Sinanaşkımındoğumgünüsü grubunu kurdunuz.
Meriç kişisini gruba aldınız.
Sare kişisini gruba aldınız.
Yusuf kişisini gruba aldınız.
Rüzgar kişisini gruba aldınız.Mavi: Evet gençler konudan da anlayacağınız üzere Sinanaşkıma Doğum günü sürprizi yapmamız lazım.
Meriç: Sinan A Ş K I M?
Mavi: konumuz bu mu aşkımsu ?
Sare: biz hediyeyi bulduk. Sipariş ettik. Yarın kargoyla gelir. Herkes her nerdeyse Mavilere gelsin. Cebi dolu gelsin hediye parasını bölüşeceğiz.
Yusuf: ya siz ne anlarsınız erkeklerin sevdiği şeyden bi soraydınız aq
Rüzgar: daha bunun pastası var ya battık aq kim icat etti lan bu Doğum günü kutlamalarını!
Mavi: kes lan yaprağııııımmmm hadi toplanınca gelin valla BUĞALLLDIMMMM
Meriç: kapıyı aç aşkımsu
Yusuf: ev boş da demedi bu ne hız lan
Rüzgar: ben hala şu aşkımsu lafına alışamadım ya olum bi Meriç'e bakıyorum sert asabi lanet bir tip bir de şu kelimeye bakıyorum bkz: kerimcan durmaz aq kdkdkdkkfkd
Sare: ya bak çok haklı tespit ya mal rüzgar ile aynı düşüneceğim aklıma gelmezdi dkdndjkdkd
Rüzgar: olmayan akla gelemez kızılbaş ördek kdknxjx
Sare: gel de bi alayım dalağını sevimsiz avel
Yusuf: neden sinan hariç her şeyi konuştuk yine memkdkdkd
Sare: rüzgar malı yüzünden aq
Rüzgar: geliyorum kızıl piç bekle sen bekle
Sare: annskm
Sare gruptan ayrıldı.
Meriç gruptan ayrıldı.
Yusuf gruptan ayrıldı.
Rüzgar gruptan ayrıldı.
Gruptan ayrıldınız.Telefonu koltuğa bırakıp kapıyı açtım. Rüzgar bir hışım içeri girdi.
"Nerde lan o kızıl piç!" Diye bağırırken annemle karşılaşınca U dönüşü yaparak "canım arkadaşım Sare demek istemiştim. Nasılsın Gülay teyzeciğim ?" Diye sordu.
Sare ve ben anırırken Meriç her zaman ki old luğu ile ifadesiz oturuyordu. Bu kadar ciddilik nereden geliyor aslanım?
"Tipini gördüm kötü oldum, öncü yiyici seni" diyen anneme şaşkınca baktık. Rüzgar da tip tip bakıp "aşk olsun kız Gülaycım ne yiyiciliğimi gördün" dedi. Annemde "görmediğimiz gün yokki evladım. Geç hadi geç" diyince bu sefer Meriç bile ciddi kalamamıştı.
Biz Sare ile yerlerde sürünürken gülmekten karnıma ağrılar girmişti. Kapının tekrar çalmasıyla kendimi toparladım ve gülmekten gözümden akan yaşları sildim.
"Ben bakarım kapıya sende halıdan kalk hasta olacaksın" diyen Meriç'e baktım. Annem olmasa şöyle bi öperdim ki neyse konumuzdan sapmayalım aq.
Yusuf da gelince hepimiz tam olmuştuk. Artık konumuza geri dönebiliriz. Tam konuşmaya başlayacaktım ki annemin sesimi höykürmesiyle pufladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple || texting
Short Story•TAMAMLANDI• 🌈Gökkuşağı Serisinin İlk Kitabı🌈 Sen moru çok seviyorsun, ben maviyi.