Po týdnu:
,,Mar?" Řekl Luke když jsme si dělali tousty.
,,No?" Otočila jsem se na něj.Na mou tvář dopadl kečup.
,,Já tě zabiju!" Křikla jsem se smíchem a vzala sklinku s cocacolou a chrstla to po něm.,,Ne,to jsi právě neudělala!!" Křičel taky se smíchem a šáhl si na vlasy.
,,Ale jo.." Přikyvovala jsem.Šel ke skřínce,nevěděla jsem co čekat.
,,Ha!" Řekl výtězně a já rychle zavřela oči.Když jsem vydechla a otevřela oči po tom co na mě něco dopadlo,zistila jsem že je to mouka.Luke čekal na mou reakci a já přemýšlela jak mu to oplatit.Uchechtla jsem se a šla pomalu k němu.Jeho úsměv z tváře zmizel a začal předemnou ustupovat.
,,Lukey?" Usmívala jsem se a cestou si nabrala dlaň medu,ale on si toho nevšiml.
,,No-o?" Zakoktal legračně strachem.
,,Víš jak jsou ty romantický filmy,jak po sobě hází všema různýma věcmama a pak se začnou zuřivě líbat,ne?" Luke se zastavil a zkousl si zpodní ret.
,,No,vím no." Došla jsem k němu,jednu ruku jsem mu dala okolo krku a přiblížila se k němu co nejblíž,skoro se naše rty dotýkali.,,Tak si nech zdát." Zašeptala jsem svůdně,než stihl nějak zareagovat dala jsem mu celou hrst medu do vlasů.Začala jsem se smát a utíkat napříc skáze která mě asi nemine.
,,Hééééj!" Křičel a bežel za mnou.
,,Já nejsem hééj." Řekla jsem mu rychle malí info a vyběhla schody.
,,Mary Claerová!Okamžitě zastav nebo to bude nemilostrdné!" Křičel a bežel za mnou.,,Tak ať to je aspoň potichu." Řekl Calum který vykoukl z pokoje.
,,Drž hubu!" Smál se Luke.Calum se zasmál a zmizel zpět v pokoji.Byla jsem v pasti.Měla jsem tři možnosti.Buď jít do našeho pokoje,do kanceláře a nebo vyskočit z okna.Navěděla jsem kam mám jít,panikařila jsem a Luke se na mě nebezpečně řítil.,,Áááááá,pomóc!!" Začala jsem křičet když byl Luke už těsně předemnou.Začala jsem se nekontrolovaně smát když mě Luke chytil do náruče a šel se mnou do našeho pokoje.
,,,Máš smůlu.Dopadne to jak v romanťákách ať se ti to líbí nebo ne!" Říkal se smíchem a chystal se mě hodit na postel.
,,Luku,prosím ne!Dnes je to nový!" Chtěl mě vyhodit,ale já se ho až moc pevně držela a on sletěl se mnou.Začali jsme se smát a nemohli přestat.,,Víš že tě mám tak rád?" Smál se a nadklonil se nademne.
,,Hmm..Vím,ale když tě budu líbat tak ti tu ruku nedám dovlasů." Smála jsem se taky.,,Tak to se ještě uvidí.." Řekl a začal mě líbat.Byla jsem pod ním,ruce jsem měla na jeho hrudi a on se rukama zapíral okolo mé hlavy.
,,Jáj." Řekla jsem se smíchem do polibku.Jen se uchechtl a pokračoval dál.,,Myslíš že tímhle nás zaneprázdníš a úklid v kuchyni tě mine?" Usmívala jsem se a odtáhla se od něj.
,,Nemyslím.Já to vím." Řekl a políbil mě,do polibku jsem se zasmála.
,,Říká se že ženský mají vždy pravdu." Zasmála jsem se a převalila ho vedle mě abych mu upláchla.
,,Jdu se umít." Lechce jsem se pro sebe usmála.
,,Jdu s tebou." Řekl a slyšela jsem jak se zvedl z postele a šel za mnou.Nejdřív jsem neprostestovala,ale najednou jsem si to uvědomila.,,Ne,příště.." Udělala jsem podfuk a rychle utekla do koupelny a zavřela za sebou.
,,Jsme spolu skoro rok a já tě pořád ještě neviděl nahou." Říkal z poza dveří.,,Dobrý vědět!" Ozval se z chodby Mike.Zasmála jsem se.
,,Hm,asi si budeš muset počkat až to bude rok.." Pokrčila jsem rameny a šla pryč ode dveří abych se mohla umít.Sundala jsem ze sebe vše oblečení a můj pohled zůstal na jizvě na mém břiše.
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfic,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...