39.Část

1K 61 2
                                    

,,No,dobrý ráno." Slyšela jsem smějící se Lukův hlas.Měla jsem zavřené oči,usmála jsem se.

,,Dobrý." Protáhla jsem se.Počkat..Otevřela jsem oči a rychle si sedla.

,,Co tady dělám?" Sedla jsem si a rozhlídla jsem se okolo sebe.Jak to že spím u Luka v posteli?Nechápala jsem.

,,Klid.." Protřel si Luke oči a postadil se taky.

,,Já,ty a Calum jsme se chtěli dívat na film a Vendy,Mike a Ash chtěli hrát GTA.Takže oni byly v obyváku a my tady.Když jsme se dívali asi tak na třetí film,usla jsi." Pokrčil rameny a usmál se.

,,A co Calum?" Řekla jsem vystrašeně.

,,Jak Calum?" Nechápavě zakroutil hlavou.
,,Co,říkal na to že jsem tady usla,a určitě jsem tě ze spaní objímala." Dívala jsem se na něj a čekala co z něj vyleze.

,,Nic.Jen se usmál,že až bude mít holku,chce aby byla tak roztomilá jak ty." Usmál se a dal mi pusu na tvář.Vyvalila jsem oči.

,,On o nás ví?" Skoro jsem nedýchala.Tak moc jsem se bála že se to dozvěděla Vendy.

,,Ne." Povzdychl si.Zvedla jsem se z postele.

,,Ty jdeš?" Nadzvedl obočí.
,,Mám hlad." Usmála jsem se a políbila ho.Chytil mě za boky a přitáhl zpátky do postele.Zasmála jsem se.

,,Miluju tě." Zašeptal.
,,Miluju tě." Zašeptala jsem nazpět.Ještě vhodnou chvilku jsme tak zůstali.

,,Teď mám ale opravdu hlad." Zasmála jsem se.
,,Kvůli tomu že jsi včera nejedla tu večeři." Koukl na mě.Sklopila jsem pohled.

,,Mar.." Pohladil mě po tváři.
,,Hmm?" Mrkoukla jsem jen,ale pohled nezvedla.

,,Že ty jsi včera nejedla kvůli tomu že jsem se naštval?" Chytil mě za bradu a zvedl mou hlavu abych se mu dívala do oči.Nic jsem neříkala.

,,Já si to myslel." Pustil mou bradu.Hned jsem ho objala a přitlačila hlavu na jeho hruď.
,,Teď jdem?" Zeptala jsem se a ani se nepohla.

,,No,možná až ze mě slezeš tak to bude možný." Poznamenal na pravdu.Usmála jsem se doširoka.

,,O.k.Lezu kámo." Zasmála jsem se a on se mnou.

------------

,,Brý odpoledne." Přišla do kuchyně Vendy.Na Luka se usmála.Mě věnovala ten nejnaštvanější pohled.
To teprv kdyby věděla že jsme spolu..

,,Ahoj." Pozdravili jsme s Lukem zároveň.Svěsila jsem pohled,vzala lžičku a šla s jogurtem do obyváku.Sedla jsem si vedle Caluma.

,,Jéé,kdopak se nám to vzbudil." Usmál se na mě mile.Pokrčila jsem obočí.

,,Kolik vlastně je?" Rozhlídla jsem se po obyváku jestli tady někde nezahlídnu hodiny.

,,Půl třetí odpoledne,šípková růženko." Dával si Calum mobil zpátky na stolek.Tolik??Vyvalila jsem na něj oči.

,,Budu muset jít zpátky na hotel." Poznamenala jsem si sama pro sebe když jsme se dívali na televizi a u toho jedli.Oni oběd,a já s Lukem snídani.

Dojedla jsem,v kuchyni jsem ještě umyla nádobí.Věděla jsem,že oni než by se k tomu dokopali.Někdo mě ze zadu objal.Nemusela jsem se ani otáčet.Věděla jsem že je to Luke.

,,Nemusíš to umývat.Na to je tady myčka." Řekl.Aha.Myčky jsem si nevšimla.

,,To je dobrý..Já stejně na hotelu nebudu moct nic uklízet,tak aspoň tady." Zasmála jsem se.

My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat