Minulí díl:..tak mě za ni chytil Luke.
Chytil mě nad zápěstím a na půl na dlani,čímž mě donutil celou pravou ruku natáhnout.Koukal šokovaně na mé celé předloktí.Snažila jsem se mu ruku vykroutit z heho stisku.
,,Co,proč?" Zeptal se a očima sjel zpět na jemné už bílé jizvy po celém mém předloktí.Jen jsem mírně zakroutila hlavou.
,,To už je dlouho..Neřeš to prosím tě." Stáhla jsem ruku zpět k tělu.
,,Prosím.Řekni mi aspoň něco,říkáš že tvůj život není zajímaví ani nijak zábavný,ale vždy se dozvím nějaký ten kousek z tvého života a ty pokaždé řekneš neřeš to..Jenže on je problém v tom že já bych to chtěl řešit,já chci vědět o tobě snad jen co jde,ale nemůžu.Protože to nechceš řešit a radši se uzavřeš sama do sebe..Já fakt nic nevím,a nechápu." Koukal na mě.Nevěděla jsem co říct.Nevěděla jsem jestli mu můžu věřit,nevěděla jsem co tě mám dělat,co mám říct,jak mám reagovat.A odpověd jsem hledala v jeho očích ve kterých zářila naděje.
,,Mě můžeš věřit." Zašeptal.Jen jsem na sucho polkla.Viděla jsem na něj že se bojí co řeknu...
,,Tak..tak dobře,ale nikomu nic neříkej,ani to že jsem ti to říkala.Prosím." Koukla jsem na něj s důvěryhodným pohledem.Něco jsem zistila.A to že jsem mu začala věřit..
,,Přísahám." Přikývl.
Pohled Luka:
Pořád něco zatajuje,je uzavřená a lidi nesnáší.A já chci vědět proč.
Nadechla se a začala.
,,Když jsem byla malá,tak do těch pěti let mě rodiče milovali...Ale jak jsem začala chodit do školy,nejevili o mě zájem.Doslova se na mě vykašlali,vždy po škole jsem chodila k babičce a dědovi kteří mě nadevše milovali,ale stejně jsem pak musela domů.Skoro každý den byly opilí.Nenáviděla jsem je,to jsem ještě snášela měla jsem totiž kamarády a byla jsem pořád někde s něma,neřešila jsem ještě co všechno se děje doma.
Pak od 12 let to bylo mnohem horší.Rodiče začali doslova každý den chodit do hospody,já jsem musela chodit na brigády aby bylo aspoň na nájem,doma jsem musela vše uklízet,přišla jsem si spíš jako jejich služka,nebo otrok.Né jako jejich dcera,a už vůbec jsem se necítila jako doma.Jako doma a jako by v mém útočišti jsem se cítila jen u babičky a dědy...
Pak někde v půlce šesté třídy k nám přišla nová holka,Sabine.Nevím,fakt nevím proč mě tak nenáviděla a vymýšlela si,ale kvůli ní se se mnou otatní nebavily.Byla jsem sama ale pořád mě držel děda s babičkou.Pak další rok se se mnou začal bavit jeden kluk ze třídy kterej chodil kouřit jak cigarety aji marihuanu s lidmama z vyšších ročníků.Tak jsem se s něma začala bavit.Bylo nás pět,já jediná holka a čtyři kluci.S jedním jsem se začala bavit víc.S Filipem.Pak v půlce osmé třídě jsem si s ním začala.Znal mě ale nevěděl nic co se dělo u mě doma.Pak jednou když jsem přišla domů,myslela jsem že jsem zase doma sama,jako vždy že byly rodiče v hospodě.Jenže teď to bylo jiný,oni byly doma.Řekli ať du s něma do hospody,že ať aspoň poznám jak jednou dopadnu.Řekla jsem že jsem slíbila dědovi že přijdu,ale oni mi nedovolili už za ním chodit.Nic jinýho mi nezbývalo tak jsem šla s něma.
Asi po třech hodinách co jsem tam byla jsem chtěla jít domů ale oni mi to nedovolili.." Nadechla se,viděl jsem jak ji slzely oči.Chtěl jsem ji pomoct,obejmout a nepustit..Tahle holka se mi dostala až moc do hlavy..
,,A donutili mě pít alkohol..Vypila jsem několik sklenek vodky,fernetu,piva a všeho možného,dali mi cigarety,já nechtěla ale oni mě donutili..A pak i marihuanu.."Odmlčela se a sklopila pohled.Já jsem jen koukal na ni,tohle jsem doopravdy nečekal..Cítil jsem jak mi po tváři stekli slzy.Chtěl jsem něco už říct,ale ona pokračovala.
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfiction,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...