Ještě necelý dva měsíce a jedu do Anglie.Teď ale vůbec nevím co jak bude.Pojedu do Anglie,nevím na jak dlouho a pak pojedu zpět do Austrálie?Bude tady chtít vůbec zůstat Luke?Ale na tohle asi máme ještě dost času aby jsme to probrali,tak proč to probírám sama se sebou?Nevím.Jako vždy.
O něco jsem zakopla.Všimla jsem si že to byla nějaká barva.Zakroutila jsem hlavou.Vůbec jsem nechápala proč to tady je.
Převlíkne mě Lou? Napadlo mě jako první když jsem se koukla na to co jsem měla na sobě.Bílou košili,byla trošku průsvitná,šli ale vidět jen jemné obrysy podprsenky.Naštěstí nejsem tak blbá a mám pod tím bílou podprsenku.Moje kraťasy jsou těsně pod zadkem,jsou pod pupík,a košili mám zachycenou v nich.
Černé jak kraťasy tak černé conversky.S vlasy mi ale asi bude chtít něco udělat,mám drdol,docela rozcuchaný,ale,vypadá to hezky,jsou to takové ty povedené rozcuchané drdoli které vypadají tak vkusně.A náramky by nemohli chybět,s němi i Lukovi sluneční brýle..Zasmála jsem nad tím že jsem mu je ještě nevrátila od doby co jsme přijely od Křišťálového jezera.Všimla jsem si že stěny už nebyly tak bílé jak předtím.Teď byly žluté.Najednou bylo okolo mě milion dveří.Ale všimla jsem si toho až teď.
,,Kurva,kde -" Nestihl doříct hlas který se rychle vynořil z dveří vedle mě.Cukla jsem sebou jak jsem lekla.
,,Nemluv sprostě." Napomenula jsme Luka.Jen se nevině usmál.,,Tak řekneš že si musíš dojít na záchod a ty jseš hodinu pryč.Pojď,chci tě představit Lou." Rychle se mu měnili nálady.Usmál se a otevřel dveře ze kterých předchvílí vyšel.Vešla jsem.
,,Děkuji." Poděkovala jsem mu potichu že mi otevřel dveře.
,,Ty nemusíš nikdy děkovat." Zašeptal když se ke mě nahl.Usmála jsem se,ale to už se fialovovlasá holka otočila ke mě.
Doširoka se usmála,malí černý hřebýnek si přechytla do druhé ruky a natáhla ke mě ruku.,,Ahoj já jsem Lou.Ráda tě poznávám." Usmívala se,měla dolíčky.Já jsem ji nikdy moc neviděla na fotkách,ale koukala jsem jak vypadala.
,,Ahoj,já jsem Mary,taky tě ráda poznávám." Potřásly jsme si rukama.Měla zvláštní typ culíku,nechápala jsem jak to vytvořila.Všimla jsem si že mě sjela pohledem a něco ji potěšilo.
,,Já musím dodělat Mike,pak na řadu půjde Luke a nakonec Ash." Řekla klukům,kluci jen přikývli.Mike seděl na sedačce před zrcadlem,přišlo mi to jak v kadeřnictví.Lou ho upravovala,vedle na sedačce seděl Calum,díval se do zrcadla,všimla jsem si že v zrcadle pozoruje mě.Usmál se,možná trošku zčervenal když si všim že jsem si ho všimla.Luke a Ashton,ano pořád Ashton.I když jsme fakt přátelé a vyříkali jsme si to vše,tak mu nejsem pořád ochotná říkat Ash,to prostě u mě nevíjde.
Sedla jsem si na sedačku vedle Luka a Ashtona.No spíš mezi ně.Luke na mobilu,nechápu od kud,ale Ashton byl na notebooku.Nechápavě jsem se podívala na všechny tady.Všichni tady byly ticho,jediná Lou si pobrukovala písničku která právě hrála v rádiu.Znala jsem ji,jmenuje se A Billion Girl,ale vůbec nevím od koho je.Je to dobrá písnička,ale videoklip radši nechci vidět..
,,Nevadilo by kdybych se tady porozhlídla?" Podívala jsem se na kluky.Všichni jen přikývli že můžu jít.Už jsem otevírala dveře,ale Calumova řeč mě zastavila.
,,Ale neztrať se nám znovu." Zasmál se Calum.Zasmála jsem se taky.
,,Pokusím." Chtěla jsem jít.
,,Počkat.." odtrhl Luke oči od obrazovky jeho mobilu.
,,Kde jsi až byla?" Podíval se na mě.
,,No,asi přesně ti to neřeknu.Ale nebylo tam vymalovaný,miliony chodeb,nikde žádný dveře ani člověk.Pak jsem na to kašlala a šla tam kam jsem uznala za vhodný a pak jsem vlastně se lekla tebe." Pokrčila jsem rameny.Všichni se zasmáli včetně Lou.Měla hezký,příjemný smích.,,Tam nikdo asi nebyl,protože tam je rekonstrukce,to ses musela trošku projít." Smál se Mike.
,,No co.Stalo se." Ušklíbla jsem se na Mike do zrcadla.Otočila jsem se zpět a šla.
,,Mary?" Zastavil mě Lukův hlas.Nevím proč,ale jako jediný Lukův hlas vždy poznám když na mě mluví.
,,Hm?" Otočila jsem se znovu.
,,Vem si prosím mobil." Vyndal si z kapsy můj mobil a zamával ním ve vzduchu.
,,To máš iphona?"Snažil se podíval Ashton na mobil kterým Luke máchal ve vzduchu.Rozešla jsem se k nim.
,,Ne,to je Prestigio." Došla jsem k nim.
,,Aha,ono mi to tak ze předu připadlo." Usmál se na mě.
,,Mě to spíš zepředu přijde jak samsung." Řekla jsem svůj názor.
,,Ale jo máš pravdu." Díval se na mobil v mích rukách.Podala jsem mu mobil aby se mohl podívat.Odemkl ho..Odemkl ho,ale já tam mám heslo.,,Jak víš moje heslo?" Nechápala jsem.
,,Já vím vše." Zasmál se a začal něco ťukat do mobilu.Luke se nahl aby věděl co tam Ashton píše.Přečetl si nejsíš co tam napsal,zasmál se a sedl si zpátky.Stále se na mě díval a usmíval se jak nevíňátko,nechápala jsem proč,ale usmála jsem na něj.
,,Dobrej." Podal mi Ashton mobil zpátky do ruky.
,,Dík." Zasmála jsem se a už opravdu vyšla z té místnosti.Šla jsem na druhou stanu než jsem přišla.Četla jsem si nápisy na dveřích okolo.
Třída? Řekla jsem si nechápavě.Ale doopravdy na těch dveřích bylo napsáno Classroom.Nechápala jsem a otevřela jsem dveře.A doopravdy.Byla to typická anglická třída pro středoškoláky.Zasmála jsem se a šla do rohu třídy,k lavici.Všimla jsem si že ty lavice byly popsané,na každé lavici byl prázdný sešit a fixy.Sedla jsem si.To místo tam bylo dobré.Bylo v koutě třídy,tak jak jsem vždy sedávala ve škole já.U okna,to okno ale nebyla žádná rekvizita.Bylo to normální okno kterým jsem viděla dolů,na konec slepé uličky,byly tam nachystané Ashtnovi bubny,dvě elektrické kytary a jedna baskytarová.Tam dole se asi bude hlavně natáčet.V celku,jsem vlastně zvědavá jak to všechno dopadne.Na točení klipu jsme ještě nikdy nebyla.
A proč bych asi taky někdy měla být,že ano? Ptala jsem se sama sebe na vzpomínce v minulosti.
Vzpoměla jsem si na Romana.S ním jediným jsem se bavila.No bavila,je toho dost.Slíbila jsem mu že mu zavolám jak budu moct.Doufám že zatím něco neproved nebo si on něco neudělal.Vzala jsem mobil,naťukala heslo a na mě vyjela tabulka mého notísku s novou poznámkou.Klikla jsem na novou poznámku.V Lukovým mobilu najdeš vše. ;)
Ash xx
Tak to mě dostalo.V Lukovým mobilu najdeš vše,najela jsem na kontakty,na miláčka a začala ťukat smsku.-Ty máš v mobilu napsaný moje heslo??
Odeslala jsem a hned přišla odpověď.
-No,tak trošku jo no.Mobil je jak moje srdce.Mám v něm vše. ;) A nemůžu za to že mi ho Ash sebral.
Zasmála jsem se nad tou smskou.------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahoooj! :))) Já vím.Už tady o tom byla řeč,ale napadl mě takový nápad..Napsala bych to do určité části toho příběhu,pak bych udělala druhou 'knížku' normální pokračování,ale potřebuji se tady dostat do určité fáze,takže vám nemůžu říct do kolikátého dílů bude tady tahle první.Druhá část by měla jiný název,aby ro k tomu víc šlo ;).Takže,doufám že jste mě pochopili,cokoliv nechápete,nebo chcete vědět,ptejte se. ;) Budu ráda za váš názor,jak na tohle tak i na tuhle část. ;)
S Láskou Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...