29

1.9K 209 58
                                    

Legelőször én léptem át a fürdőszoba küszöbét, Jungkook utánam lépett be nem sokkal a kis helyiségbe. Kettőnkre csukta az ajtót, majd szembe fordult velem és nekitámaszkodott a világos fának. Nem szólt egy szót sem, csak eleresztett egy lágy mosolyt és kinyújtotta felém a kezeit. Gondolkodás nélkül odasétáltam hozzá, majd összekulcsoltam az ujjaimat. A fekete hajú odahúzott magához egy ölelésre és egy fejre puszival jutalmazott, mikor elhajolt tőlem.

- Tudom, hogy nem is olyan régen pont én mondtam, hogy szerintem még korai lenne, ha összejönnénk. De az elmúlt napokban sokat gondolkodtam és arra jutottam, hogy igazából feleslegesen húzzuk az időt. Nem akarlak megváratni és igazából már egy ideje biztos vagyok az érzéseimbe. Szeretném, ha a barátom lennél, Jimin. – mondta végig a szemeimbe nézve. Ajkai szélén ott bujkált az apró, már-már észrevehetetlen mosoly, amit eddig csak akkor véltem felfedezni, amikor kettesben voltunk és komoly témát érintettünk. Hangja meglehetősen lágy volt, az összkép miatt pedig egész testemet átjárta a jóleső bizsergés.

- Barát barát? – kérdeztem tőle, mert húzni akartam kicsit az agyát.

- Pasi barát – mondta. – Vagy nem is tudom minek nevezzem. Társ, pár, pasi, amit csak szeretnél.

- Oké – válaszoltam fülig érő mosollyal. – Szívesen lennék a pasid, kedves Junkook.

- Pontosan ezt a választ vártam – villantotta ki fogait, majd az ajkaimra is hajolt.

Arcomat a két tenyere közé fogta és úgy mélyítette el a csókot. Én a dereka két oldalára csúsztattam a kezeimet és igyekeztem tartani a Jungkook által diktált tempót. Hosszú percekig egymás ajkait ízlelgettük, majd miután elváltunk egymástól, a főnököm le is kapta magáról a pólóját. Kicsit furán éreztem magam, mert ez lesz az első alkalom, hogy együtt tusolunk. Láttuk már egymást meztelenül, de ez azért mégis csak más. Ahogy álltam a félmeztelen fekete hajú mellett, úgy éreztem magam, mint egy kisfiú. Sokkal magasabb nálam, izmai ötször lekörözik az enyémeket és jóformán mindene jobban néz ki, mint nekem. Mintha a kisöccse lennék, nem is a pasija. Emiatt elkapott a rosszkedv, viszont mielőtt ócsárolni kezdtem volna magamat, Jungkook megkérdezte, hogy mi a baj.

- Csak nézz rám – sóhajtottam fel. Egymás mellett álltunk, mindketten a tükörrel szemben, szóval észrevehetőek voltak a kettőnk közötti különbségek. – Mintha az öcséd lennék.

- Azért ne felejtsd el, hogy több mint tíz évvel idősebb vagyok nálad. Szerinted én hogyan néztem ki, amikor tizenhét voltam? Elmondom neked, hogy annyi izmom sem volt, mint neked. Szerintem a magasságodhoz és a korodhoz képest nagyon is jól nézel ki.

- Ezt most csak azért mondod, hogy ne érezzem szarul magam – sóhajtottam fel.

- Nem, ezt azért mondom, mert így gondolom és ez az igazság. De ha szeretnél, akkor eljárhatsz velem reggelenként edzeni.

- Te munka előtt szoktál edzeni? – ráncoltam össze a szemöldökeimet, mire Jungkook bólintott egyet. – Akkor mikor kelsz?

- Ez változó. Nem minden nap járok le a konditerembe. De, amikor edzek, akkor általában ötkor már fent vagyok. Szeretek előtte kávézni egyet, utána pedig természetesen letusolok és eszek, ha van rá időm.

- Nem sok motivációt érzek arra, hogy ötkor már felkeljek. Sokszor még a hét órai kelés is korai nekem.

- Én felajánlottam – vonta meg a vállait. – De szerintem semmi baj nincsen a testeddel. Én így szeretem, ahogy van. Ettől vagy igazán Jimines.

- Oké, felfogtam – mondtam mosolyogva. – Na, tusoljunk, mert nem szeretnék egész éjszaka meztelenül beszélgetni a tükör előtt.

- Miért nem? Szerintem teljesen jó program.

our dirty secret ~ jikook | ✔Where stories live. Discover now