bölüm11

561 27 2
                                    

Şaşkınlıkla odada gezdim lavaboya da baktım ama odasında yoktu. Nereye gitmişti yoksa aşağıya mı inmişti.

Odadan çıkacakken şimşek çaktı odadan bir ses geldi, odada gözümü gezdirdim ama hiçbir şey yoktu. Yatağın yanına geldiğimde hafif sesler geliyordu, yavaşça eğilip yatağın altına baktım. Kaşlarımı çatıp yatağın altındakine baktım yani lisaya

"Ne işin var senin burda" Lisa utançla bana  bakıp

"Asıl senin ne işin var burda."

"Benn şey için gelmiştim Sanane bu benim evim nereye gideceğimi sana mı soracağım. " Lisa sinirle bana bakıp

"Iyi şimdi de başka yere git."

"Sana burda ne işin olduğunu sordum ne yapıyorsun burda." Şimşek çakınca lisa küçük bir çığlık attı. Lisa şimşekten korkuyordu daha fazla kendimi tutamayıp kahkahayı bastım. Lisa bana o kadar sinirli bakıyordu ki bu beni mutluluktan öldürecekti.

"Gülmen bittiyse çıkabilir misin lütfen." Gülmeyi kesip

"Çık yatağın altından." Dediğimi yapıp yatağın altından çıktı. Bende ayağa kalkıp

"Sen şimşekten mi korkuyorsun?"

"Herkesin bir korkusu vardır."

"Dün şimşekten korktuğun için mi düştün?" Masumca başını sallayınca içimde bir yerler hemen harakete geçti

"Sen tek başına kalıyorsun kendi evinde nasıl uyuyorsun." Lisa yere bakıp

"Kendi evimde gayet rahat uyuyorum." Derin bir nefes alıp lisanın elinden tutup odadan çıktım.

"Ne yaptığını sanıyorsun bırak beni nereye götürüyorsun."arkamı dönüp

"Sessiz ol yoksa diğerleri uyanacak." Lisa etrafına bakınca bende onu peşimden sürükledim. Odamın önüne gelince lisa elini hemen çekti

"Ne senin odanda mı kalacağım hayatta olmaz!"

"Nerde yatacaksın istersen Namjoonun yanına git yada diğerlerinin. "

"Ne saçmalıyorsun ya ben kendi odamda yatarım " arkasını dönüp gidecekken kolundan tutup odaya zorla soktum. Kapıyı kilitleyip anahtarı eşofmanımın cebine koydum. Lisa gözlerini kocaman açıp

"Ne yapıyorsun aç kapıyı çabuk."

"Emir vermeye devam et çok gidersin." Lisa bana yaklaşıp gözlerimin içine baktı

"Ver o anahtarı." Kaşlarımı kaldırıp

"Yok ya vermezsem ne yaparsın." Lisa tek gözünü kısıp beklemediğim birşey yaptı, yatağımın yanına gitti örtüyü üstünden çekti ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum yatağımın yanındaki koltuğa uzanıp örtüyü de başına kadar çekti. Ağzım açık ne yaptığını izlemiştim, bu kız gerçekten de hem garip hemde çok merak uyandırıcı bir kızdı.

Odadan çıktım lisanın odasına gittim. Lisanın yatağının üstündeki örtüyü alıp kendi odama geri döndüm.

Yatağıma yatıp örtüyü üstüme örttüm. Lisa örtüyü hala başından kaldırmamıştı delirmiş bu kız herhalde.

2 saat sonra

Iki saattir onu izliyordum şimşek her çıktığında kıpırdıyor başka da hareket etmiyordu.

Yazarın ağzından

Lisa yavaş yavaş örtüyü başından çekti, oda fazla karanlık değildi bu yüzden jimini görüyordu. Jimin lisanın örtüyü başından çektiğini görünce hemen gözlerini kapatıp uyuma taklidi yaptı. Lisa gözünü kısıp jimine baktı

"Tipsiz nasıl hemen uyumuş tipsiz, çirkin, psikopat,mafya uyu uyu büyürsün." Jimin bu sözleri duyunca kızması gereken yerde gülmemek için kendini tutuyordu.

"Kim bilir rüyasında ne görüyordur. Kesin yarın lisaya hangi emri vereceğim diye düşünüp uyumuştur. Acaba rüyasında da mafya olduğunu mu görüyor yok ya kesin rüyasında...."

"Rüyamda ne gördüğüm seni ilgilendirmez lisa uyu çabuk o dediklerini de duydum yarın konuşacağız." Lisa jiminin dedikleriyle hemen örtüyü başına çekti,içinden söylemediğini nasılda fark etmemişti bir gün bu  yüzden başı belaya girecekti ki zaten başı beladaydi daha fazla nasıl belada olacaktı.

□□□□□□□□□

Sabah sırtımın sert bir şeye değmesiyle uyandım. Yüzümü buruşturup ayağa kalktım. Bir  dakika bu oda benim değildi diye düşünürken dün gece aklıma geldi. Bir dakika  ben koltukta yatmıştım yatakta ne işim vardı hem jimin neredeydi saat kaçtı.

Beynimi yiyen soruları bir kenara bırakıp kendi odama gittim. Lavaboya gidip yüzümü yıkadım, aynadan yüzüme baktım; gözaltı morlukları, kırmızı olmuş yanaklar,hafif şişmiş gözler kaçırıldığımdan beri ben ben değildim. Lavabodan çıkıp gardırobun kapağını açtım. Kıyafetlerime göz gezdirdim en çok sevdiğim eşofman takımını görünce onu giymeye karar verdim.

Odadan çıkıp aşağı indim sesler geliyordu doğru ya dün hepsi burda kalmıştı. Onların yanına gidince hepsi bana baktı  bende onlara baktım. Jimine bakınca yüzümü şaşkınlık aldı nasıl biri ona böyle bir şeyi yapmıştı.

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin