Miután gondolkodás nélkül Jungkook ajkaira hajoltam, határozottan a tudtára adtam, hogy nagyon is komolyan gondoltam az általam mondottakat. A fekete hajú fölé másztam és mellkasát kezdtem simogatni, miközben a nyakát vettem célba. Apró puszikkal, majd csókokkal leptem el fehér bőrét, de egyelőre még nem hagytam nyomot ott. A szülei bármikor megjelenhetnek, ha pedig szívásfoltokkal találnák szembe magukat a fiukon, egyből összetennék a képet. Nem kell a dráma, foltok nélkül is ki tudom fejezni azt, hogy én vagyok Jungkook párja.
- Annyira jó vagy, Jimin – suttogta behunyt szemekkel, miközben két tenyerével a fenekemre simított. – Annyira nehezemre esik visszafogni magam.
- Ki mondta, hogy fogd vissza magad? – hajoltam el nyakától annyira, hogy vágytól csillogó szemeibe nézhessek.
- Ne mondj ilyet, mert... – motyogta, mire muszáj voltam visszakérdezni, hogy miért is ne. – Mert vigyázni akarok rád. Szóval ne hergelj, mert megbánod.
A következő pillanatban egy határozott mozdulattal maga alá gyűrt, így most ő volt felettem. Végigsimított az ajkaimon, majd ujjai helyét a szájával váltotta fel. Nyelvével végignyalt a párnáimon, majd miután engedélyt kapott, elmélyítette a csókunkat. Tarkójánál összekulcsoltam az ujjaimat és lábaimat a dereka köré fontam. Egyszerre nyöghettünk fel, amikor merevedéseink egymáshoz simultak, ugyanis nem kellett sok ahhoz, hogy újból izgalmi állapotba kerüljünk.
- Annyira imádom az illatod – temette arcát a nyakhajlatomba, mire muszáj voltam elmosolyodni, ugyanis hajával csikizni kezdett.
- Én is imádom az illatod – kezdtem cirógatni a tarkójánál lévő babahajait. – Mindig megnyugszom tőle.
- Én is – értett velem egyet. – Nem gondoltad meg magad?
- Nem – vágtam rá azonnal. – Tényleg akarom, Jungkook! Ne agyalj ennyit, csak érj hozzám és csináljuk. – mondtam, azzal a bal kezét kettőnk közé vezettem.
- Jó, akkor csináljuk – motyogta, azzal nyomott egy hosszú csókot a számra, majd az államra simított.
Azután a számat találta meg mutatóujjával, amire reflexszerűen nyomtam egy puszit. Eleresztett egy apró mosolyt, majd bedugta a számba. Nem gondoltam volna, hogy ennyire izgató lesz, amikor főnököm ujjait kezdem szopni. A helyzeten kifejezetten rontott az, hogy végig farkasszemet néztünk egymással. A feszültség csak úgy gyűlt a lábaim között, nem bírtam az ágyon tartani a csípőmet. Láthatólag Jungkook is egyre nehezebben fogta vissza magát, amit igazából nem bántam, mert így legalább nem gondolja meg magát egyik pillanatról a másikra. A lábaimat felhúzta, én pedig igyekeztem nem szívrohamot kapni, ugyanis szívem egyre hevesebben vert. Tudtam, hogy mi jön most. Mielőtt viszont még bedugta volna az ujját, lágy hangon közölte velem, hogyha megálljt akarok, azt azonnal jelezzem neki. Bólintottam, de tisztában voltam azzal, hogy még akkor sem állítanám le, ha szétszakadnék a fájdalomtól. Kettőnkért csinálom ezt az egészet, szóval ki fogom bírni.
- Csak csináld már! – szóltam rá egy fokkal erőszakosabban, mert már kezdett idegesíteni, hogy húzza az időt. Értem én, hogy vigyázni akar rám, de alapból ideges vagyok, nem kell még jobban húznia az agyamat.
- Jól van már – forgatta meg a szemeit, azzal végre belém nyomta az első ujját.
Felnyögtem és összeszorítottam a szemeimet az ismeretlen fájdalom miatt. Szerencsére nem tartott sokáig a kellemetlen érzés, ezért hamar újra főnökömre pillanthattam. Amikor a középső ujját is belém vezette, akkor már nagyobb volt a fájdalom, de azt is ki lehetett bírni. Sokkal rosszabbra számítottam. Tudom, sokat segített a helyzeten, hogy Jungkook egész végig óvatos volt, nem kapkodott el semmit, odafigyelt rám, ahogyan számítottam is rá. Ahogy telt az idő és egyre jobban hozzászoktam főnököm bennem mozgó ujjaihoz, azzal párhuzamban kezdtem élvezni a helyzetet. Csípőm automatikusan a magasba emelkedett, ugyanis többet és többet akartam. A fekete hajú vállaiba kapaszkodtam és behunyt szemekkel sóhajtoztam, nyögdöstem.
YOU ARE READING
our dirty secret ~ jikook | ✔
FanfictionJimin édesanyja alkoholfüggősége miatt kénytelen otthagyni a gimnáziumot, pedig már csak másfél éve volt hátra. Munka keresésre kényszerül mindössze tizenhét évesen. Tapasztalatlansága, végzettsége és kora miatt szinte mindenhol azonnal kinevetik és...