then I will talk with my parents about this"
"Okayy, eagle" jawabnya dengan senyuman
"I gotta to go. Bye kitten. I love you forever"
"I love you too my eagle" balasnya sebelum panggilan dimatikan oleh Ellese.
"Wah girlfriend kau cakap apa?" soal Chaeryoung ketika dia terdengar yang Ellese hendak stay disini bersama mereka.
"Aku suruh dia cakap dengan mak ayah dia dulu. Lepastu aku nak bagi tahu parents aku lagi" jawabnya. Chaeryoung sekadar mengangguk
"Eun, Haenim, Yura kita ada kawan barulah nanti" kata Chaeryoung dengan teruja.
"Jap Ellese tu sebaya kitorang ke?" tanya Haenim. Jay mengangguk iya.
"Wow! I can't wait to have new friend" kata Yura dengan mata yang bersinar. Euntak sekadar mengangguk setuju.
Telefon Jay bergetar menandakan mesej masuk. Lantas dia membuka phone.
My Kitten 🐱💘
Eagle my mom and dad give the permission
Eidan too!!!
Aaaa I can't wait too see you! 😆Oh ya really?!
When you gonna come?I dunno
Maybe next week?
Just wait for me 😆Can't wait to see you
I want to hug you tightly
I want to kiss you 😘
Holding hand together
EverythingMe tooo 💘
After a long time we didn't see each other
Now we gonna see everyday 👀Finally kitten
Gotta to go
I need to be ready before next week
See you eagle 😎💕See you too my love! 💕
Jay tersenyum sendiri.
"Hyung, kena sampuk ke?" tanya Niki sambil sumbat burger dalam mulutnya.
"Kepala kau. Aku excited lah. Ellese datang next week" dengan gembira dia berkata.
"Wah jinjja??" Jay mengangguk dengan gembiranya.
"Tak sabar weyy" kata Jungwon
"Dah kenapa pula kau yang excited?"
"Ada kawan baru woyy. Sape je tak excited"
"Sukahati kaulah"
"Aku dengan Yura pergi date dulu. Bye!" Wonwoo jalan bersama Yura. Sempat lagi Sunoo jerit memesan.
"Jangan terbabas dekat hotel sudah. Jangan lupa jalan balik rumah sekali hyung!"
Yura dengan beraninya menunjukkan jari tengah kepada diorang. Mereka semua ketawa.
"Bapak ahh Yura" Haenim dengan nada terkejut + terpegun.
"Dahlah kau aku pun nak date. Bye-bye" Euntak pun berjalan keluar bersama Sunoo untuk ke starbucks.
YOU ARE READING
Love You : Kim Sunoo (EN-)
FanficA various love story in one series School life, romance, Kalau dah sayang aku takkan lepaskan sebab aku sayangkan dia, sangat... Love you Jeon Euntak - Kim Sunoo ©ENHYPEN FANFICTON SERIES KIM SUNOO Malay-english Tolong abaikan segala ke-typo-an y...