,,Sakra.." Slyšela jsem nadávky které se ozývali z kuchyně.Jen jsem otevřela oči.Místo vedle mě bylo prázdné..Jak logické.Dívala jsem se na otevřené dveře,a poslouchala jak Luke nejspíš něco rozbil.
Něco opět spadlo na zem,sklo které se rozletělo na milion kousíčků.Tak takhle zněl zvuk který jsem právě slyšela.
,,Kurva,já už se na to vyseru!!" Křičel si sám pro sebe.Jen jsem se tomu zasmála.Chtěla jsem vědět co se tam děje,ale zahlídla jsem Luka jak jde sem.Jen jsem zavřela oči a dělala že spím.
,,Mary...Mar,vztávej.." Seděl na posteli vedle mě a dotýkal se mého ramene.
,,Hm?" Jen jsem ho odbyla a dál se ani nehla.
,,Vztávej,něco pro tebe mám." Jen jsem se zasmála nad myšlenkou co to asi bude.Otevřela jsem oči,Luke se na mě usmíval od ucha k uchu,a na klíně měl tác s jídlem.
,,Snídaně do postele." Usmál se ještě více.Opět jsem se zasmála.
Sedla jsem si a posunula se aby si mohl i on sednout.Na klín mi dal tác se snídaní a opřel se o čelo postele vedle mě.Koukla jsem se na tác.Typická anglická snídaně.Vajíčko se slaninou,na tom ještě sýr,okolo nakrájená zelenina a džus.
,,Vypadá to báječně." Usmála jsem se na něj.Jen se zasmál.
,,Doufám že i bude chutnat báječně." Ukrojila jsem si první kousek a usmála se.Bylo to to nejlepší co se mi ráno stalo,poprvé v životě snídaně do postele.Už znám ten pocit zamilovaných holek,když jim jejich přítelové donesou snídani do postele.
,,Je to výborný." Řekla jsem mu popravdě.
,,To jsem rád." Přitakal.
,,Na dej si taky.." Posunula jsem tác blíž k němu.,,Proč,nechutná?" Nechápavě se na mě podíval.
,,Chutná,ale poznám na tobě že si ještě nejedl.A když jde o tebe,tak musíš mít pořádnej hlad." Zasmála jsem se.Jen se na mě usmál,přikývl,ukrojila kousek a dala mu to do pusy.
,,Chutná?" Řekla jsem do mého smíchu.Chtěl se zasmát a něco říct,ale než to stačil udělat tak mu zaskočilo.Smála jsem se ještě víc a podala mu džus.Vřele ho přijmul a pil,já jsem ho jen s šíleným smíchem pozorovala.
,,Neutop se." Hned co jsem to řekla Luke málem vyplivl pití,začal kašlat a smát se.Já jsem to už nedávala.Tác se celý třásl pod náporem mého výbuchu smíchu.Jen jsem byla opřená o čelo postele a nemohla se přestat smát.
Když už byl Luke docela v pohodě a já se ještě mírně uchechtávala tak Luke dal tác na noční stolek a pobaveně na mě koukal.Začala jsem se na novo smát.
Slyšela jsem vyzvánění mobilu,já se začala smát ještě víc.Luke se zvedl a někam odešel.Zachvíli se vrátil s mobilem u ucha.Byl opřený o futra dveří,díval se na mě a mluvil do mobilu.
,,Jo,jak jsem už předtím říkal,stavíme se." Snažila jsem se zadržovat smích,jak jen to šlo abych slyšela co říká do mobilu.
,,Já si říkal že nevím kde mám ty klíče.." podotkl si vlastně sám pro sebe Luke.
,,Mary?" Jen zdvihl obočí,rukama jsem si chytla pusu abych se nesmála,ležela na zádech rozvalená po celé posteli.
,,Mar,co děláš?" Dal si od ucha mobil a zeptal se mě.Já jsem jen propukla v panický záchvat smíchu.Luke se jen zasmál.
,,Prožívá pozdní pubertu..." Šel asi do obyváku.Já jsem se jen dále smála jak šílenec.
Asi po patnácti minutách jsem se uklidnila.Nechtělo se mi už ležet.Zvedla jsem se a šla do koupelny..
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfic,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...