,,Co tady řešíte." Žuchnul sebou Luke vedle mě a dal mi ruku přes ramena.
,,Nic.Jen říkám že za mnou může přijít kdy chce." Zvedla se Liz a šla si zase sednout naproti nám.Zatím co k nám Liz byla zády,Luke mě dal rychle pusu na tvář.Liz si ničeho nevšimla.
,,Mar,řeknem to aspoň jí?" Zašeptal mi Luke potichu,jen jak mohl,do ucha.Zasmála jsem se.
,,Luke,ona to ví." Zašeptala jsem nazpět.
,,Fakt?" Řekl nahlas.,,Co?" Nechápala Liz.Luke se díval nechápavě na svoji mámu.Já se jen mírně usmívala.
,,Mami,ty to víš?" Stále se nechápavě koukal Luke na Liz.
,,Ty myslíš to že jste spolu?Jo,to vím.Na to znám svého syna až moc dobře." Usmála se opět na nás oba.Lukovi se doširoka rozšířil úsměv.Milovala jsem ty jeho ďolíčky.Usmála jsem se a stále se dívala na něj.
Luke a Liz si stále povídali a já jsem byla myšlenkama úplně mimo..
,,Jdu na toaletu." Oznámila jsem Lukovi,zvedla se a šla směrem do koupelny.Věděla jsem že schody do druhého patra jsou stejnou cestou z obyváku jak do koupelny.Bylo jasné že jsem nešla do koupelny.
Stála jsme nahoře na chodbě,a přemýšlela kde asi může být Lukův starý pokoj.Typla jsme si na jedny dveře na konci chodby,když jsem dveře otevřela,zistila jsem že jsem se asi trefila.
Celý pokoj byl v prachu,něco bylo vyskládané na poličkách,něco v krabicích a ustlaná postel s malou a větší krabičkou.Sedla jsem si na postel a okolo mě se rozvýřilo spousta prachu.
Otevřela jsem malou krabičku.Ve vnitř byl jeden prsten,klučičí.Dívala jsem se na něj a přemýšlela jsem proč to zde Luke má.Prsten jsem si prohlížela co nejpodrobnějš.Najednou jsem si něčeho všimla.Z vnitřní strany bylo vyryto Ben H. Jak hádám,asi to je krabička vzpomínek.Kdysi jsem taky takovou měla.Možná i mám,ale nevím kde.
Prsten jsem dala zpět do krabičky a vzala do ruky další tři věci.
Kovový náramek,zkrčený papírek a jeden prsten.Ano,další prsten ale tenhle byl holčičí.Vypadal jak zásnubní,celí stříbrný,na ležato to má tvar kosočtverce,ve vnitř jsou stríbrné vlnky a volno mezi nimi vyplňujou tři diamanty. Ten prstýnek byl nádherný.Ale nechápala jsem proč ho tady měl,snad když měl nějakou holku když byl na škole nebo tak,že by ji koupil prstýnek?Nevím.Ale doufám že jednou na to příjdu.
Prstýnek jsem dala zpátky,náramek byl zlatý,byl jako by byl zplítaný dohromady.Byl velký a byly tam indiciáli R.H. Že by to bylo Lukovo?Jako Robert Hemmings? Nebo jeho táta.Napovídalo mi svědomí.Asi je to jeho táty, a Luke má svoje druhé jméno po něm.
Rozdělala jsem zkrčený papírek.
'Sorry,bráško.Nechtěl jsem aby jsi z tebe dělali srandu.Doufám že mi to promineš.Přestal jsem se s němi bavit.'Usmála jsem se.Lukův brácha byl hodně hodný brácha.Úsměv mě stále neopouštěl.
Všechny věci jsem dala zpátky na místo kde byly.Rozhlížela jsem se po pokojí.Na poličce byly i nějaké sošky.Šla jsem k poličce a dívala se.
Všechno bylo od prachu,ani to nešlo přečíst.Prstem jsem přejela po nápisu na sošce.
1.Místo za běh na 100mPáni,Luke běhal závodně.Proč se tady tím nikdy nepochlubil? Nechápavě jsem zakroutila hlavou.
2.Místo v Basketbalu družstev středích škol
I basketball?Proč,proč mi tohle nikdy neřekl? Bylo tam ještě pár takových sošek,ale slyšela jsem že někdo jde po schodech.Rychle jsem vyplula z pokoje a potichu zavřela dveře,naproti naštěstí byly dveře od druhé koupelny.Zalezla jsem tam.Jen jsem ještě nevěděla co mu řeknu,až mě tady oběví.
Porozhlédna jsem se rychle po koupelně,a poslouchal jak se Luke rychle přibližuje.Došlo mi že jsem vlastně v Lucyinině koupelně.Mám to.
,,Lukey,já jsem tady." Řekla jsem se zvíšeným hlasem aby mě slyšel.Otevřeli se dveře a v nich Luke s nechápavým výrazem ve tváři.
,,Jak víš že jsem to já?" Stále tam stál a díval se na mě.
,,Proč by mě šla asi tak Liz hledat?" Podotkla jsem a dívala se na něj dokud mu to nedošlo.
,,Tak dobře.A proč jseš tady?" Očima projel celou koupelnu.
,,Jak jsme tady byly minule,Lucy mě požádala jestli bych ji mohla koupit pudr.Říkala,že až přijedem ať jí to dám do koupelny mezi ostatní líčení." Usmála jsem se na něj.Úsměv mi opětoval.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak co?Těšíte se až přijedou mezi ostatní,jak na tom bude Mary?A co Luke?Myslíte že Mary měla radši říct pravdu že byla v tom jeho starém pokoji,nebo udělala dobře?To se samozdřejmě dozvíte v dalších dílech,ale zajímal by mě váš názor ;)
With love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...