Po týdnu:
,,Vidíš,já ti říkal že to bude lepší." Usmál se na mě Luke když jsem stála naproti zrcadlu a Luke mě objímal zezadu okolo pasu.
,,Měl jsi pravdu." Usmála jsem se a pohladila ho po tváři.,,Pojď,něco ti chci dát." Řekl,chytil mě za ruku a táhl ke dveřím.Uchechtla jsem se.
,,To jsem zvědavá." Zasmála jsem se.
,,Myslím,že se ti to bude líbit." Řekl a otočil se na mě s úsměvem.Neříkala jsem na to nic,šli jsme ke schodišti,Luke se zastavil a podíval se mi do očí.,,Chvilku počky.Zavolám tě." Řekl,líbnul mě na líce a šel dolů.Čekala jsem a poslouchala co tam mluví s Calumem.
,,Stačilo by kdyby jsi ji vzal do ruk." Říkal šeptem Calum.
,,Ježíš,Calume,má to být překvapení.Navíc když to otevře bude to roztomilejší." Řekl také šeptem Luke a Calum si povzdych.Měla jsem co dělat abych se nezačala smát.,,Mar?Zlato,pojď." Řekl Luke a já sešla rychle schody.
,,Dost se těšíš,co?" Zasmál se Calum.
,,Jo,cítím se už aji líp." Řekla jsem.
,,To jsem rád." Řekl Calum a upřímě se na mě usmál.Úsměv jsem mu opětovala.,,Na,doufám že se ti bude líbit." Řekl a napřáhl ke mě ruce s barevnou krabicí.Usmála jsem se na něj jak nejvíc jsem mohla.Vzala jsem si krabici,tázavě s úsměvem se na něj naposled podívala,Luke se očivinědně hodně těšil na to až to uvnitř uvidím.
,,Tak to otevři." Řekl nedočkavě Calum.Zasmála jsem se a pomalu odělala víko.
,,Juzíš." Rozplívala jsem se nad malím bílím koťátkem uvnitř.
,,Ježíš,to je roztomilí." Neztrhávala jsem z něj můj pohled a sedla si na gauč.
,,Děkuji." Usmála jsem se na Luka a pak na Caluma.Vyndala jsem ho z krabice a vzala si ho do náruče.,,Je to holka nebo kluk?" Zeptala jsem se a kluci si sedli okolo mě.
,,Holka.Aby jsi měla nejlepší kamarádku." Řekl Luke a pohladil to malé stvoření po hlavičce.Drala se mi na krk a já ji nechala.Zachumlala se mi do vlasů.
Zasmála jsem se a podívala se na Luka.
,,Děkuji." Řekla jsem ještě jednou a políbila jsem ho.,,Ty v tom máš taky prsty?" Otočila jsem se na Caluma.
,,Já ju domluvil a dovez." Řekl.Objala jsem ho jednou rukou.
,,Děkuju." Řekla jsem a sundala si tu malou z vlasů.----------------
,,Jak se bude jmenovat?" Otočila jsem se na Luka který seděl vedle mě na posteli.
,,Jak chceš ty." Dal mi pusu.Usmála jsem se a dál si s ní hrála a usilovně přemýšlela nad jménem.,,Co takle Iris?" Zeptala jsem se ho.
,,Jestli chceš." Usmál se na mě.
,,Takže malá Iris." Usmála jsem se na chlupaté klubíčko s kterým jsme si hráli.,,Jak se máš Iris?" Řekl Luke, val si ji do ruk a díval se na ni.Její modré očka pozorovali Luka.Byla tak rozkošně malinká.
------------------
Po dvou týdnech:
,,Iris!" Volala jsem z kuchyně.
,,Iris,pojď sem!" Zavolala jsem znovu.
,,To je kočka,ne pes.Za ta tebou nepřiběhne." Zasmál se Luke a podíval se co vařím.Šibalsky jsem se na něj usmála.,,Iris." Řekla jsem znovu.Ozvalo se mňoukání a Iris bežela ke mě.Luke se otočil a díval se jak Iris běžela ke mě.Luke se na mě šokovaně podíval.
,,To není normální kočka." Zakroutil hlavou a nabral si na prst trošku zmrzliny kterou jsem měla připravenou v miskách.
,,Hey!" Řekla jsem se smíchem a praštila ho po ruce.
,,To máš k filmu." Řekla jsem a dala Iris na zem jídlo.,,O.k.Manželko." Zasmál se.
,,Takže manželka,jo?" Zasmála jsem se.Luke taky a přikývl.
,,Víš.." Řekl a šel ke mě.
,,Ty jsi totiž moje Mrs.Hemmings.." Řekl a začal mě líbat.,,Hey,vy dva tam!Necumlejte se tam a radši pojď te sem s těma zmrzlinama nebo to pustíme bez vás!" Křikl Calum z obyváku.S úsměvem jsem se od Luka odtáhla.
,,Jak víš co děláme?" Křikla jsem nazpět aby mě slyšel.
,,Šel tam Luke,tak mi to dojde,ne?" Řekl a já se s Lukem zasmála.
,,My nikdy nebudeme mít klid." Řekl a pohladil mě po tváři.
,,Ne,to nebudem." Zasmála jsem se,vzala zmrzliny společně s Lukem a šli jsme do obyváku za klukama.
,,No konečně." Řekl Mike a vzal si ode mně jednu zmrzlinu.Když si každej vzal spoji porci zmrzliny,uznala jsem že bylo zbytečné to dával do misek a k tomu jim tam dat tak málo té zmrzliny.Povzdechla jsem si,Mike to už měl snězený a Calum s Ashtonem skoro.Šla jsem zpět do kuchyně,z mražáku vyndala čtyři nanukáče a šla zpět do obyváku.,,Já věděla že to bude zbytečný." Dala jsem každýmu nanukáč a vzala prázdný misky.
,,Nech to tady a pojď se dívat." Řekl Ashton.,,Ne,jen to zanesu.Když tak to už pusťte." Usmála jsem se na něj.Povzdechl si a přikývl.
,,Miku?" Řekl Ashton když jsem odcházela.
,,Huh?" Zamrmlal Mike se zmrzlinou v puse.
,,Pusť to." Řekl a násleďně začal hrát film.Misky jsem zanesla do kuchyně a bežela zpátky do obyváku,po cestě jsem si vzala Iris a běžela s ní ke gauči.Skočila jsem na poslední chvíli na křeslo a na klín si dala Iris.,,Tak to byl skok." Zasmál se Luke.Jen jsem se na něj uculila a sledovala Rychle a Zběsile 7.
--------------
,,Mám pojem že někomu zvoní mobil.." Řekl Mike.Zaposlochala jsem se,Iris dala vedle sebe a šla do kuchyně.
Neznámé číslo.-Stálo na obrazovce mého mobilu.Bylo to české číslo.
Kdo to může být? Přemýšlela jsem.,,Ano?" Přijala jsem hovor.
,,Dobrý den.Tady pak Novotný.Jedná se o vaše zdědění." Řekl někdo to telefonu.
,,Ach,ano.Už je rozhodnuto?" Zeptala jsem se.
,,Ano,všechen jejich majetek je doopravdy na vás,našli jsme smlouvu." Řekl a já se trošku usmála.
,,Jak hádám,mám něco podepsat,že ano?" Zeptala jsem se.
Budu muset zpátky..Řekla jsem si.
,,Ano,budu potřebovat podepsání pár papírů." Povzdechla jsem si.
,,A kdy by jste to tak chtěl podepsat?" Zeptala jsem se a opřela se o linku.
,,No,tak do konce tohoto týdne.." Řekl a já se sekla.Do konce týdne?
,,Dobře,děkuji za informování.Nashledanou." Nečekala jsem na odpověď a zavěsila.Šla jsem do obyváku a sedla si do křesla,Iris si dala na klín,opřela jsem se loktem o opěradlo a podložila si hlavu dlaní.Přemýšlela jsem.Přemýšlela jsem nad vším..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak jak to tak vypadá Mary musí zpátky do čr..Co vy na to?Myslím že není nad to si oživit vzpomínky -_- Chudák,neměla se tam zrovna nejlíp,ale stejně tam musí znovu.
Doufám že se díl líbil budu ráda za vote a komentík.Nezapomente na Strapped! Děkuji (;With Love Mary-Sarah-Tommo :*
ČTEŠ
My Hard Life...(L.H.) - V KOREKCI
Fanfic,,Každý jednou za život si projde něčím tak hrozným, že s tím chce skoncovat.Mě se to děje pokaždé když jsem šťastná..A jednou to až moc bolelo.''-Mary Claerová ,,Vymyslel jsem si nádhernou představu o budoucnosti s ní..Ale pak jednou odešla.Byla s...