Odemkla jsem dveře, sundala si boty a pousmála se na Luka. Dobře, cítím se trošku nervózně.
,,Klidně si zapni televizi.'' Řekla jsem Lukovi, když jen stál za gaučem a koukal okolo, nakonec mi přikývl a já se na něj znovu pousmála. Šla jsem do ložnice a dala kufr na postel, otočila jsem se ke skříni, otevřela ji a zpět se otočila k posteli.
,,Ježišmarja..'' Jeho zvonivý smích se ozval celou místností a já měla chuť ho uškrtit. Takový srandy.
,,Promiň, to ses až tak lekla?'' Jen jsem přikývla a nakonec jsem se trochu pousmála. Stáli jsme naproti sobě, pár centimetrů od sebe a nic neříkali. Dívali jsme se jeden na druhého, jako by jsme se měli vidět naposled v životě. Zatřásla jsem hlavou a tak jsem se dostala z toho transu. Luke se jen usmál, asi proto, že jsem zase byla červená. Někdy se mi fakt nedaří. ,,Ty sis ještě ani nevybalila?'' Zeptal se s údivem a sedl si na postel vedle kufru a já se na něj usmála.,,Ne, Vendy byla tak natěšená, že jsem si ani nemohla vybalit a museli jsme hned jet za vámi.'' Pouze se tomu zasmál a já z kufru vyndala notebook, co byl nahoře a dala ho vedle Luka.
,,Můžu se kouknout na tvoje písničky v notebooku?'' Jen jsem sem zvedla pohled k Lukovi od kufru.
,,Jo, klidně.'' Usmála jsem se na něj už poněkolikáté a dál jsem si vybalovala zatím co Luke zapínal notebook.
,,Promiň,ale tvoje heslo?'' Dořekl a obrátil počítat s klávesnicí směrem ke mně. Nic jsem neříkala, naťukala jsem heslo, otočila notebook zase zpátky k němu a pokračovala ve vybalování věcí. Začalo tam hrát Green Day a ostatní jiné písničky od různých interpretů. ,,Páni to sem teda nečekal.'' Řekl si sám pro sebe poznámku Luke hledící do mého notebooku a nakonec se uchechtl.
,,Co?'' Zeptala jsem se s dvěma tričky v ruce, ani se na mě nekoukl, z notebooku začalo hrát Irresisstable od One Direction a on se na mě koukl s úsměvem. ,,No jo,Directioners navždy.'' Zasmála jsem se a ty trička co sem držela jsem dala do skříně. Sakra, že mi to připomnělo staré, ještě dobré časy. Nečekala jsem, že tam ještě nějakou takovou budu mít.,,Hmmm, sexy kalhotky.'' Začal se smát Luke, otočila jsem se od skříně, koukla na něj s povytaženým obočím a šla jsem k posteli a koukla se do kufru. Pod tričky a vším možným, mám na spodu kalhotky. A na hoře byly moje černý tanga..jako jediný.
,,Emm..díky.'' Luke jen ležel zabořený obličejem do polštáře a nemohl se přestat smát. Ignorovala jsem ho, vybalovala si dál, otočila jsem se ke kufru, Luke seděl pozorně vedle kufru, v rukách držel moje spodní prádlo, který sem dostala od Vendiny ségry k narozeninám, že mně bude slušet, byly to ty černé krajkované tanga a černá krajkovaná podprsenka s jemnými ramínky.. Ruce s tím spodním prádlem natáhl ke mě a usmíval se jak.. já nevím co.. Měl jen malinko zase k záchvatu smíchu. Jen jsem se na něj usmála vzala si od něj MOJE spodní prádlo a dala si ho do skříně na své místo. Když jsem se zpět otočila, už držel další moje oblečení a v obličeji jsem tentokrát nebyla rudá já, nýbrž on. Jen se usmíval, koukal na mě, podával mi oblečení a u toho hráli různé písničky, dokonce i český rap. Asi za jednu hodinu jsme to měli a já schovala kufr zpátky pod postel.,,Máš hlad?'' Optám se a on jakoby nad tím přemýšlel, co má odpovědět a po dlouhém rozmýšlení, konečně odpověděl.
,,Jo.'' Znělo jeho konečné rozhodnutí, já si sama pro sebe přikývla a vydávala jsem se pomalu pryč z pokoje. ,,Kam jdeš?'' Nechápal mě Luke a jeho nakrčené čelo mluvilo o všem.
,,Na večeři. Tady mám zaplacené snídaně, obědy, večeře a pití od toho, kdo mě zaměstnává.'' Jen přikývl a šel hned za mnou, jako můj věrný pes.-----
,,Já sem přecpaná...'' Říkala jsem si pro sebe a bouchla sebou do postele na znak vyčerpání. Jídlo má dodávat energii a i přes to když dojím, se cítím vyčerpaná..
,,Já ne.'' Řekl vesele Luke a sedl si vedle mě na postel, jako by toho snědl málo.
,,Kolik je?'' Ptala jsem se Luka, ale koukala do stropu, moje tělo nechtělo a nemohlo být schopno pohybu.,,Půl na deset.'' Odpověděl a mezi tím si taky lehl vedle mě na postel.
,,Nevím jak ty, ale já se jdu umýt a pak spát." Sedla jsem si a vydechla tím jak se moje vnitřnosti dali znovu do normální polohy. Teď jsme se prohodili, Luke koukal do stropu a já seděla a koukala před sebe.
,,Já jestli můžu půjdu po tobě.'' Můj smích prolil tichost místnosti a než Luke stačil cokoliv říct, zasáhla jsem dřív.
,,Proč bys nemohl?'' Otočila jsem se na něho a sledovala, jak nafoukl tváře a pak vydechl, čímž se mu zmenšil hrudník.,,Já nevím..'' Mluvil jako by tady ani nebyl, jen jeho tělo které nebylo schopno pohybu.
,,Tak já jdu.'' Zvedla jsem se z postele, on nijak nereagoval. Má hodně velký změny nálad. Vzala jsem si své tílko a kraťasy na spaní a šla do koupelny, kde jsem si umyla vlasy, celá se osprchovala a asi po dvaceti minutách jsem vylezla ze sprchy, i když se mi nechtělo.. Koukla jsem se na vanu a našpulila rty.
,,Zítra si musím dát tu vanu.'' Řekla jsem si zasněně, vyfénovala jsem si vlasy, oblékla jsem si pyžamo a šla do ložnice za Lukem. ,,Můžeš..'' Řekla jsem mu a ukázala na dveře, jeho odpovědí bylo zvednutí z postele a následné přikývnutí. ,,Ty vlastně nemáš pyžamo..'' Zkonstatovala jsem si sama pro sebe a jemně se zamračila.
,,Já si na sobě nechám tričko a boxerky..'' Mávl rukou a chtěl pokračovat v jeho cestě do koupelny.
,,Počkej, ty máš dlouhý umělí tričko.'' Šla jsem ke skříni a hledala jsem pro něho tričko. Někde tady bylo.
,,Nemyslím, že mi bude tvoje triko.'' Zasmál se a já ignorovala jeho poznámku. Vytáhla jsem tričko, to který sem hledala a vítězně se usmála.,,Mám ho, na tady máš.'' Podala jsem mu bílé klučičí tričko. Vzal ho do ruk, roztáhl ho a koukl na mě s nadzvednutým obočím.
,,To jako normálně sebou máš klučičí trička?'' Uchechtla jsem se snažila se mu neodpovědět ironicky. Může být rád že nějaký to pohodlný tričko má.
,,Ne.'' Jen sem nad ním zakroutila hlavou a snažila se nesmát, co ironického mě napadalo.
,,To máš jakoby - kdyby náhodou - pro kluky, co u tebe přespí?'' Zasmál se, ale mě to tak moc vtipný nepřišlo.
,,Pane Bože Lukasi.. To mám od bráchy, když se od nás odstěhoval, tak sem mu vzala jeho tričko na památku..'' Teď jsem se smála já jeho výrazu, který byl lehce začervenalý.
,,Chudák tvůj brácha, asi už dlouho hledá tričko.'' Jen čekal na moji reakci,však já měla argumenty po kterých bude zticha.
,,Můj brácha se taky jmenuje Luke...A má taky modrý oči.'' Jen se ušklíbl a ruce si založil na pas.
,,A nejsem to já?'' Zeptal se s nadějí v hlase, i když jsem věděla, že je to jen sranda.
,,Jsi hnědovlasý?'' Nadzvedla jsem obočí v tázavém gestu.
,,Ne.'' Odpověděl nechápavě a ruce opět svěsil podél těla.
,,Tak buď ticho a běž se vysprchovat.'' Teď ztichl, úsměv mu z tváře zmizel, za to mě se na tváři ten úsměv objevil..
*MW*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Hayran Kurgu,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...