Suga / Min ji
Uzaktan sevmek;
Sen hiç birini uzaktan sevdin mi ? Ben sevdim. Uzaktan dediğime bakma benim sevdiğim kadın bir nefes kadar yakın ama bir dağ kadar uzak bana. İçimde ona karşı olan hislerim o kadar değişik ki bazen çok değerli biriymişim gibi benimle ilgileniyordu bazen de sanki hiç tanımıyormuş gibi soğuk davranıyordu,işte en çokta canımı yakan buydu.
Hasta olduğumda bebeğe bulaşmasın diye vicdansız gibi beni evden kovmuşlardı,buna sinirlensem de bana bakması için min jiyi gönderdiklerinde çok mutlu olmuştum.
İki gündür bıkmadan,yorulmadan benimle ilgileniyordu. Onun da benim gibi hasta olacağı için korksam da onun bu halleri hoşuma gidiyordu.
Şimdi de koltuğa uzanmış karşımda bana mutfakta çorba hazırlayan min jiyi izliyordum. Öyle özenle hazırlıyordu ki yemeye kıyamazdım
Çorbayla birlikte yanıma gelince koltuktan hafifçe doğruldum ama min ji hızla çorbayı bırakıp kalkmama yardımcı oldu. Nefesini o güzel kokusunu yakınımda hissedince zaten ağrıyan boğazımla yutkunmam çok zor oldu.
"Arkanıza da yastık koymamı ister misiniz?" Min jiye hafif gülümseyip
"Kalsın böyle rahatım." Başını olumlu anlamda sallayıp tepsiyi kucağıma koydu. Hava soğuk olmasa da bana çok soğuk geliyordu. Min ji arkasını dönmüş gidecekken sesimle durdu
"Min ji." Arkasını dönüp
"Ne oldu yoksa beğenmediniz mi yada soğuk mu olmuş, eğer soğuksa hemen ısıtı..."
"Sakin ol min ji " Diyince susup ne olduğunu anlamaya çalıştı
"Üşüyorum ceketimi verir misin diyecektim." Şaşkın suratını göreceğimi zannedecekken yüzünde bir korku belirip hemen yanıma geldi
"Ne neden daha önce söylemediniz şimdi bekleyin ben size sıcak bişeyler getireceğim." Endişeliydi ama benim için endişeliydi yani benim için burda benden başka kimse yoktu benim içindi.
Kendine gel Yoongi olmaz böyle kendine gel evet senin için endişeleniyor merak etme burda senden başka kimse yok.
Min ji o kadar hızlı haraket ediyordu ki sanki birazdan onu kovalayacaklardı. Arkasını dönmüş giderken daha uzaklaşmadan elinden tutup yavaşça kendime doğu çektim. Bana döndüğünde kaşları son derece çatıktı
"Bir sorun mu var bay suga ?" Hemen min jinin elini bırakıp
"Hayır sorun yok çok hızlı haraket ediyorsun yavaş ol biraz diyecektim." Çatık olan kaşları bir anda havalandı.
"Hı ondan yani şey peki daha yavaş olurum."Diyerek gözden kayboldu. Odama gidip birşeyler getiriyordur.
●●●●●●●●●●●●●
Yazardan
Katil;Elindeki bıçağı hızla masaya batırıp derin bir nefes verdi. İki defa tıklatılan kapıya gür sesiyle cevap verdi ,
"Gir!" Komut sesini duyan kişi titrek adımlarla masanın önünde durup başını eğip ellerini önünde birleştirdi.
"E-efendim açmamı ister misiniz?" Karşısında titreyen adamı görünce sigaradan sararmış dişlerini göstermek istercesine gülümseyip
"Aç! " Diyerek bakışlarını yan tarafındaki kapalı ekrana çevirdi.
Ekranı açan adam iki defa katilin önünde eğilip odadan çıktı.
İğreni dolu bakışlarını ekrandaki insanlara çevirdi.
Jimin
Lisa
Joon seo ve junkookBahçede joon seoyla oynuyorlardı.
"Eveeett seni gökte ararken yerde buldum lisa."Diyerek gür bir kahkaha attı.
"Bir taşta iki kuş yapacağım desene. Demek jimin için çalışıyorsun hahaha" Bakışlarını ekrandan çekip az önce masaya vurduğu bıçağa çevirdi. Yavaşça bıçağı yerinden çıkarıp ucunu avuç içinde gezdirmeye başladı.
"Benden kurtulamayacaksın lisa senin ölümün benim elimden olacak,tek gitmeyeceksin yanında jimini de götüreceksin" Diyerek seri bir haraketle bıçağı ekrana fırlatıp tekrardan gür bir kahkaha attı.
"İÇERİYE GİR!" Diyerek az önce çıkan adamına seslendi. Adam sesini duyduğunda gibi yine aynı şekilde içeriye girmiş başı önünde eğik ne diyeceğini beklemişti.
"Herşeyi hazırla sizi aradığımda komut vereceğim o zaman saldırıya başlayacaksınız! Ama sakın unutma lisa bana diri olarak gelecek! Onun ölümü benden başkasının elinden olamaz" Diyerek dişlerini sıkıp arasından konuştu.
"Artık herkes serçenin geri döndüğünü öğrenecek! "
Sizce uzaktan aşk olur mu birini uzakta olsa bile sevebilir mi insan? Yorumlara yazın.
Geç bölüm attım kusura bakmayın jimin için yorum yapar mısın lütfen😆😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."