"Anlaşma"

276 16 5
                                    

Merhaba arkadaşlar.

Buraya sizlerle bir konuda anlaşmaya geldim.
Bu hikayeye gelen yorumların %10'u "cidden tiktok fenomenlerini mi karakter olarak seçtin" şeklinde. Şunu belirtmek istiyorum ki, ister inanın ister inanmayın tiktok hesabımı geçtim telefonumda o uygulama bile yok. Tiktokçu falanda değilim.

Bir akşam moralim çok bozuktu ve kafam dağılsın diye wattpad de öylesine gelişi güzel Purple yazdım. Tamamen sinir stres atmak için yazılmış bir hikayeydi. O yüzden de bol küfürlüdür. :) Sonra İnstagram da keşfette karakterleri gördüm ve fotoğraflarını, videolarını rahat bulabileceğim tipler diye onları karakterlerim yaptım.

Sizle yapmak istediğim birinci anlaşma; lütfen ama lütfen karakterlerimi beğenmiyorsanız, hikayemden vazgeçmek yerine kafanızda kendi karakterlerinizi hayal ederek okuyun.

Beni sevmek zorunda değilsiniz, karakterlerimi de sevmek zorunda değilsiniz fakat olan olmuş ve ben bu karakterleri seçmişim. Bu yüzden de ne hikayem ne de ben küfür haketmiyoruz. Bu da ikinci bir anlaşmaydı. Eğer karakterlerden rahatsız olduysanız, bana, karakterlere, hikayeme küfür etmeden sessiz ve sakince çıkın sayfamdan.

Yinede hepinizi seviyorum ve umarım birinci anlaşmayı tercih edersiniz.

*Gelmişken not bırakayım bari*
DİĞER HİKAYELERİME DE ŞANS VERİR MİSİNİZ? Valla onlarda tiktokçu yok. Şey "Orange" hariç. :))

Purple || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin