bölüm 31

296 24 0
                                    

Ellerimi yavaşça eline götürdüm...Sonra durdum doğru mu yapıyordum böyle. Ama ben birşey yapmadım ki vücudum benden izinsiz beni buraya getirmişti...lisanın yanına. Şimdi de yanına uzanmış onu izliyordum. Elini tutup parmaklarımı yavaşça nabzına doğru götürdüm. Parmağımın ucuyla atan yeri okşadım,nedense bu çok hoşuma gitmişti. Onun nabzının atması kalp atışımı hızlandırıyordu. Bugün onu öyle görmek beni çok üzmüştü anneme üzüldüğüm kadar ona da üzülmüştüm ama bunu belli etmemiştim.

Ellerimi nabzından çekip yataktan kalktım. Lisa beni burda yanında yatarken görürse eğer olacakları düşünemiyordum.

Aşağı indiğimde acıktığımı farkedip mutfağa gitmeye karar verdim. Tam mutfağa gidecekken telefonumun çalmasıyla hemen cebimden çıkardım. Çok önemli bir haber bekliyordum ve şuan en güvendiğim adamım arıyordu. Telefonu hızla kulağıma götürüp

"Bana iyi bir haber vereceksen hemen ver yoksa telefonu kapat! "

"Abi iyi haberim var adamı yakaladık garajdan gizlice evin içindeki depoya girdik seni bekliyoruz."dişlerimi sıkıp

"Size o garajdan girilmeyecek dememişmiydim ne zamandan beri sözlerimi çiğniyorsun sen!"

"Abi yanlış anlama estağfurullah sadece bayan min ji oradaydı diye gelemedik." Haklıydı aslında sadece ben deliydim biraz

"Tamam geliyorum ben gelmeden elinizi sürmediniz değil mi ? "

"Iı abi Suga abi çok sinirliydi hemde Taehyung abi ikisinide durduramadım ama adamı fazla dövmediler." Of Suga of tae bir kere de o güzel burnunuzu birşeye sokmayın.

"Kapat geliyorum! " Telefonu cebime koyup evin içinde bulunan depoya girdim. Adamın yüzünü görünce midem bulandı,bu kadar şerefsiz bir insan yoktu. Adamın yanına gidip belimdeki silahı çıkardım. Köşede duran sandalyeyi alıp adamın karşısına oturup eğik olan yüzünü silahın ucuyla kaldırdım. Gözlerini hafif açınca silahı hemen geri çektim.

"Nasıl hissediyorsun iyisindir umarım " adam gözlerini kısıp

"Dalga mı geçiyorsun " küçük bir kahkaha atıp birden ciddi oldum.

"Yoksa gerçekten de nasıl olduğunu sorduğumu mu  sandın.... merak etme canını hiç yakmayacağım ama burda tek birşey öğreneceksin oda bana ihanet etmemen gerektiği. Senin için çok geç iki ay önce bana ihanet edip kaçtın bak seni yine buldum bana ihanet edenlere neler yaptığımı biliyorsun değil mi sonuçta eski adamımsın. Uzatmaya gerek yok bence hemen başlayalım çünkü ben sabırsızlanıyorum." Diyip korku dolu bir gülümseme sergiledim. Adamın yüzündeki korkuyu görünce içimden ona daha fazla zarar vermek geliyrodu. Onun yüzünden lisa iki ay önce yakalanabilirdi aslında kolay kolay yakalanmazdı çünkü gerçek adını söylememişti.

Ayağa kalkıp arkamda bekleyen adamımın elindeki şeyi aldım. Yavaş yavaş adama yaklaşınca yüzü korkudan bembeyaz oldu. Yanına gelip elimdeki şeyi gösterdim

"Şerefsiz patronun böyle yapıyordu değil mi adının baş harfini sıcak demirle bastırıyor....eğlenceli işe benziyor bakalım nasıl oluyormuş."Diyip elimdeki üstünde (7👑) işareti olan demiri sıkıca tutup adamın arkasına geçtim. Önce iplerini çözdüm sonra da elbisesini kaldırıp sırtına hiç acımadan yapıştırdım. Adamın acı sesi tüm depoyu kaparken ben acımasızca kahkaha atıyordum.

"Nasıl güzel oluyor mu hiç canın acımıyor değil mi ? " diyip yeniden kahkaha attım. Arkamdan çığlık sesi gelince hemen arkamı döndüm. Bana korku dolu,nefretle,hiç beklemiyormuş gibi bakan lisayı hiç beklemiyordum. Daha yeni uyuyordun ne ara uyandın lisa ya. Lisa geri geri adım atıp kesik kesik nefesler almaya başladı. Şimdi ona ne açıklama yapacaktım bana değil yerde yatan adamın sırtına bakıyordu. Yavaşça adama yaklaşmaya çalışınca onu durdurmak istedim ama hiç kendindeymiş gibi bir hali yoktu. Sonra geri geri çekilip başını iki yana salladı. Neden ağlıyordu ne oluyordu burda. Elini başına götürüp gözlerini kapattı,sonra hiç beklemediğim birşey oldu

Lisa bayıldı.

Yorum ve oy veren herkese teşekkür ederim😁😇😇😇

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin