57.Část

790 55 2
                                    

,,Tak jedem?" Křikla jsem na Caluma z obyváku.
,,Jo.Jen ještě hledám mobil." Křikl zpátky ze zhora.
,,Máš ho tady." Zasmála jsem se.Šel slyšet dupot po schodech.

,,Aha." Řekl si Calum pro sebe,vzal si mobil ze stolu a šli jsme společně k autu.

,,Těšíš se?" Zeptala jsem se ho když jsem nastartovala auto.
,,Ani nevíš jak.." Usmál se na mě s jiskřičkami v očích.Usmála jsem se na něj.
,,Tak dobře.Směr letiště." Řekla jsem a vyjela z našeho pozemku.

,,Calume,fakt jim to neříkej.Jo?" Podívala jsem se na něj s prosbou v očích.
,,Jo,neboj.Takový naše malí tajemství." Usmál se,natáhl ke mě ruku kterou měl v pěst a jen malíček měl zdvyhnutí.Usmála jsem se a chytla ho za malíček mím malíčkem.
,,Díky." Usmál se na mě a přikývl.Ozvalo se hlášení že Calumův let už bude startovat.

,,Tak jo.Měj se dobře,pozdravuj kluky a pak řekni Lukovi ať mi zavolá." Objala jsem ho.
,,Jo.Vyřídím.Měj se." Líbnul mě do vlasů,odtáhl se ode mně a šel pryč.Otočil se a já mu naposled zamávala.Otočila jsem se,venku bylo už celý týden hnusně,já v černých džínách s bílím tričkem a šedým rozeplím dlouhým svetrem na sobě šla zpět k autu.Nastoupila jsem do auta s úmyslem jít nakoupit,do květinářství a naprohlídku do nemocnice.O prohlídce neví ani Calum.

Nastartovala jsem Rangerovera který ho jsme si koupili zpolečně a jela pryč.
,,Sakra." Opřela jsem se o vozík a nachvíli se zastavila.Boleli mě plíce,kvůli tomu jdu taky do nemocnice.V poslední době mě dosti trápí to že se nemůžu nadechnout a točí se mi hlava z nedostatku kyslíku.

Po chvíli to bylo lepší a já šla dál nakupovat.Potřebovala jsem si dokoupit koření,chěla jsem si koupit ještě nějaký bylinky jako majoránka,pažitka,atd.Neměla jsem ani moc plný košík,tohle mě vystačí tak na měsíc.Když jsem byla u pokladen nějaký holky na mě promluvili.

,,Ty jsi kamarádka 5sos?" Usmáli se na mě mile.Úsměv jsem jim opětovala ikdyž mi do úsměvu moc nebylo.
,,Ano." Snažila jsem se zachovat úsměv.
,,Jmenuješ se Mary,že?" Zeptala se ta druhá blondýnka.Nechápavě jsem nakrčila obočí.

,,Jak to víte?" Ptala jsem se nechápavě.
,,Faninky vědí vše." Usmála se tajemně černovláska.Jen jsem přikývla na porozumnění.
,,Můžem se s tebou vyfotit?" Řekla blondýnka a obě se zářivě usmáli.
,,Jasně,ale jen jak projdem tudy,jo?" Podívala jsem se na pokladnu.Jen s obrovským úsměvem přikývli.Zaplatila jsem,ty holky si zaplatili svoje a já čekala na ně.Vyfotila jsem se s nimi.
,,Jsi milá,máme tě rádi.Jsem zvedavá s kým nakonec budeš.." Usmála se na mě fascinovaně černovláska.
,,Ale já s nikým z nich nechodím." Stáhla jsem rty do tenké linky.
,,Hmm..Ale myslím že se ti po nějaké době jeden z nich zalíbí." Řekla blondýnka,ale než jsem něco ztihla říct,byla první.
,,My musíme.Jsme rády že jsme tě potkali.Ahoj Mary." Řekla pohotově,ale ani jedné nescházel úsměv.
,,Jo.Já taky.Čau holky." Zamávala jsem jim když jsem šla k autu.Rychle jsem si dala tašky s věcmi do kufru a jela do květinářství.

,,Dobrý den.Co můžu pro vás udělat?" Řekla nezájmově prodavačka.Zamyslela jsem se co vlastně vše potřebuji.
,,No..Potřebuji semínka růží na sázení." Usmála jsem se na ní.Jako by se probrala z transu.

,,A jaká?" Usmála se na mě.
,,Tady máte výběr.Počkejte,donesu ty hezčí." Úsměv jako by jí tam najednou někdo vlepil i s tou dobrou náladou.Jen jsem s úsměvem přikyvovala.Zachvíli přišla s nějakými dvěmi krabicemi.

,,Tady jsou podle mě ty nejhezčí.Červené,Rudě Červené,Bílé,Žluté,Odrůdy různých jaké si jen představíte." Její oči zářili a přehrabovala v krabicích.Řekla bych že ty růže má hodně ráda.

Společně jsem vybírali čtyři různé druhy.Vybrali jsme rudě červené,bílé s konci červenými,žluté žíhané bílou a bíle s konci fialovými.Bílé s fialovími konci byly její oblíbené.

,,Tak jo.Děkuji za pomoc při výběru.Sama bych to asi tak úžasně nevybrala." Usmívala jsem se na ni a vzala jsem si malou taštičku od ní a zaplatila.
,,Není zač.Nashledanou Mary." Usmála se a zamávala když jsem byla ve dveřích.
,,Ahoj." Usmála jsem se a šla do auta.Jela jsem do nemocnice.

----------------

,,Jak to teda se mnou vypadá Pane Williamsne?" Seděla jsem na lehátku a pohupovala nohy.
,,Je to špatné." Prohlížel si papíry.Přestala jsem pohupovat nohy a úsměv se z mého obličeje zmizel.

,,Vaše plicní embóza se zhoršuje.Vlastně,ani jsem nevěděl že ji máte.Máte i slabé srdce,bylo vám v poslední době nějak špatně že se vám točila hlava?" Podíval se na mě starostlivě.Vzpoměla jsem si na to jak mě pobolívají plíce a točí se mi hlava.Jen jsem s polknutím na sucho přikývla.
,,Ano.Cítím jak mě silně bolí plíce
a začne se mi točit hlava z toho že se nemůžu nadechnout." Dávala jsem se do země.
,,Věděla jste vůběc o tom že něco takového máte?" Jeho starostlivý a vystrašený pohled mě hypnotizoval.

,,Ano.Vím." Vybavily se mi vzpomínky.
,,A nedostala jste na to žádné antibiotika,nic?" Nechápavě na mě hleděl.Zakroutila jsem hlavou.
,,Kdyby jste nešla na tuhle prohlídku,kdybych si na tom ultrazvukových výsledcích nevšiml toho že máte něco na plicích..Stačil by ještě týden a můžete umřít." Pokla jsem jak já tak i on.

,,Jak to?" Zašeptala jsem.
,,Máte na plicích vodu,odumřelé dvě části a vaše srdce je velmi slabé.Kdyby jste šla na nějakou adrenalinovou atrakci,dostala by jste infarkt.Vaše srdce by to neuneslo.Tak jako tenhle týden by to neuneslo do konce." Díval se do papírů a velmi přemýšlel.
,,Musím vám předepsat několik prášků a půjdete na odsání vody z plic." Psal něco do papírů a nakonec se mi podíval do očí.

,,Pomůže vám to." Díval se na mě upřímným pohledem.
,,Dobře,ale ať to mám za sebou." Vydechla jsem a zavřela oči.
,,Tak pojďte." Šel ke dveřím a já jak posledně za ním.

------------

,,Tyhle prášky máte na předpis,dejte jim to,oni budou přesně vědět co to je.Platí to pojišťovna." Podal mi tři papírky.Jen jsem přikyvovala.Líp se mi dýchalo.
,,Děkuji." Usmála jsem se na něj.
,,A co břicho,je to v pořádku?" Podívala jsem se na něj.

,,Ano.To je v naprostém pořádku.Hezky se vám to hojí." Usmál se na mě.Aspoň něco pozitivního z těch vyšetření.
,,Dobře,děkuji.Nashledanou." Slušně jsem poděkova a odešla směr lékárna.

--------------

Doma jsem si dala prášky které mám předepsané a šla k počítači.Luke se mi snažil dovolat na skypu.Volala jsem mu zpět,naštěstí to vzal.

,,No konečně! Já už se bál co se ti stalo." Vydechl Luke.Uchechtla jsem se.
,,Neboj.Jen jsem byla nakoupit a trošku jsem se zdržela." Usmála jsem se a dívala se na něj.
,,Miluju tě.Víš to?" Díval se do kamery,jako by jeho pohled vysel na mě.
,,A víš jak já tebe?" Usmála jsem se.
,,Šíleně?" Jeho ďolíčky vystouply.
,,Ještě víc." Usmála jsem se na něj.Uculil se.Celý večer jsme si povídali,vzala jsem si notebook do postele,když mi Luke říkal co se stalo na koncertě,pomalu mi klesaly víčka až jsem úplně usla.

,,Dobrou zlato.Miluju tě a doufám že to víš." Poslední slova která jsem byla ještě schopná zaregistrovat.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ahooj :** Moooc jste mi chyběli,chci nesmírně poděkovat za skoro 6K přečtení a 590 hvězdiček!!! Ani si neumíte představit jak mě to potěšilo :33333 Taky vám příjde tak cute ten konec?Děkuji za hvězdičku,že tomuto dáte chvilku a přečtete si to když přidám část a za případný koment :* A jelikož jsem dlouho nedávala a jsem hodná holčička,tak vám tady dávám dvě části :*

I love You All :***** :3333

With Love Mary-Sarah-Tommo :*

My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat