8

3.6K 219 61
                                    

Ege'den kesin ve net ayrılmaya karar vermiştim. Sevmiyordum. Bırak sevmeyi hoşlanmıyordum bile. Kendi istemediği sürece asla hiç bir kıza yüz vermiyordu. Ve birden bana teklif etmesi gururumu okşamıştı. Bu yüzden ilk başta biraz heyecanlanıp teklifini kabul etmiştim. Diğer kızlara karşı egom kabarmıştı. Popüleritem artmıştı. Ve aslında teklifini kabul ederken de istediğim Ege değil, bunlardı. İstediğimi almışmıydım? Evet.

Cuma günü Meriçle de muzlu süt ve kekstra kutlaması yapmıştık. Çok da eğlenmiştim.

Hafta sonunu da Meriç de dahil olmak üzere hep birlikte geçirmiştik. Her zaman ki gibi anırarak bir hafta sonunu daha bitirmiştik.

Bugün pazartesiydi ve bu sendromlu günden gerçekten nefret ediyordum.

Bir iki ders bu Ege konusunu düşünmüştüm. Ve kesin kararımı vermiştim.

Teneffüs zili çalınca Ege'nin sınıfına gidip, onu dışarı çağırdım. Hemen geldi. Beraber bahçeye indik. Kalabalık olmayan bir kenara geçip konuşmaya başladım.

"Ege ben çok düşündüm ve ayrılmak istiyorum."

İfadesiz bir yüzle suratıma bakıyordu.

"Meriçle bu isteğinin bir ilgisi var mı?"

"Hayır. Sadece senden hoşlanamıyorum."

"Çünkü Meriç den hoşlanıyorsun."

"Meriç Meriç Meriç. Sıkıldım artık bu muhabbetten. Neden her şeyin sonucunu ona bağlıyorsun ki? Onunla hiç bir alakası yok. Seni istemiyorum. Tek sebep bu."

Sinirlenmişti. Bende sinirlenmiştim. Aramızda bir kişilik mesafe vardı. Bu mesafeyi kapatıp kolumdan tuttu.

"İyi şunu aklına sok o zaman, ben bitti demeden bitmez Mavi hanım. Bende seni istemeyene kadar bu ilişki devam edecek."

Hadsiz piç.

"Öyle bir şey olmayacak. Sen kendini çiftlik ağası felan mı sanıyorsun? Buradakiler hayvan mı da her şeyi senin isteğine göre yapacaklar? Ya da kitapta filmde felan böyle yapmanın iyi bir şey olduğu izlenimine mi kapıldın? Hangi devirde yaşıyorsun? Geç bu ayakları ve artık benden uzak dur."

"Uzak tutabiliyorsan tut o zaman Mavi." Diyip yanımdan gitti.

Bütün gün okulda sinirden yemek yemiştim. Lanet egoist. Bizimkilere de olayı anlatınca hepsi sinirlenip Ege'yi dövmek için ayaklanmışlardı. Zor tutmuştum. Akşam bunu grupta konuşmak için anlaşmıştık. Kendimizi okul personellerine karşı haksız düşürecek bir şey yapmayacaktık.

Akşam eve gelince whatsaptan bildirim gelmişti. Bu ne hız ağzını yüzünü mincirdiklerim.

EGE OPERASYONU grubuna alındınız.

Yusuf: kanka bu sadece sana değil bizede hakarettir.

Sinan: o Ege'yi o okula gömecez aq bebesine bak lan

Mavi: atar gider yapmayın olum bi konuşalım düzgünce

Meriç: ne oldu ki benim haberim yok

Mavi: Meriç sen de mi burdaydın

Meriç: bi sakıncası mı var Mavi

Mavi: yok ya öylesine sordum

Meriç: iyi. Mevzu ne şimdi bi dökülün

Sare: kanka kısaca Mavişim Ege piçinden ayrılmak istedi bugün. O da ben bitti demeden bitmez yiyorsa ayrıl demiş.

Meriç: onun aq. Onu çıktığı yere geri sokarım. Ayak üstü siker ayaklarını tıpa yaparım. Oç ibne.

Mavi: meriç bi sakin. Kavga etmek istemiyorum onunla. Sessizce nasıl halledebilirim akıl verin sadece

Rüzgar: maviş biz sessizce dışarda sikelim bunu kavga etmeden olay kapansın.

Yusuf: haklı

Sinan: +92928827272727

Mavi: o zaman daha çok kinlenip beni tek yakaladığı yerde tehdit felan ederse

Meriç: GÖTÜ YİYOSA YAPSIN DA Bİ ECDADINI SİKEYİM

Mavi: of neyse bence oluruna bırakalım onunla ilgilenmediğimi gördüğünde vazgeçer

Sare: asıl oluruna bırakırsak daha inatlaşmaya başlar

Sare: bence şey yapın

Sare: bu seninle Meriç yüzünden tartışmadı mı tartıştı. Basbaya Meriç'i kıskanıyor. Meriçle sevgili olun.

Mavi: NEE ?!

Yusuf: OHA

Rüzgar: ÇÜŞ

Sinan: DEVE

Meriç: BENCE TAMAM 👍🏻

Sare: bence de

Mavi: NEEE?!

Yusuf: OHA

Rüzgar: ÇÜŞ

Sinan: DEVE

Sinan gruptan ayrıldı.
Rüzgar gruptan ayrıldı.
Yusuf gruptan ayrıldı.
Sare gruptan ayrıldı.
Meriç gruptan ayrıldı.

Mavi: Vay aq

Gruptan ayrıldınız.

Purple || texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin