bölüm 55

217 16 4
                                    

Suga♾️Min ji

Min ji'den

Küçükken kışın annem ve babam hep çalıştığı için ben tek evde kalırdım. Ev o kadar soğuk olurdu ki soba yakmak yerine bir kenara oturup ısınmayı beklerdim.

Aslında sorun evin soğuk olması değildi, sorun küçücük yaşta anne baba sevgisini çok az tatmış bir kızın yüreğinin soğuk olmasıydı.

Babam yüzünden hiçbir erkeğe güvenim kalmamıştı. Hangi erkeğe baksam sanki babammış gibi tiksinirdim. Babam bu hayatta en büyük hatayı yapmıştı, beni satmıştı. İşte bu yüzden annemi hiçbir zaman affetmeyeceğim.

Bir keresinde babam beni döverek zorla konuşturmuştu.

💔

"Hadi söyle, söylesene neden hala ağlıyorsun annenden nefret ettiğini söyle bana ne duruyorsun."

"B-bbaba l-lütfen bırak beni lütfen bırak" Diyerek ellerimle kulaklarımı kapattım.

"Olmaz! Söyleyeceksin bu kadar düştün ha seni terk eden bir anneyi hala nasıl seversin söyle hadi bana ondan nefret ettiğini söyle." Ellerimi daha çok sıkıp hıçkırarak ağladım. Annemden nefret ediyordum, beni bu hale düşürdüğü için. Ben daha küçücük çocuğum bu çektiklerim de neydi böyle.

"Anne senden nefret ediyorum. Beni bırakıp gittiğin için değil, bu hale düşürdüğün için beni de kendinle götürmediğin için senden nefret ediyorum..."

Gözümden bir anı daha geçmişti. Ne kadar da iğrenç anılardı onlar. Unutmak isterdim, bu iğrenç anıları unutmak isterdim.

Biri arkadan seslenince sanki seslenen babammış gibi hemen ellerimle kulaklarımı kapatıp, gözlerimi de sıkıca kapattım.

O anı hala yaşıyor gibiydim ve çok korkuyordum. Sanki her an babam yeniden gelip elindeki kemerle beni dövecek gibi hissediyordum. Birinin ellerimi tutmaya çalıştığını anladım ama yinede gözlerimi açmadım. Babamdı biliyorum tekrar beni dövmeye gelmişti. 

"MİN Jİ KENDİNE GEL!" Diye birinin bağırmasıyla bay suga olduğunu anladım, yinede gözlerimi açmaya cesaret edemedim. Taa ki güçlü kolların bana güven verircesine, sakinleştirmek istercesine sarılmasıyla gözlerimi açtım.

Gözlerimi açtığımda kulağım bay suganın kalbinin üstündeydi. Kalbi neden bu kadar hızlı atıyordu.

Nefes nefese kalmıştım. Hem titriyordum hemde konuşamıyordum fakat birşey vardı ki ağlayamıyordum. Bir eliyle saçlarımı okşuyordu diğer eliyle de sırtımı sıvazlıyordu. Bu içimde oluşan his hiç iyi değildi. Bay suga ne yapıyordu böyle.

Sakin ol üzümlü kekim sadece seni sakinleştiriyor kötü bir niyeti yok.

Evet bay suganın kötü bir niyeti olmadığını biliyordum ama yinede bu kadar yakınlık çok tehlikeliydi.

Suga'dan

Sol yanıma girdiğinden beri diğer herkesi sağ yanıma almıştım. Ama sen sol yanıma o kadar büyük bir acı bıraktın ki seni sol yanımdan çıkarmak istedim, başaramadım:(


Min ji o gece gözlerinin önünde adam öldürdüğümü hala kabullenemiyor. İşte en çok bu zoruma gidiyor. Ben bir katildim, ben bir mafyaydım. O ise hayatın ona  yaşattıklarını aldırmadan hayatına devam eden güçlü bir kadındı. Oysa benim babamda her gece eve alkollü geldiğinde beni öldüreceği anı beklerdim.

Min ji ile kaderimiz aynı sadece benim annem vardı, annem babamı terk etseydi eminim ki daha iyi bir hayatı olurdu. Babamla birgün düzgün konuşabilirsem eğer ona soracağım tek şey bu olurdu.

O içki şişesi annemden güzel miydi?

Sadece bunu demek isterdim. Baba sevgisi görmemiş, içindeki çocuk hep yanlız kalmış bir insandım ben. Şimdi de aynı benim gibi yalnızlığa mahkum edilmiş bir kadını kurtarmak istiyordum ama onu da başaramıyordum:(

İlaç saatim gelmişti ama min ji hala getirmemişti. Birşey olduğunu düşünüp mutfağa girmiştim,min jiye seslendiğimde hemen elleriyle kulaklarını kapatınca hemen yanına gitmiştim. Kendinde değil gibiydi, sesleniyordum ama duymuyordu sanki. Son çare olarak ona güven vermek istercesine kollarından tutup sıkıca sarıldım, biliyorum bu yaptığım iyi birşey değil ama dayanamadım.

"Kendine gel min ji " Diyerek sessiz bir şekilde konuştum. Min ji hızlı soluk alıp veriyordu. Başı da kalbimin tam üstüne gelmişti. Kahretsin ki kalbim olduğundan daha hızlı atıyordu.

《¤》《¤》《¤》《¤》《¤》《¤》《¤》
Kusura bakmayın okul yüzünden atamıyorum. Sınavlar nasıl geçti ailelerinize sınav sonuçlarını söylediniz mi ben söylemedim.

Sizce min ji ile Suganın arasını düzeltmelimiyim hemen yoksa biraz daha .  Bence lisanın da jimine aşık olma vakti geldi ne dersiniz.

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin