Když jsme došli dolů,zrovna klapla klapka a kluci začali zpívat.Luke měl bílou kytaru a celý v černým,byl uprostřed a začal zpívat do mikrofonu.Hrozně moc mu to slušelo,dívlala jsem se na něj,byly jsme na kraji,Lux se usmívala a dívala se na ně.Zasmála jsem se když Lux celou dobu na ně mávala,Calum si jí všiml a zamával ji.Lux byla štěstím bez sebe,ale řežiséři moc ne.Ale nedělali z toho naštěstí žádnou vědu.Zpívala jsem si s němi a pohupovala se s Lux do rytmu muziky.Zachvíli dali přestávku.Ků
Kluci se šli napít,Lux chtěla hrozně moc vidět kluky,tak jsme šli za klukama,prošla jsem okolo jejich kytar,pak okolo Ashtnových bubnů a konečně tam byly kluci,všichni zády ke mě.Cítila jsem ten pohled těch faninek okolo.
,,Čááu." Řekla Lux,Calum začal kašlat,lekl se jí a zrovna pil.Ostatní se k nám otočili.
,,Ahooj Luxí." Pozdravil ji sladce Luke.Usmála jsem se na Lux a posunula jsem si ji výš,padala mi.,,Tak co,jseš ráda že je vidíš?" Nespouštěla jsem z toho malího stvoření oči.
,,Hoďně." Zazubila se na mě.
,,Ahoj ty naše šmudlinko." Přišel Ashton a cvrnknul ji do nosu.Lux se zasmála.
,,Cau." Řekla znovu.
,,Já chci ke stejdovi." Podívala se na mě a ukázala na Luka.Usmála jsem se.
,,Dobře,ale na chvilku.Víš že strejda má moc práce." Podávala jsem Lux Lukovi.Ashton se uchechtl a Luke si povídal s Lux.,,Co?" Podívala jsem se na Ashtona.Znovu se uchechtl.
,,Ne,jen.Děti mají většinou nejradši mě.Ale Lux je jediná která má nejradši Luka.Nikdy se nestalo že by nějaké dítě mělo z nás nejradši Luka." Uchechtl se potřetí.
,,Všechno je jednou poprvé." Usmála jsem se na něj.Ashton udělal pokerface.,,Konec pauzy!!" Řval někdo zepředu.Šla jsem k Lukovi s Lux,seděli u bubnů a povídali si.
,,Na běž k tetě.U té se budeš mít líp." Zasmál se Luke.Lux ke mě natáhla ručičky.
,,No pojď sem mimí." Usmála jsem se na ni jak jsem nejsladčejš mohla.,,Jak vidím mám konkurenci." Řekla jsem Lukovi,byla ještě chvilka času,Mike byl ještě na wc.
,,Co?" Podíval se nehápavě Luke.
,,No,Ashton říkal že Lux si tě oblíbila ze všech nejvíc." Usmála jsem se.Luke si vydehl.,,Já už myslel že si myslíš že nějakou holku." Zasmál se.
,,No,to bych ti neradila.Že Lux?" Pohoupla jsem s ní aby reagovala.
,,Jo." Řekla,ale vůbec nevěděl na co odpovídá.,,Slečno,běžte prosím z toho pódia se svím dítětem.Potřebujem natáčet." Řekl nějaký chlápek dál za námi přes mikrofon.
,,Však tady ještě není Mike,tak ji nechte!" Řekl Luke naštvaně do mikrofonu před sebou.Bylo ticho a já se zasmála.Luke nechápal.,,Je to divný,já dělám ještě školu,dnes mi je čerstvých osmnáct,my jsme spolu peprv dva měsíce a už jsem máma." Zasmála jsem se, zakroutila jsem hlavou a dívala se do země.
,,Ale ta nejhezčí jaká může být." Zašeptal Luke a snažil se mi podívat do očí.Cítila jsem jak jsem zčervenala.,,Lux,má tak dva.Takže bych ji musela porodit v šestnácti." Zasmála jsem a podívala se na něj.Luke si povzdychl.
,,Zkus se tomu zasmát.Já se na to snažím nemyslet,to je jedno pravidlo které mě drží nad vodou že se neužírám za to co se mi v životě dělo,díky těm 'pravidlům' nejsem ještě v psychyatrii." Usmála jsem se na něj.Pohladil mě po ruce.,,A kolik je celkem těch pravidel?" Nadzvedl obočí a jeho ruka byla na mém loktě jak jsem držela Lux.
,,Byly dvě,pak se jedno zhroutilo,ale nahradilo ho zase jedno.Ale o mnoho silnější." Pousmála jsem se a podívala se za něj na Mike který šel za ním.
,,A můžu se zeptat jaký to bylo a jaký to je teď?" Uculil se.
,,Bylo to,Nikdy nenech citům volný průchod.To jsi zničil ty.." Podívala jsem se něj s výhružným pohledem.
,,A to ninější?" Snažil se to nějak napravit.,,Teď už fakt musíme točit." Řekl do mikrofonu znovu ten chlápek.Luke se podíval na něj,pak na mě.
,,To nynější je tady." Řekla jsem a dotkla se ho dlaní někde v místech kde má srdce a šla pryč.,,Pozor nebo se Luke příště udělá." Zasmál se Calum když jsem okolo něj procházela.Zasmála jsem se taky.
,,To polichotí." Zakřenila jsem se na něj.Šlo vidět že to nečekal,já se znovu zasmála a šla na místo kde jsem byla předtím.
Kluci začali znovu hrát.Lux se dívala,pochvíli se na mě podívala a zívla si.
,,Jseš ospinkalá?" Zeptala jsem se jí.,,Jen tjošku,ale já še či dívať." Zadrmolila a snažila si najít v mém naručí pohodlnější polohu.Vzala jsem ji a dala si ji tak aby ležela na zádech.Šla jsem s ní na sluníčko,aby ji nebyla v tom stínu tma.Všimla jsem si jak nějaké faninky na mě celou dobu hleděli,přemněřovali si mě pohledem a možná si mě aji dokonce vyfotili.Ale snažila jsem se to neřešit.
Stála jsem zády ke slunci,kluci hráli,faninky bláznili a kameramani natáčeli.Zpívala jsem si a pohupovala jsem se s Lux.
'Your lipstick it's a work of art..' Zpíval Luke své další sólo a díval se na mě.Usmála jsem se.Po hodině opakování a tak dále,byl konec a Lux mi usla v náručí.
,,Ahoj.Jak vidím prcek ti usl." Přišel ke mě Luke a pohladil Lux po tvářičce.
,,Divím se že u té hlasitosti tady usla." Pousmála jsem se nad ní.
,,Minule si ji vzal Harry na pódium,hráli Little Things,Harry ji měl v náručí a ona usla." Zasmál se Lule a já s ním.,,Luku!Pojď,jinak se nečeká!" Řval Ashton za námi kde měli nějaký rozhovor.
,,Měla si pravdu.Dnes už asi sami nebudem." Povzdychl si Luke.
,,Bež ať nečekají." Usmála jsem se na něj.,,Kvůli tobě." Usmál se a pohladil mě po ruce.Zasmála jsem se a otočila se na kluky,jak tam mluví s černovláskou.Nečemu se tam smáli,já chodila s Lux,aby se mi neprobudila,ale musím přiznat.Už mě bolí ruce.Procházela jsem se s ní všude možně.
,,Kdo jsi?" Zeptal se dívčí hlas za mnou.Otočila jsem se.
,,Co,prosím?" Zeptala jsem se hnědovlásky mile s úsměvem.
,,Jak to že jsi s klukama tady?" Podezíravě se na mě dívala.
,,Já jsem jejich kamarádka." Už jsem se neusmívala ani já.
,,Neslyšela jsem o tobě." Zakroutila hlavou a přimhouřila oči,svítilo slunce.
,,Protože,já se s němi znám peprv dva měsíce." Pokrčila jsem rameny a pohupovala s Lux.Usmála jsem se na dívku.
,,A ty s nikým z nich nechodíš?" Prohlídla si mě od hlavy až k patě.
,,Ne.Jsou to moji kamarádi." Holka mohla mít tak dvanáct,možná třináct.Najednou se usmála.
,,Myslím že jseš v pohodě." Usmála se a šla někam pryč.Otočila jsem se za ní,nechápala jsem ji.Ale usmála jsem se.Dále jsem se procházela s Lux v náručí a přemýšlela o té dívce.Chodila jsem i okolo bubnů a kytar,nebo-li zkrátka po pódiu,je tady příjemně.Ani chladno,ani horko.Všichni byly někde za kamerou,po pódiu jsem chodila jedině já.Zastavila jsem se u Lukovýho mikrofonu,protože Lux se chtěla otočit.,,Spinkej.." Chlácholila jsem ji a chytla ji za ručičku.Ztiskla mi prst,otočila se čelem k mému tělu a natiskla se.Usmála jsem se.Podívala jsem se na ostatní.Nechápala jsem proč,ale všichni se šťastně usmívali,asi dva lidi stáli a hleděli na mě a ostatní jen procházeli ale koukali taky na mě s úsměvem.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------Co říkáte na tu faninku?Myslím je byla dost podezíravá..Budu ráda za váš názor na tuhle část ;).
S Láskou Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...