17

2.1K 241 31
                                    

- Most ugye csak szívatsz engem? Mégis mi a fenéről maradtam le tegnap óta? – lépett oda hozzám csípőre tett kézzel Dia másnap reggel, miután főnökünk elhajtott az üzlet elől.

Jungkook betartotta a tegnap ígérteket, szóval reggel valóban behozott a munkahelyemre. Kolléganőm tátott szájjal nézte végig, amint kiszállok a fekete hajú kocsijának anyósüléséről, majd teljes sokkban követte tekintetével minden egyes lépésemet egészen az üzlet bejáratáig. Alig várta, hogy Jungkook végre kettesben hagyjon minket és akadályok nélkül kifaggathasson engem. Gondoltam, hogy ez lesz egyébként, mert ismerem már annyira Diát. Nagy erőfeszítések kellettek neki ahhoz, hogy ne főnökünk jelenlétében tegye fel kérdéseit. Viszont én csak akkor adtam meg neki a válaszokat, amikor már az üzletben tartózkodtunk. Röviden elmeséltem neki a fekete hajú tegnapi ajánlatát, amire egyáltalán nem számítottam. Először ugyebár udvariasságból elutasítottam, de hamar meggondoltam magam és megváltoztattam a döntésemet, ennek következtében pedig a lakásán töltöttem az éjszakát. Ma csak délután fél háromig kell dolgoznom, utána mehetek is anyához a kórházba. Nagyon remélem, hogy jó híreket kapok az állapotáról és esetleg már ma hazaengedik.

- Az eszem megáll – takarta el a száját Dia, miután röviden ismertettem vele a tegnap történéseit. – Most már biztos vagyok abban, hogy bejössz neki, Jimin! Milyen szar indok már az, hogy túl fiatal vagy tizenhét éves létedre az egyedüllétre? Nem vagy már négyéves kisfiú.

- Hát, nem tudom...

- Én meg igen! Kettesben akar veled lenni, ezért ajánlotta csak fel, hogy aludj nála. Higgy nekem!

- Tegnap este rányitottam a fürdőben – mondtam nevetve, mire a nő hangosan felsikított. Egy pillanatra azt hittem, még el is ájul.

- Láttad meztelenül?

- Nem, törülköző volt a derekán... – haraptam be az alsó ajkamat. – De határozottan izmos teste van.

- Baszki, azt gondoltam! Csak rá kell nézni, amikor fehér inget visel. Annyira mázlista vagy! Ha nem lenne vőlegényem már rég rámozdultam volna. – sóhajtott fel drámaian. – De mivel én foglalt vagyok, így neked szurkolok! Meddig leszel nála?

- Ez anya állapotától függ. Amint kiengedik a kórházból hazaköltözök.

- Nem kívánok semmi rosszat anyudnak, de remélem még pár napig benntartják a kórházban, hogy kettesben lehess a főnökünkkel – kacsintott egyet kolléganőm, majd fülig érő vigyorral sorolni kezdte, hogy milyen közös neveket tudna elképzelni nekünk.

Nevetne megráztam a fejemet, majd szokásomhoz híven hátra mentem az öltözőbe, ahol először lepakoltam a dolgaimat, utána pedig magamhoz vettem a felmosót és a seprűt. Dia egész délelőtt fel volt pörögve, egyszerűen nem bírta abbahagyni a beszédet, folyamatosan jártatta a száját. Persze, amikor vendégek is tartózkodtak az üzlethelyiségben, akkor visszafogta magát, de mikor csak ketten voltunk, akkor a Jungkookkal való kapcsolatomról zengett ódákat. Szerintem egészen az esküvőnkig eltervezte a közös életünket, úgyhogy sikerült annyira belemerülnie az áradozásba, hogy a munkaidőm végére kicsit idegesített is már a túlzott hiperaktivitása. Jobban beleélte magát a helyzetbe, mint én magam. Mármint félreértés ne essék, nagyon bírom a kolléganőm fejét és jól esik, hogy teljes mértékben támogat engem. De addig felesleges beleélnie magát a dologba, amíg Jungkook és köztem nem történik semmi olyan. Véletlen nyitottam rá a fürdőben, amit ő szerencsére nem vett halál komolyan, hanem poénkodással próbálta menteni a kínos helyzetet. Udvariasságból és kötelességből pedig felajánlotta, hogy töltsek nála pár napot, szóval emögött sem látok olyan szándékot. Majd, ha történik közöttünk valami vagy kijelenti, hogy komoly óhajai vannak velem, akkor ráérünk az esküvőn gondolkodni.

our dirty secret ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now