A rész Joon és Minjae kapcsolatáról szól. Nem befolyásolja semmiben a főszereplő páros kapcsolatát, nyugodtan kihagyható.
Gondoltam ideírom a félreértések elkerülése érdekében. ^^ Aki kíváncsi a mellékszereplők szálára részletesebben, annak jó olvasást.
◇ ♡ ◇
Minjae szemszög
Fütyörészve nyitottam ki Joon lakásának ajtaját, majd gyorsan kibújtam a cipőimből és beviharzottam a konyhába. Ideiglenes lakótársamat kávézás közben zavartam meg, de nem különösebben érdekelt. Lepakoltam az asztalra a beszerzett dolgokat, majd vigyorogva kivettem egy üveg sojut és az idősebb elé csúsztattam. Ma is az agyára fogok menni.
- Tessék, hoztam neked is.
- Nem kellett volna - mondta, majd összeráncolt szemöldökökkel hol az alkoholt, hol engem nézett. - Már most alkoholizálni akarsz?
- Talán így nem leszel annyira befásult, mint általában szoktál - vontam meg a vállaimat. - Akkor nem koccintunk?
- Eltaláltad.
- Akkor iszok egyedül - fogtam be egy tiszta poharat, majd teletöltöttem azt az átlátszó alkohollal. Nem fogok én tökölni.
- Ha berúgsz és kötözködni kezdesz, akkor kizárlak a teraszra. Csak mondom. - morogta. Nem tehetek róla, de felnevettem, ugyanis elképzeltem, ahogy az erkélyen toporogva próbálkozom a bejutással. Közben pedig ez a majom békésen nézi a nappaliban a tévét. Túlságosan hihető...
- Nem értem miért veszel mindent ilyen komolyan - sóhajtottam fel, azzal lehúztam egy egész pohárnyi sojut. Nem volt kedvem felesezni, így a gyorsabb módszert választottam a berúgásra. Talán így majd elviselem Joont. - Az elején tökre jófejnek tartottalak, amiért befogadtál. De most már kezdem bánni, hogy idejöttem.
- Tudom, minden nap a fejemhez vágod, hogy mennyire unalmas alak vagyok.
- Nem is akarsz változtatni? - kérdeztem, miközben töltöttem a második kör sojumat.
- Veled nem. Másokkal nem ilyen vagyok.
- De velem miért? Ennyire nem bírsz? - sóhajtottam fel. - Én tökre bírlak.
- Gyerekesnek tartalak, ennyi az egész. Mint egy nagyra nőtt gyerek, aki figyelemhiányban szenved és mindig a középpontban kell lennie. Ha nem, akkor jön a hiszti és a toporzékolás.
- Bocs, hogy próbálom izgalmassá tenni az unalmas és monoton napjaidat - forgattam meg a szemeimet, majd úgy döntöttem megiszom a második körömet. - Ha nem iszod meg, akkor ezt el is kérnem - nyúltam a Joon elé letett üvegért, viszont nem jártam sikerrel, mert az idősebb gyorsabb volt nálam.
Felkapta az üveget, lecsavarta a kupakját, majd nemes egyszerűséggel ivott belőle egy nagy kortyot. Egyszerre voltam büszke, ugyanakkor akartam kinevetni, mert most ő tűnt gyerekesnek, ugyanis dacból ivott az alkoholból. Meglepődtem, amikor villámgyorsasággal kiitta az üveg teljes tartalmát. Még nálam is gyorsabb volt. Az állam a padlót súrolta, annyira megdöbbentem.
- Így talán elvisellek majd - vonta meg a vállait, mire összefont karokkal a mellkasom előtt dőltem hátra a székben egy amolyan "Az komoly" pillantást illetve. Hirtelen vissza sem tudtam szólni, ezért gyorsan én is megittam a még megmaradt sojumat.
ESTÁS LEYENDO
our dirty secret ~ jikook | ✔
FanficJimin édesanyja alkoholfüggősége miatt kénytelen otthagyni a gimnáziumot, pedig már csak másfél éve volt hátra. Munka keresésre kényszerül mindössze tizenhét évesen. Tapasztalatlansága, végzettsége és kora miatt szinte mindenhol azonnal kinevetik és...