,,Teď je moje." Řekl Mike,vzal mě Lukovi a běžel se mnou ke dveřím.
,,Néé!" Bežel za námi Luke a Calum.Smála jsem se,ale vykřikla když Calum nebo Luke po mě natáhli ruku a Mike mě dal víš aby mě nestihli chytit.Mike se zastavil u dveří a smál se.Když kluci doběhli,Luke mě skoro držel,cítila jsem jeho dotek pod Mikeovíma rukama.
,,Jen moje!" Zařval Calum na Luka a shodil ho.Kdyby mě Mike nepohodil nahoru,letěla bych s ním.
,,Néé!" Řval se smíchem Luke a ležel na zemi.Chtěl se z té země zvednou,ale Calum dal na něj jednu nohu aby se nemohl zvednout.Smála jsem se,Luke ležel na zemi,smál se ale spíš to připomínalo brečení,viděla jsem jeho vysmátý obličej,Calum na něm nohu,natahuhící se na mě a Mike se směje a uhýbá mu se mnou.Já se směju jak šílenec a párkrát vykřiknu.Podívala jsem se co dělá Ashton.,,Ty to natáčíš?" Zasekla jsem se ve smíchu.Ashton vypukl ve smích a přikývl.Začala jsem se s ním smát.Dveře se kousek pootevřeli,ale dál nešli,protože tam ležel Luke.
,,Co tady proboha děláte?" Nakoukla dovnitř Lou s nehápavým pohledem.
,,Oni se o mě perou." Udělala jsem vyděšený pohled a v očích měla žádost o pomoct.
,,Oni mi ji chtějí vzít!" Zařval Luke ze spoda.Lou se na něj podívala a smála se.Protáhla se škvírkou dveří,já se smála,Luke měl vyděšený pohled,Calum nevěděl co čekat od Lou a Mike se mnou v náručí byl v rozpacích,nevěděl kam má jít,co chce Lou udělat.Ashton se jemně chvěl ze smíchu a dále natáčel.,,Miku,máš rád svůj život?" Podívala se na něj tázavě Lou.Mike jen přikývl s vysytašeným pohledem a nasucho polkl.
,,Teď ji polož na zem." Řekla a Mike udělal to co řekla,Lou mě chytla za boky k sobě,objala mě.
,,To je moje žena a nikoho jinýho." Řekla s naprostou vážností v hlase.Calum a Mike si povzdychli.,,Máte to!" Řekl radostně Luke ze země.Místností se rozlehl Ashtonův záchvat smíchu.Lou se pousmála.
,,Lou.." Řekla jsem a podívala se na ni.Ashton zklapl a Lou na mě kývla ať říkám.
,,Už mě prosím neopouštěj." Usmála jsem se na ni.
,,Já bych ji ochránil." Řekl opět Luke.
,,Ty tak.Jediný co jsem viděla bylo jak menší přepral a dostal na zem vyššího." Podívala se na Luka a na Caluma.
,,Ale starší porazil mladšího." Luke se zapřel a chtěl se zvednout.Calum,jako hodný kluk dal nohu z Luka pryč.,,Musíš si vybudovat respekt jako já." Ustoupila se mnou o krok blíž na což všichni tři ustoupili dozadu.Ashton se uchechtl,jak v sobě držel smích.
,,Jednou mě tak nádherně nalíčíš a oni o mě hned bojujou jak odejdeš." Postěžovala jsem si jí a zakroutila hlavou.,,Jo.Protože příjde naše miminko." Usmála se na mě Lou.
,,A kdy?" Uculila jsem se na ni.
,,Zachvíli." Dala mi pusu na tvář a šla ke stolu se zrcadli.Ashton vybuch v hlasitý smích a mobil dal dolů.Všichni jsme se začali smát.Lou si uklidila na stole.
,,Za chvíli mají přijít ostatní." Oznámila nám,hned na to někdo zaklepal.
,,My se jdem nachystat." Řekli kluci a šli ke dveřím,za dveřmi stálo dost holek a kluků.Pozdravili se s klukama,kluci šli pryč a holky a kluci vešli dovnitř.Divila jsem se že se sem vejdou...Když všechny Lou nalíčila,šli jsme do té třídy kde jsem byla předtím,ale s rozdílem takovým,bylo tady narváno a kamery..Luke seděl vzadu u okna,jak mi předtím říkal.Četl si něco na lavici,já seděla u dveří v druhé lavici.Pozorovala jsem ho,po něčem přejel prstem,zkousl si ret a koukl se na mě.Uculil se,musela jsem se na něj usmát.
,,Začínáme,Kate ty musíš jako první vztát.." Rozdával rozkazi nějaký chlápek který stál vedle kameramana..Asi hodinu trvalo než jsme to měli vše,tak jak si představovali.
Ti co točili ve třídě šli domů,kluci dolů na plac aby mohli pokračovat,na schodech okolo budovi byly faninky který vyhráli vztup.Chtěla jsem jít za klukama,ale Lou otevřela dveře.
,,Mary,ježiš díky.Hledala jsem tě." Usmála se na mě.Usmála jsem se a šla za ní.Uviděla jsem na gauči malou roztomilou blonďatou holčičku.Podívala jsem se na Lou s úsměvem.
,,Lux?" Řekla Lou a táhla mě ke gauči.Lux se na ni podívala,podívala se hned na mě a roztomile se usmála.
,,To je Mary." Přitáhla mě blíž.
,,Ahoj." Řekla jsem jí,klekla si k ní a usmála se.Lux se roztáhl široký úsměv a zasmála se.
,,Ahoj Mary[Meji]." Řekla jejím roztomilím šišlavím hláskem.,,No,Mary pohlídala by jsi mi ji prosím?Oni mě zase potřebujou ty paka tam." Povzechla si Lou.
,,Jo.Nevadí že bych ji vzala dolů k natáčení?" Optala jsem se jí když se na mě prosebně dívala.Usmála se a šla pomalu ke dveřím.
,,Klidně,však já si vás pak najdu." Vyšla ze dveří a já tam zůstala s Lux.,,ťeto,kam šla maminka?" Podívala se se strachem v očích.
,,Víš Lux.Maminka musí pracovat,já tě pohlídám,co kdyby jsme se šli podívat na natáčení?" Podívala jsem se na ni jestli mi rozumí.
,,Strejda Harry?" Řekla s nadšením.Zasmála jsem se.
,,Ne,strejda Harry tady není,ale znáš strejdu Luka?" Neveděla jsem vůbec jestli ho zná.
Její modrá očka se rozářila.,,Strejda Luke!" Zaradovala se a zatleskala jejíma malinkýma dlaničkama.
,,Pojď." Dala jsem k ní ruce.Lux se zastavila.
,,Teto,já musím lulat." Podívala se na mě držící mě za ruku.
,,Tak pojď,jdem na záchod." Zavedla jsem ji na záchod,když to bylo hotové,šli jsme si ještě pro pití.,,Jdeme?" Podívala jsem se na ni.Přikývla a položila sklenici vody na stůl který byl vyšší než ona sama.
,,Teto?" Zatahala mě za kraj kraťasů.Podívala jsem se ni s tázavím pohledem.
,,Vzala by jsi mě?Bolí mě nožičky." Zaškemrala a já se zasmála nad její roztomilostí.
,,Pojď,ale mamince ani muk." Vzala jsem ji do náruče,Lux se zasmála,obmotala ruce okolo mého krku a dívala se kam jdem.Otevřela jsem dveře a šla ven na plac.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Chci jen poděkovat všem co čtou tenhle příběh :3 Každý Votes,každý komentář mě vždy neskutečně potěší. :3333 A za 4,36 sledovanosti <33 Budu ráda za názor na tenhle díl ;)S Láskou Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfic,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...