44.Část

1K 61 2
                                    

-Jak to vlastně bude?
Věděla jsem že to budem muset řešit,tak mě napadlo že přes smsky.
-Teď přesněji myslíš co?Tak nějak si je toho hodně..
Povzdechla jsem si,věděla jsem že se asi nechce o tom bavit.
-S tím natáčením :)
Odepsala jsem.Věděla jsem že to ostatní nechce teď řešit,nechce se mu.
-No,dnes vlastně dotočujeme v takové jako by v klasické středoškolácké třídě a pak vedle,neboli mezi tady tou budovou a jinačí,no neumím to vysvětlit.Pak ti to když tak řeknu.No,tady to natočíme a zítra,možná dnes to vyjde. ;)

Usmála jsem se.Tohle ho bavilo řešit,nevím proč mu tak vadí řešit normální věci ohledně našeho vztahu.Ale dnes točíme,nebudu to po něm chtít.Když on se usmívá tak aji já.
-Já vím ;) Jsem teď tady,sedím a dívám se z okna na vaše věci(kytary,atd..) a sedím..;)

Odeslala jsem.Vzala jsem jednu fixu která ležela na lavici,na dřevo lavice jsem napsala
I love you,Luke :* Usmála jsem se když jsem to měla hotovo.Podívala jsem se na mobil,bylo divné že Luke ještě neodepsal.Dívala jsem se z okna.Slyšela jsem jak cvakli dveře.Chtěla jsem se hned omluvit,ale jak jsem viděla Luka,ulevilo se mi.

,,Proč tady tak sedíš?" Pohladil mě Luke po ruce a odtáhl si židli od druhé lavice.
,,Já nevím.V takhle podobné třídě jsem byla čtyři roky,na tomhle místě.Školu jsem měla ráda,cítila jsem se v bezpečí.A přemýšlela jsem.." Pokrčila jsem rameny.

Propletla jsem si prsty s Lukem a otočila se k němu celým tělem.
,,A nad čím prosím tě pořád přemýšlíš?" Podíval se na mě starostlivě.
,,Nad vším." Luke nadzvedl obočí.
,,Nad vším co mě čeká." Usmála jsem se.Luke si povzdychl a dal mi pusu.
,,Počky.Soupni si." Řekl Luke a sám si stoupl.Nechápavě jsem přikrčila obočí ale stoupla si.Luke mě zatáhl za ruku abych odstoupila od té lavice.Odstoupila jsem a otočila se na Luke.
,,Ne,neotáčej se." Vůbec,ale vůbec jsem nevěděla o co se snaží.Byla jsem zády k němu a čekala jsem co se stane.Cítila jsem jak mě rychle chytl za boky a stáhl mě dolů.Lekla jsem se a chytla se lavice,ale to už jsem seděla.Vydechla jsem.

,,To jsi mi nemohl říct o co se snažíš?" Zasmála jsem se a pootočila jsem se na Luka.
,,To jsem ti jako měl říct,Prosím tě Mar sedneš si na mě?" Zasmál se.
,,Jo.Já bych to pro tebe udělala." Když se ke mě nahl,dala jsem mu pusu.
,,Jseš hrozně hodná,ale takhle to bylo romantičtější,ne?" Uculil se na mě.
,,Možná.Mě je ale jedno jestli je to romantičtější nebo jestli to je jakýkoliv.Hlavně že to jseš ty." Stále jsem se mu dívala do očí a nemohla jsem z těch očí zpustit zrak.

,,Víš že se nedá říct že máš modrý oči?" Usmál se na mně Luke.Zamračila jsem se nacíž se Luke uchechtl.
,,Ty máš u zorniček takovou hnědozelenou pak světle modrou a pak na okrajích máš tmavě modrou." (Viz foto:Maryiny oči,jen ta barva.)Usmála jsem se.
,,Já jsem celá divná." Zasmála jsem se a opřela se o něj zády.Je to samozdřejmé když jsem seděla na jeho klíně.
,,Ne.Ty jsi vzácná." Políbil mě na temeno hlavy.Ironicky jsem se uchechtla.
,,Neřekla bych." Zaklonila jsem hlavu a tím se opřela o jeho rameno.
,,Jsi jen moje." Zkusil další pokus.Zasmála jsem se.
,,Ano.Asi ano." Chytla jsem jeho ruce a dala je okolo mého pasu.
,,Kdo to psal?" Oddělal jednu ruku a přejel po nápisu na lavici a zasmál se.Nahla jsem se.
I love you,Luke :* Zasmála jsem se.

,,Kdo myslíš." Usmála jsem se.
,,Ty?" Nechápavě se podíval ale usmíval se.Jen jsem přikývla.
,,Takhle jsi právě veřejnosti mohla dosvědčit že jsme spolu." Stáhl rty do tenké linky.
,,Ale ty jsi slavný,tak že to vlastně mohl napsat kdokoliv.Nemusela jsem to být ani já." Zakroutila jsem nad ním hlavou.Jen si povzdechl.
,,Proč jsis sedla zrovna sem?Na toto místo?" Na to už se mě ptal,ne?Nechala jsem to plavalat.
,,No,jak jsem říkala seděla jsem na takovýmhle místě ve škole.Když jsem sem přišla,nevím proč,ale šla jsem hned sem.Možná kvůli tomu že jsem si vzpoměla na školu.Tady je takový výhled na celou třídu.Nemusíš se pořád obracet dozadu aby jsi věděl co se děje.Je to prostě to nejlepší místo tady." Usmála jsem se na něj.

My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCIKde žijí příběhy. Začni objevovat