Junkookun kapısının önüne gelip onunda kapısını tıklattım ama ses gelmedi.
"Günah benden gitti."Diyerek sanki odaya değil de dingonun ahırına giriyormuş gibi daldım odaya. Junkook normal insanların uyduğu gibi uyuyordu normal yani normal uyuyordu. Lisa bu aralar sana birşey oldu sanki neden böyle konuşuyorsun ben anlıyorum bir şeyi iki defa tekrarlamana gerek yok. Ay bende diyordum nerde kaldın,her lafa atlama ya bir kerede.
Junkookun yanına gidip kolunu dürttüm
"Junkook hadi junkook hadi tavşancık uyan." Bu ne ya sanki sabaha kadar beşik salladılar demek ki Suga çok hastaydı. Geçmiş olsun sugaya. Afferin ilk defa düzgün birşey söyledin seni tebrik ediyorum iç ses.
Junkookta uyanmayınca en iyi yaptığım şeyi yaptım. Bağırdım.
"JUNKOOOOOKK UYAN ÇABUK BASKIN VAAR." Diyince junkook birden yataktan fırladı
"NE BASKINI LAN SİLAHIM NERDE BENİM LİSA SİLAHIM NER..." Junkook hiçbirşey olmadığını farkedince sinirle bana bakıp
"Lisa..."diye sakince söyledi ama sesinin altında sanki biraz tehlike vardı.
"Efendim junkook." Junkook tehdit içeren bir şekilde gülümseyip
"Kaç lisa kaç" Diyince istediğimi elde etmiş gibi V'nin odasına doğru koştum,junkookta arkamdan geliyordu. Junkooku taenin odasına götürürsem uyanırdı oda sonra da kahvaltı yapardık.
"Lisa istediğin yere kaç seni yakalayacağım BASKIN VAR NE DEMEK LAN ALTIMA EDİYORDUM."Diyince gülerek Taehyungun odasına daldım. Nereye gideceğimi bilmez şekilde Taehyungun yatağından fırladım, benim hareketimle taehyungta yataktan kalıp bize bağırdı
"NE OLUYOR LAN SABAH SABAH BUNE...." dedi ama junkook onu takmayıp beni kovalamaya başladı. Taehyungun odasında kedinin fareyi kovaladığı gibi koşuyorduk.
Taehyung ayağa kalkınca junkook durup Taehyunga baktı bende bakışlarımı taeye çevirince taehyung sinsice gülümseyip
"Junkook lisa...." Diyince ikimiz de ona baktık. Taehyung gülüşünü silip ciddi bir ifadeyle sessizce fısıldadı ama ikimizde duyduk
"Kaçın..."EYVAH! Junkook yetmedi bide tae mi başıma çıktı. Junkook taenin konuşmasıyla dudaklarını yaladı,ben ne yapacağımı bilmez halde beklerken aklıma aşağıdakiler gelince koşmayı düşündüm. Evet koşsam beni yakalamzlar. İçimden birden üçe kadar sayıp birden koştum,benim koşmamla beraber junkookta arkamdan koşunca daha hızlı koştum. Junkook beni kovalıyordu Taehyungta ikimizi kovalıyordu şuan iki mafyayla evde koşuyorduk.
Junkook- Lisa dur diyorum sana senin yüzünden V'yi başıma bela aldım."
Koşarken hafif arkama dönüp
"Niye durayım koş sabah koşusu yaparsınız."
Taehyung- JUNKOOK LİSA DURUN DİYORUM ,GÜZEL BİR DERS VERECEĞİM SİZE."
Olur olur yeriz yeriz :)
Merdivenleri öyle bir koştum ki düşmemek mucize gibiydi.
Salona doğru koşup ikisinden kaçmaya çalıştım, üçümüz de koltukların arkasından koşuyorduk, içeridekiler kılını bile kıpırdatmıyordu alışıktılar galiba böyle durumlara. Lisa düşünmeyi bırakıp koşsan diyorum hani seni kovalıyorlar ya ondan. Sus iç ses sus.
"Taehyung,junkook sakin olun bak bitti herşey siz uyandınız hadi kahvaltı yapalım sessizce hem Suga hasta onun yanına gidersiniz." Üçümüz de sanki virüs varmış gibi birbirimizden uzak duruyorduk. Taehyungla junkookta benim gibi nefes nefese kalmış halde duruyorlardı. Taehyungun biraz önünde bekleyince kaçmak için fırsat aradım. Taehyung gözlerini kapatıp kafasını geriye atınca fırsat bulup hemen diğerlerinin yanına koştum. Hepsi masada oturmuş gülerek duruyorlardı tek bir fark vardı jin yemeğe başlamıştı. Afiyet olsun adam akıllı,sizi bekleyene kadar acıktı. Sus iç ses sus ya..
Masanın etrafında dolanıp en güvendiğim kişilerin arkasına saklandım
Namjoon ve jhope
İkiside bana bakmayıp gülmeyi tercih ediyorlardı. Jiminin arkasına geçsem beni korur muydu acaba oda seni bekliyordu koş koş. Sus iç ses konuşma sen.
"Jhope Namjoon birşey diyin ya, siz dediniz gidin kaldırın diye niye şimdi böyle yaptılar." Namjoon gülmeyi bırakıp jini işaret etti.
"Jin böyle olacağını bildiği için seni gönderdi lisa istersen ona hesap sor. " Sinirle jine dönüp
"Jin hadi kurtar beni şimdi." Jin beni dinlemeyip omzunu da banane anlamında sallayıp yemeğini yemeğe devam etti.
Jimin- Taehyung junkook hadi gidin yüzünüzü yıkayın oturup kahvaltı yapalım.
Afferin jimin gözüme girdin.
Taehyung- durun siz durun kahvaltı yapayım geri devam edeceğim bitmedi.
Arkadaşlar lisayı blackpink' te olan lisa zannetmeyin o değil sadece isim kullandım kusura bakmayın size geç açıklama yaptım en kısa zamanda diğer bölümlerde lisayı göstereceğim hatta diğerlerini de göstereceğim yanlış anlamayın lütfen oy vermeyi de unutmayın lütfen.😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız Mafya Jimin
Short Story"Senden nefret ediyorum park jimin " "Biliyorum az önce de söylemiştin."