- Minden alkalommal meglepetést okozol - nyomott egy csókot a számra Jungkook.
- Sok mindent nem tudsz még rólam - húztam pimasz mosolyra ajkaimat. Egyébként ez hazugság, mert szerintem nincsen olyan, amit ne tudna rólam. De így az én válaszom is sokkal játékosabban hangzott.
- Na nem mondod, babám? - villantotta ki fogait, mire azonnal bólogatni kezdtem. - Mesélj, mit nem tudok még rólad.
- Mondjuk nem tudod rólam, hogy hol vagyok a legjobban csikis - vágtam rá azonnal. Oké, lehettem volna kicsit kreatívabb, de nem akartam alulmaradni a kialakult incselkedésben, így mondtam, ami először az eszembe jutott.
- Biztos vagy te abban? - nevetett fel. - Mit kapok, ha elsőre eltalálom?
- Semmit, mert úgysem találod el.
Nem szólt semmit, csak egy bugyuta mosoly kíséretében, de megcsikizett. A belső felkaromnál. Ami valóban az egyik legérzékenyebb pontom. Persze, hogy tudta, hiszen többször is simogatott már ott, amitől én egyből kivoltam. Jobb füllentés is eszembe juthatott volna, na mindegy.
- Még, hogy nem tudom, ugye? - forgatta meg a szemeit, majd az említett helyhez hajolt és apró puszikat kezdett nyomni a bőrömre.
- Elég! - nevettem fel hangosan, majd megpróbáltam eltolni a fejét, de nem hagyta magát. Így kialakult egy kisebb harc kettőnk között, aminek az lett a vége, hogy mindketten csikizni kezdtük a másikat. - Jungkoook! Ez így igazságtalan! Állj! Kérlek! Be fogok pisilni! Légyszi!
- Jó, abbahagytam - mondta kuncogva, majd egy csókkal lezárta a harcot. Komolyan közel voltam ahhoz, hogy becsurogjon, szóval nem csak poénból mondtam. - Annyira édes vagy, amikor ilyen jóízűen nevetsz.
- Én nem élveztem annyira... - motyogtam kamu sértődötten. - De azért szeretlek - húztam oda magamhoz, hogy megcsókolhasam. Hosszú percekig csókolóztunk, hol ő, hol én irányítottunk. Közben óvatosan a csupasz oldalamat simogatta, én pedig a tarkójánál cirógattam.
- Szeretlek - mondtam, mikor elhajolt tőlem, de homlokát az enyémnek döntötte.
- Én is szeretlek - mosolyodott el, majd megcirógatta az arcomat.
Egy ideig még így feküdtünk, utána viszont visszafeküdt mellém és beszélgetni kezdtünk. Először anyáról, majd Diáékról, az üzletről, és Joonék is szóba kerültek. Mindketten álmosak voltunk, de valamiért nem bírtunk aludni, így a lelkizés mellett döntöttünk. Kérdeztem tőle, hogy van-e esetleg valami, ami mostanában aggasztja, de nemet válaszolt. Engem egyedül az zavar, hogy mióta anya a nővéréhez költözött, nem igazán keres. Nem beszélünk, csak ha én írok neki. Nem kérdez, nekem kell magamtól meséljek, ami kezd fárasztó lenni. Ennyire örül, hogy megszabadult tőlem? Hiába imádom minden percét annak, hogy Jungkookkal lakok, mégis rosszul esik, amiért anya ennyire nem érdeklődik. Sikerült elmerülnöm a gondolataimban, így nem is válaszoltam a fekete hajú feltett kérdésére. Eleresztettem egy apró mosolyt, amikor a mellettem fekvőre pillantottam. Már akkor tudtam, hogy el fog aludni, amikor a vállamra hajtotta a fejét, közelebb húzott magához és átölelt. Cirógatni kezdte a bőrömet, de hamar abbamaradt az apró gesztus, szóval egyértelművé vált, hogy már nincsen ébren. Ajkai kissé szétnyíltak, de még ígyis nagyon bájos volt. Arcára simítottam, először egyik szemöldökén vezettem végig a hüvelykujjam, majd részletesebben feltérképeztem az arcát. Mi lenne velem nélküle? Minden máshogy alakult volna, ha a főnököm nincs velem az elmúlt hónapokban. Átsegítettük a másikat a nehéz időszakokon, amik határozottan még közelebb hoztak egymáshoz. Nagyon erős és őszinte kapcsolat alakult ki Jungkook és közöttem, soha nem gondoltam volna, hogy ilyen létezhet egyáltalán.
YOU ARE READING
our dirty secret ~ jikook | ✔
FanfictionJimin édesanyja alkoholfüggősége miatt kénytelen otthagyni a gimnáziumot, pedig már csak másfél éve volt hátra. Munka keresésre kényszerül mindössze tizenhét évesen. Tapasztalatlansága, végzettsége és kora miatt szinte mindenhol azonnal kinevetik és...