,,Mar,máš tady trošku barvy.." Poznamenal Luke na mě když jsme všichni vymalovávali obyvák.
,,Kde?" Podívala jsem se po svojem tričku a následně i šortkách.
,,Tady.." Uchechtl se Luke a jeho ruce zkončili na mém poprsí.Šokovaně jsem otevřela pusu,Luke dal ruce pryč.Začala jsem se smát jak šílenec.Luke seděl na zemi a nemohl se přestat smát.
,,Co vám je?" Slyšela jsem za sebou Caluma.Otočila jsem se k ním se smíchem a ukázala na své poprsí kde byly obtisknuty na černém tričku Lukovy ruce.Kluci se začali smát.Pochvíli jsme se přestali smát.
,,Počky.." Řekl Ashton a někam odběhl.Vrátil se s mobilem v ruce.Všichni byly otočení ke zdi a malovali,kromě mě.Ashton nastavil mobil na nás všechny,já se uculovala a natáhla ruku kterou jsem ukazovala na Luka,Luke pootočil hlavou a taky se uculil.Ashton se zasmál což znamenalo že už to má vyfocený.Zasmála jsem se.
Až do půl devátý večer jsme malovali.Měli jsme vymalovaný obyvák,chodbu nahoře a Calumův pokoj.Kluci byly tak hodní a zavezli mě do hotelu.
Zabouchla jsem za sebou dveře,vydechla jsem si a sedla si na gauč.Podívala jsem se okolo sebe,znovu jsem se zvedla a šla si pro pití.Šla jsem do ložnice,vyslíkla se,nechala jsem si jen spodní prádlo a šla jsem si konečně dát koupel.
Napustila jsem si vanu co to nejvíc šlo,dala si tam hodně bublinek,nechala jsem svítit jen světlo nad zrcadlem.Uvolňovalo mě to.Zavřela jsem oči a vztřebávala dnešní den.
Užívala jsem si té horké vany.Jsem sice v Austrálii,ale ta teplá voda mě nějakým způsobem odlehčuje.Soustředím se jen na můj dech,sliším jak pukají ty malinké pěnové bublinky,cítila jsem se ospalá,ale věděla jsem že v té vaně nedokážu usnout.Přemýlela jsem,přemýšlela jsem zase nad vším.
Z mého polospánku ve vaně asi po hodině jsem slyšela menší šramot za dveřmi.Usouda jsem že asi mi znoní mobil jak předtím.Ignorovala jsem to a odpočívala dál.Slyšela jsem cvaknutí kliky.Zhrozila jsem se a otočila se na dveře.
,,Jak.." Neměla jsem slov.
,,Vlastně já ti dávala klíče.." Vzpoměla jsem si,znovu jsem si lehla a ujistila se že žádná část méh těla nejde vidět.,,Co tady děláš?" Zeptala jsem se ho když si klekl vedle vany.
,,Nic..Jen jsi mi chyběla.." Snažil se usmát a chytil mě za ruku kterou jsem měla položenou na kraji vany.Už jsem něco chtěla říct,ale předběhl mě.,,Jdu si pro pití." Zvedl se a šel pryč.Zamračila jsem se a dívala se před sebe.Něco se mu stalo,tohle..Prostě tohle nebyl on.
Vztala jsem z vany,vypustila vodu a usušila se.Oblíkla si Lukovo černé tričko a kalhotky které jsem měla na spaní.Šla jsem do ložnice,bylo tak nějak jasné že tam bude.Zastavila jsem se ve dveřích když jsem ho uviděla.Něco se stalo,seděl ke mě zády na postely,rukami opřený o kolena a hlavu v dlaních.Šla jsem k němu a sedla si vedle něj.
,,Co se stalo zlato?" Zeptala jsem se ho opatrně a pohladila ho po ruce.Zvedl hlavu,chytil moji dlaň,políbil ji a dal si jí na svojí tvář.
,,Nic." Podíval se na mě.Povzdechla jsem si se starostlivím pohledem.,,Myslíš si že jsem tak blbá a nepoznám že se něco stalo?" Pohladila jsem ho po tváři rukou kterou mi držel.Všimla jsem si jeho slz které mu vytekli z očí.Přidala jsem i mou druhou dlaň a objala ho.Jeho ruce se přesunuly na můj pas a posunul si mě na klín a opřel se čelem o moje rameno.
Cítila jsem jeho slzy,vzlykal,ale potichu.Přejížděla jsem mu po zádech a dala mu pusu do vlasů.
,,Mamka..." Zašpitl.
,,Mamku srazilo auto." Vydal ze sebe na jeden nádech.
,,To bude v pořádku." Stisk jsem zesílila,on také.Cítila jsem jak začali téct slzy i mě.,,Je v nemocnici.Ráno mi zavolají jak na tom je." Zasýpal mi do krku a víc si mě přitiskl.Mezi námi už nemohla být žádná vzdálenost.
Seděli jsme tam ještě dlouho.,,Kluci to vědí?" Prolomila jsem ticho které se naplňovalo Lukovými vzlyky.
,,Ne.Byl jsem v pokoji,pak mi zavolala ségra..A já šel sem." Podíval se na mě.V jeho očích byla velká bolest,vím že Liz má velmi,ale velmi rád.,,Děkuji." Zašeptal a pokusil se o úsměv.Pohladila jsem ho po tváři a usmála se na něj.
,,Ty nemáš za co.To já bych měla děkovat." Znovu jsem ho objala a on se znovu zabořil do mého krku.Cukla jsem sebou když mi zazvonil mobil ohlačující zprávu.Podívala jsem se za Luka,ležel tam můj mobil.Luke si lehl a já automaticky na něj.Dal mi pusu na krk,usmála jsem se a políbila ho na čelo.Natáhla jsem se pro mobil a sedla si na Luka.On ležel a držel mě za boky a já na něm obkročmo seděla.Podívala jsem se na mobil a najela na sms.
Mary,prosím tě nevíš kde je Luke?Nebere nám mobil a z baráku odcházel naštvanej.Něco se s ním stalo,ale na nic nám neodpověděl.Může to znít najivně,ale bojím se o něj. Cal xx
Podívala jsem se na Luka.Díval se na mě a jeho slzy se pomalu spouštěli po jeho tvářích.Usmála jsem se na něj.Pohladila ho znovu po tváři a usmála se.
,,Neboj.Bude v pohodě." Můj pohled zpět padl na mobil a začala jsem psát.Cale,nemusíš se bát.Luke je u mě,bude tady určitě přes noc.Asi přijdem do baráku společně.Liz srazilo auto a je v nemocnici.Ráno mu zavolají... :( Mary xx
Odeslala jsem a Luke se zamračil.,,S kým si píšeš?" Zeptal se chraplavým hlasem stále se zamračeným pohledem.
,,S Calumem.Měl o tebe strach." Stáhla jsem rty do tenké linky.
,,Řekla si mu to?" Nadzvedl obočí.Povzdechla jsem si.
,,Je to tvůj kamarád.Bál se o tebe a má právo vědět proč jsi tak rychle odešel z vašeho domu." Pohladila jsem ho po hrudi.Jen vydechl a chytil mě za ruku.Přišla mi další zpráva.,,Mám ti vyřizovat:Drž se Bro.Zítra máme zase přijít na barák." Podívala jsem se na něj.
,,Řekni že děkuji." Stiskl mi Luke ruku a vděčně se usmál.Přikývla jsem.Děkuju ti.Jak on tak i já. ;)
Odeslala jsem a mobil dala na noční stolek.,,Jseš ospalej?" Zeptala jsem se Luka který už nebrečel,měl zavřené oči a vydýchával to.
,,Jo." Zvedl se a se šoupavými kroky šel ke skříni.,,Ty máš moje tričko na sobě." Otočil se ke mě a poškrábal se na zátilku.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahój lidičky!! (: Nevím jestli tenhle díl je kratší něž ostatní,ale rozhodla jsem se že každá část má 1000 slov! (Bez téhle řeči ;))
Nedivte se že je tahle část takhle ukončená,v další se bude pokračovat! Je to těch 1000 slov jak jsem říkala. Pokud se vám tahle část líbila byla bych ráda za koment jak se vám líbilo,jak myslíte že to dopadne s Lukovou mamkou? Budu ráda za vaše odpovědi (;S Láskou Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...