"Seo sen nasılsın iyimisin?" Diyerek seonun elini sıkıca tuttum.
"I-iyim lisa nasıl olur da böyle bir tesadüf hiç aklım almıyor lisa."
"Hanımlar siz konuşun ben sizi yanlız bırakayım belli ki siz birbirinizi çok eskiden tanıyorsunuz birşey olursa ben jiminin yanındayım." Jiminin ismini duyunca sinirlensem de başımı salladım. Taehyung odadan çıkınca derin bir nefes verip seoya birşey demeden baktım
"Lisa..." adımı o kadar çok acı bir şekilde söylemişti ki tüylerim diken diken olmuştu.
"Seo, seo..." Devamını getiremedim. Seoda dolu gözlerle bakıp
"O gitti lisa..."yıllarca görmediğim arkadaşım da yıkık birisi olmuştu,hayat ona da acımamış.
"Ne oldu seo kim gitti ?" Seo elimi yavaşça bırakıp elini yavaşça karnına koydu. Gözünden yaşlar akınca herşeyi anlamıştım.
"O gitti lisa bizi bıraktı lisa..." taeyle seonun bir çocuğu mu olacaktı yani
"Sen taeyle sevgili misin seo..." seo acıyla başını salladı
"Ve bir çocuğunuz olacaktı ama..."
"Ama öldü lisa...7 aylıktı lisa çok az kalmıştı o gece o gece herşey mahvoldu beni bırakıp gitti ikimizi de mahvetti...." Daha fazla konuşmayıp sustu...jiminin sinirini çoktan unutmuştum hatta Soo bini de unutmuştum şuan ilgilenmem gereken tek konu seoydu.
"Seo ben çok üzgünüm..."Diyip seoya sıkıca hiç bırakmayacakmış gibi sarıldım.
Ah lisa üzümlü kekim demekki hayat arkadaşına da hiç gülmemiş
"Gitti lisa ben onsuz ölürdüm diyordum ama hala yaşıyorum hala yaşıyorum lisa." Seoyu bırakıp tekrar elini tuttum.
"O akşam ne oldu seo ne oldu da bu olay oldu?" Seo nefesini tutup uzun süre bir yerde takılı kaldı.
Ellerimi gözünün önünde sallayıp beni fark etmesini sağladım.
"Seo ne oldu ? "
"L-lisa o gece sonra sonra anlatacağım..." kaşlarımı çatıp seo'dan açıklama bekledim
"Lisa ben daha kabullenemedim ki söz sana sonra anlatacağım. Yemin ederim daha kendi..."
"Tamam seo ne zaman hazır hissedersen ben burdayım unutma..." seonun ne kadar duygusal olduğunu biliyordum bu yüzden ona biraz zaman vermiştim.
"Lisa sen jiminle sevgiliymişsin...böyle bir tesadüf. "Söylenen kelimeler beynime oksijen gitmesini engellerken zorda olsa gülümseyip başımı olumlu anlamda salladım
"Evet canım tesadüfe bak ne kadar da garip değil mi ? " Şimdi seoya jiminin sevgilim olmadığını sevdiğim adamın acımasız bir şekilde öldürüldüğünü anlatırdım ama herşey için çok geçti. Sevdiğim adamla seo tanışmıyor seoyu kaybettikten sonra sevdiğim adamla hastanede tanışmıştık ve ben ne olduğunu anlamadan kalbimi ona kaptırmıştım.
"E lisa min ji yok mu ? Göremedim de."
"Min ji suganın yanında Suga hasta onun evinde kalkıyorlar min ji ona bakıyor." Seo heyecanla iki kolumu birden tutup konuştu
"Yoksa Suga min jiye onu sevdiğinden bahsedecek orda kesin öyle olur " Demek seo da biliyordu. Herkes suganın aşkını duydu bi sen duymadın be min ji.
Yazardan
Sıktığı yumruğunu sinirle taenin suratına vurdu. Zaten sabahtan beridir sinirliydi bide taenin yaptığı şeyden sonra hele ki lisa ve seonun eski bir dost olduklarını öğrendiğinde çıldırıp kendini tutamamıştı.
"Ne yaptığını sanıyorsun lan sen! " tae elleriyle acısını geçirmek ister gibi çenesini ovaladı. Suçlu olduğunu biliyordu ama jiminin bu kadar sinirleneceğini düşünmemişti.
"Jimin bak..."
"Ne bak V biz lisayı saklamaya çalıştıkça sen onu belli ettiriyorsun. Düşmanlarımızın biri lisanın hala bizim evimizde olduğunu öğrense yada patron öğrense ne yapar bize, sadece lisa değil bizde zarar görürüz. " V başını eğerek suçunu kabullendi. Dediği herşey doğruydu hele ki lisanın jiminin sevgilisi rolünü öğrenselerdi önce lisa sonra da hepsi tek tek mahvolurdu.
"Jimin haklısın ama o üzülünce bide bana yine şey diyince ben dayanamadım." V'nin gözünden bir damla yaş düşünce jimin kolundan tutup sarıldı. Herşeye rağmen dostlardı. En zor günlerinde en güzel günlerinde yanında olan dost.
Uzun bir aradan sonra merhabalar. 😆kusura bakmayın lütfen çok zor zamanlardan geçtiğim için yazamadım sizi seviyorum lütfen oy atmayı unutmayın lütfen.💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."