,,Pojď sem." Slyšela jsem jak řekl potišejc.Stále jsem se dívala do země,ale šla k němu.
,,Podívej se na mě." Seděl na kraji postele a já byla těsně před jeho koleny.Donutila jsem sama sebe se na něj podívat.Usmíval se,já se usmála také hned jak jsem to zistila.
,,Promiň." Řekla jsem na něj a dívala se mu do očí.Usmál se až tak že mu šli vidět opět dolíčky.
,,To je dobrý.Já tě chápu,ale pochop.Jsem žárlivý." Stáhnul rty do tenké linky.
,,Já vím." Usmála jsem se na něj.Mou pozornost přitáhl opět jeho piersing.
,,Miluju tě." Zašeptal,přitáhl si mě na sebe a začal mě líbat.Užívala jsem si opět toho to pocitu.Luke ležel a já na něm.Líbali jsme se s vášní,s citem.Cítila jsem z něj lásku.Byla jsem si jistá že on mě miluje jako já ho.
,,Víš,že mi tohle celej den chybělo?" Řekl do polibků.Zasmála jsem se.
,,I ten smích." Dodal.
,,To nebyl celej den.Přijeli jsme sem asi okolo šesté." Zasmála jsem se znovu.
,,To nevadí.Ale je to hodně dlouho.Chyběla jsi mi." Objal mě a dal mi pusu na krk.
,,Víš,že když utajujeme vztah,můžeš se se mnou bavit?Nemusíš mě úplně ignorovat." Podívala jsem se na něj vážně.
,,Já vím.Ale,ten Ashton..." Povzdechl si.Jen jsem přikývla.
,,Užíralo tě to,že?" Podíval se na mě lítostně.
,,Jo." Vyšpulila jsem spodní ret.Zasmál se a dal mi na ten ret pusu.Zasmála jsem se.,,Jo,a,nějak jsis u mě zapoměl mobil." Usmála jsem se a vyndala jeho mobil z mé zadní kapsy riflí a ukázala mu ho.
,,Jéé,já ho hledal." Usmál se a chtěl si ho vzít,ale já ucukla.
,,Jedině za pusinku." Našpulila jsem pusu.Luke se zasmál.
,,Tak dobře Mar." Zasmál se znovu a dal mi pusu.Nevědomky mezitím co mě líbal mi sebral mobil.
,,V kolik budeš chtít jít?" Pohladil mě potváři.
,,Nevím..Od tebe se mi nechce." Pofňukla jsem a položila hlavu na jeho hruď.Luke nic neříkal,a jeho dlaně volně spočinuli na mém zadku.Tahle chvilka mi přišla,ne až tak romantická,ale prostě naše.
Luke ležel na posteli,já na něm,on má dlaně na mém zadku a oba dva jsme ticho.
,Luk-" Slyšela jsem Vendyinin hlas.Cítila jsem jak Luke rychle dal ruce pryč když slyšel jak se otevřeli dveře,já jsem se převalila vedle něj.Věděla jsem že to budem muset nějak zamluvit.Vytáhla jsem svůj mobil z kapsy,tak aby to vypadalo že jsem ho vytrhla Lukovy z ruk.
,,Mám ho." Zamávala jsem mobilem na Luka a vyplázna jsem na něj jazyk.Luke udělal smutnej obličej.Podívala jsem se na Vendy.Ten nechápavý pohled byl k nezaplacení.
,,Co se tady děje?" Stále nechápala.
,,Byla tady bitva o Maryinin mobil." Zazubil se na ni Luke.
,,Jo,já šla k tobě do pokoje.Jenže když jsem tam šla byl tam Luke,kterej měl můj mobil,pak se smál že mi ho nedá a nedošáhnu si na něj a pak jsme se lechtali,no teda spíš on mě,přehodil si mě přes rameno a pak jsme zkončili tady." Říkala jsem se smíchem svůj naplánovaný monolog,aby to Vendy sežrala.Přišla jsem si jak puberťák.Já a Luke se tady smějeme tomu co jsem právě vymyslela a Vendy stála ve dveřích a nevěděla co si má o nás myslet.
,,Aha...A proč jsi šel Luku do mého pokoje?" Zakroutila nechápavě hlavou.Luke se snažil mezi smíchem něco vymyslet.
,,Protože zvonil." Začal se smát o hodně víc,obličejem se zabořil do postele a smál hůř jak blázen.Asi se smál tomu vyzvánění.Začala jsem se také nanovo smát a ležela na posteli vedle Luka v záchvatu smíchu.Postřehla jsem jak Vendy odešla..
VENDY POHLED:
Došla jsem do obyváku za ostatními a sedla si vedle Ashe.
,,Tak co se děje s těma dvouma že nejdou hrát druhý kolo GTA5?" Optal se Calum.
,,Ale,prožívají pozdní pubertu." Mávla jsem nad tím rukou.Calum a Mike se uchechtli.
,,Záleží v jakém slovasmyslu to myslíš.." Šklebil se Mike a Calum v sobě držel smích který mu teď trochu ujel.Naštvaně jsem si povzdechla.
,,Myslím to tak,že se tam smějí jak blázni." Podívala jsem se na něj naštvaně.Calum už propadl v záchvat smíchu.Jen jsem vydechla.
,,Neboj.Nejseš jediná.Mě to taky sere." Řekl šeptem Ash,ten mi je tady z nich asi nejblíž..
Mary pohled:
,,Můžeš mi říct čemu jsme se tak smáli?" Pousmála jsem se na Luka který seděl na posteli a utíral si slzy z toho smíchu.Podíval se na mě a mírně se uchechtl.Se nedivím když sedím na zemi.
,,Jak přišla,vůbec jsem nečekal co řekneš,jak se vymluvíš.Už jsem myslel že to praskne.Ale ty jsis vymyslela to s tím mobilem.No,já z toho nemůžu co jim pokaždé řekneme.Přísahám,jestli sem ještě někdo příjde a zeptáse co děláme,propuknu znovu v šílený záchvat smíchu." Zasmál se a já s ním.
,,Pravda." Přikývla jsem a zvedala se ze země.Šla jsem ke dveřím.
,,Ty jdeš?" Udělal na mě smutný pohled.
,,Bohužel..Jdu radši za ostatníma do obyváku.Jestli máš zájem,tak pak přijď." Usmála jsem se.Vzala jsem za kliku,ale bez mého vědomí se dveře rozletěli.
,,Co děláte?" Koukl nejdřív na mě a pak na Luka Calum,byl těsně předemnou.Nedala jsem to a začala se nanovo smát.Calum měl nechápavý výraz,ale po chvíli se začal smát taky.
Všichni tři sedíme na posteli v předklonu nebo záklonu a smějeme se jak smyslů zbavení.
,,Jebe vám tady?" Přišel Mike.My s Lukem jsme se začali smát víc,oba dva jsme obličejem padli do postele a nemohli se přestat smát..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...