,,Mar.." Řekl Luke a sedl si vedle mě.Odložila jsem vidličku a podívala se na něj.Nemělo to cenu skrývat..
,,Já..jak jsi řekl že aspoň víš čím mě svedeš,tak..prostě jak se mi stalo to s tím Filipem,já prostě od té doby..prostě od té doby se bojím mít sex." Sklonila jsem pohled dolů.Luke si jen povzdychl a objal mě.Usmála jsem se a zabořila jsem hlavu do jeho hrudi a začala se smát.
,,Co?" Zasmál se.
Zasmála jsem se nazpět.,,Nevím,musím se smát že jsem ti to řekla.Stydím se za to." Zasmála jsem se znovu.
Luke se ode mně odtáhl a snažil se na mě podívat ale já si zakrývala obličej a mírně jsem se smála.Začal mě lechtat na bocích,automaticky jsem mu chtěla dat ty ruce pryč,protože jsem velice lechtivá.Než jsem stihla chytit jeho ruce,on držel ty moje.Pořád jsem se usmívala a koukala na jeho kolena aby mi neviděl do tváře.Také se smál.Ruce mi pustil a zvedl mi hlavu.
,,To je to pro tebe až tak trapný o tom mluvit?" Zasmál se.
,,Jo." Smála jsem se nervózně a objala jsem ho.Cítila jsem jak jsem byla čím dál tím víc červenější.Luke se uchechtával a dal mi pusu do vlasů.
,,Ale je to milí když se kvůli mě červenáš." Zasmála jsem se.
,,Seš blbej." Pořád jsem se uchechtávala.On se jen smál.
,,Jdem jíst?" Koukla jsem se na něj když jsem si byla jistá že už jsem nebyla rudá.Jen přikývl a sedl si vedle mě za svůj talíř.
Dojedli jsme,šla jsem umít nádobý.
,,A v kolik pojedeme?" Optal se Luke který mě ze zadu objal a dal mi pusu na tvář.
,,Já nevím jak chceš." Řekla jsem a zastavila vodu,opřela jsem si o něj hlavu a dívala se na něj.
,,Hmm..asi co nejpozdějš." Usmál se na mě.
,,Tak jo." Přikývla jsem,dala jsem ruce na jeho ruce které byly okolo mého pasu.
,,Víš že pak máme ještě jet za Liz?" Dívala jsem se na něj.
,,Jo,tak když vyjedem okolo čtvrté,u mámy budem tak o kolo šesté,no a pak.." koukl se na mě pohledem naznačujícím abych to dokončila.
,,A pak mě odvezeš do hotelu a ty pojedeš pěkně domů za ostatníma." Usmála jsem se na něj a pohladila ho po tváři.
,,A příjdeš pak zítra?" Koukal na mě prosebným pohledem.
,,Hmm.nevím.Já pak ještě ti zavolám.Jo?" Nadzvihla jsem obočí.Jen s povzdechnutím přikývl.
,,Lukey?" Otázala jsem se ho když jsem viděla jak přemýšlí.
,,Hmm?"Ani se na mě nepodíval,stále se díval před sebe,na poličku kde byly hrnky, beze znaku emocí.
,,Dáš mi pusu?" Usmál se a podíval se na mě s rozářenýma očima.
,,Vždy." Řekl těsně před polibkem.Nejdřív mi dal jen pusu,pak jsem se k němu otočila čelem a začali jsme se líbat.
Seděla jsem na lince,on stál u linky,držel mě za boky,čímž si mě přisunul úplně k tělu a líbal mě.Jeho dokonalé rty obohacovali ty mé.Užívala jsem si toho,užívala jsem si každé minuty s ním.Jediné co teď pociťuji je zamilovanost,štěstí,dobrá nálada a chtíč po něm.Ne sexuální chtíč,ale prostě být s ním.Dotýkat se ho,líbat ho,a vše co je s ním spojeno.On mě doopravdy mění.Mění k lepšímu.
Podívala jsem se na hodiny za ním,tři hodiny a deset minut.Odtáhla jsem se od něj.Podíval se na mě nechápavím pohledem.
,,Měli by jsme si jít balit." Podívala jsem se na hodiny.Luke se otočil.
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...