35.Část

893 60 3
                                    

,,A když tak Ash." Ustoupil od plotny a opřel se o linku vedle mě.Podívala jsem se na něj a šla k plotně abych dodělala omáčku.

,,Řekneš mi prosím kde máte mouku?" Řekla jsem ale stále jsem byla čelem k plotně.

,,Tady." Ukázala ruka která se náhle oběvila vedle mě.
Ha,komu asi patří?..Ježiš,já jsem paranoidní.

Podívala jsem se před sebe a tam mouka.Plácla jsem se dlaní lechce do obličeje.

,,Ježiš,já jsem fakt blbá." Zakroutila jsem hlavou.Chtěla jsem dát ruku z mého obličeje dolů,ale sekla jsem se když jsem ucítila dotyk na mích bocích.Byly to Ashtnovi ruce,Luka bych poznala.

,,Co bu-" Slyšela jsem Lukův hlas ve vchodu do kuchyně.Teď jsem ještě víc stuhla a vůbec nevěděla jsem co dělat.Cítila jsem Ashtnovi ruce stále okolo mého břicha,a dívala se na Luka.Jeho čelisti se napli ještě víc než v autě.Rukami kterými se držel futer dveří se napjali.Byl naštvaný,a to hodně.Otočil se a šel pryč.

V mé hlavě byla válka,nemohla jsem ani přemýšlet,moje srdce se rvalo na kusy z toho jak jsem blbá a nepochopila jsem hned napoprvé proč chtěl Ashton pomoct do kuchyně.Milion emocí bylo v celém mém těle.Ale dvě hlavní vyhrávali.Ta první která se zabíjela,a zabíjela i všechno ostatní okolo ní,za to že tohle udělala Lukovi,ta druhá byla nenávist.Nenávist vůči Ashtonovi.

Zakroutila jsem hlavou a vymanila se ze sevření.Viděla jsem jeho úsměv.Vím že chtěl aby to někdo viděl.

Kurva!Nejradši bych mu rozbila hubu.Ale,ne.Na to nemám sílu.Vydychovala jsem zhluboka.Podívala jsem se na Ashtona.

Stále se jak ten největší kokot usmíval.Zakroutila jsem hlavou a šla se podívat do obyváku.

Stála jsem u obyváku a sjela to tam pohledem.Calum si mě jako první všiml.

,,Jestli hledáš Vendy,je v pokoji." Usmál se na mě.Všichni se na mě dívali.Luke se stále zlobil,nejsem tak blbá abych to nepoznala.

Jediný Calum se usmíval z těch tří.Chtěla jsem k němu být milá,usmála jsem se na něj a naklonila hlavu na stranu.

,,Děkuji." Řekla jsem a zmizla za rohem směrem k Vendyinýmu pokoji.Úsměv šel hned z tváře pryč.

,,Spisovnost si nech." Slyšela jsem ještě Caluma jak dodal za mnou.Nic jsem neříkala,neotočila se a ani to nijak celkově neřešila.

A úsměv?Jak jinak než falešný.Calum a Michael to uvítali a taky se na mě usmáli,ale vím že Luke to poznal.

,,Vendy?" Otevřela jsem dveře do pokoje pro hosty.Vendy seděla na posteli,když mě spatřila začala se hyhňat.Nakrčila jsem obočí.S úsměvem se na mě dívala.

,,Naše hrdličky měli menší úlet?" Posměšně,ale radostně se na mě dívala.Vyvalila jsem na ni oči.Kurva,jak..Jak na to přišla?Jak?

,,Já..já ti to vysvětlím." Říkala jsem se strachem v očích.

,,Ooo.Ale,já nic nepotřebuju vysvětlovat.Vždyť on na tebe tak kouká." Zasnila se Vendy.Povzdychla jsem si.

,,To jak tě objímal okolo pasu.Aww.To bylo roztomilí.Konečně naše modrooká holčina a oříškooký klučina budou šťastní." Smála se ještě víc na mě.Co??

,,Ježiš,co?S ním bych nikdy nemohla být." Vydechla jsem si a sedla jsem si vedle ní.

,,Proč by jsi s ním nemohla být?" Nechápavě si mě sjela pohledem.Ironicky jsem se uchechtla.

,,Ne že bych s ním nemohla být,ale já s ním nechci ani být." Zhnuseně jsem se zašklebyla.

,,Ale proč?" Podívala se na mě štěněcím pohledem.

,,Já.On prostě mě nesedne." Zakroutila jsem hlavou a podívala se na ní,zatím co jsem si hrála s prsty.

,,Jo?Tak mi řekni co ti na něm vadí." Zkřížila ruce naprsou.Nedá si s Ashtonem pokoj.

,,Ježiš,Ashton,on-"

,,Ash."Zkočila mi do řeči Vendy.Nechápavě jsem se na ni podívala.

,,Ne Ashton,ale Ash." Přikývla k tomu hlavou.

,,Pane bože Vendy.Ashton je aspoň jméno normální,ale Ash?Tyvole,to je jako by měl na koncertech na těch bubnech napsaný popel." Zakroutila jsem hlavou abych ji potvrdila že odmítám mu říkat Ash.

,,Ty seš blbá." Zamračila se na mě.
,,Ale,já za to nemůžu když napíšeš Ash,tak to je prostě v překladu popel.Chápeš?" Nadzvihla jsem obočí.

,,Chápu,už jsi mi to říkala snad milionkrát." Udělala na mě pokerface.
,,Tak pokračuj v tom proč ho nemáš ráda." Povzdychla si a kývla na mě hlavou ať pokračuju.

,,Ale já neříkala že ho nemám ráda,jen že s ním nechci být." Rozhodila jsem ruce a vyčítavě jsem s na ni podívala.Jen nadzvedla obočí a její ruce opět spočinuly překřížené na hrudi.Dala jsem ruce nahoru do obraného gesta.

,,Ok,ok.Máš pravdu." Dala jsem ruce zpět na můj klín.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zpět ahoj!!Doufám že se máte dobře,já totiž ano. ;)
Rozhodli jste,i jý jsem byla pro tuhle volbu,jak mile dopíšu tady padesátý díl,udělám pokračování ;) Další knížku,ale zatím nevím jestli se to bude jmenovat nějak jinak,nebo to bude MHL2..Co myslíte,mám dat jiné jméno,nebo nechat naázev stejný jak tady a akorát tam dát 2?Budu moc ráds za vaše odpovědi.
Děkuji vám všem za skoro Tři tisíce zhlídnutí <33333 Ani si nedokážete představit jak jsem hrozně ráda :33333

With love Mary-Sarah-Tommo :*

My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat