20

2.4K 173 12
                                    

Meriç Umut'un bizim okula geldiğini öğrendiğinden beri dibimden ayrılmıyordu. Evladım bi sal desemde dinlemiyordu.

Bugün Çarşambaydı ve Sinanaşkımın Doğum günüydü. Daha gün başlar başlamaz ekşınlarda başlamıştı. Aysun Sinan'a ilanı aşk etmişti. Sanırım bugün Sinan'ın aldığı en güzel hediye buydu. Ve okula Umut gelmişti. Daha ne olsun.

Son derse girdiğimizde Meriç de okuldan çıkıp pastaneye gitmişti. Pastayı halledip sahildeki kamelyada bizi bekleyecekti.

Bizde çıkış zili çalınca okuldan çıktık. Yanımızda Aysun da vardı. Sinan "hadi siz takılın bizde Aysunla takılak" diyince hepimiz aynı anda "OLMAZ" diye bağırdık. Sinan mal mal yüzümüze bakınca Yusuf bebeğim toparladı hemen "Oğlum olay olmuş. Meriçi dövüyorlarmış sahile gidiyoz"

"Emir Ali ve Caner vardır oğlum onun yanında siz de gidiyonuz işte beni Napcanız aq"

"Lan Sinan bak bütün boklarını dökerim ortaya yürü sevgilimi kurtarmaya" diye bağırdığımda Sinan bana yeni doğmuş orneterenk bakışı atıp "hay senin ben iyi tamam" dedi. Mal Aysun'un aşkından kendi Doğum gününü unutmuştu.

Sahile gidince Meriç mumları yakmış arkası dönük bizi bekliyordu. Kamelyanın önüne geldiğimizde Meriç bir anda önüne döndü ve hepimiz aynı anda "İYİKİ DOĞDUN SİNAN" diye bağırdık. Peki Sinan ne yaptı. Korkudan BAYILDI. Aq salağı.

Mumları da biz üfledik. O ayılana kadar da pastayı yedik.

YAŞASIN KÖTÜLÜK.

Sinan gibi saçma geçen Doğum günü şeysinden sonra hepimiz evlere dağılmış, Sinan ve Aysunu yalnız bırakmıştık.

Meriçle eve doğru yürürken Meriç bir anda bana sarıldı.

"Ne oluyor?"

Boynuma bir öpücük kondurdu. Titredim bir an o neydi lan?

"Teşekkür ederim. Sözünü tutmuşsun"

Anlamamıştım.

"Ne sözü?"

Kendini geri çekip öyle konuştu.

"Bizimkiler boşanmaktan vazgeçmiş. Annem senin sayende olduğunu söyledi"

Gülümsedim. Bende onun gamzesini öptüm.

"Senin için her şeyi yaparım" dedim.

"Seni seviyorum iki gözümün mavisi." Gözleri dudaklarıma kaydı.

"Seni seviyorum iki gözümün denizi."

Belimden tuttuğu elleriyle beni kendine çekti ve dudağımdan öptü. Bu, bu tarif edilemeyecek kadar mükemmeldi.

Purple || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin