bölüm 21

430 25 0
                                    

Jimin elimi sımsıkı tutup kendiyle beraber beni dışarı sürükledi. Hala şaşkınlık içerisindeydim nasıl olur ya vurulmuştu vuruldu yani bildiğiniz vuruldu, nasıl mafyalar ya bunlar kurşun geçirmez falan mı?

Arabanın yanına geldiğimizde Jimin den elimi çektim. Jimin hızla bana dönüp

"Ne oldu gel hadi " konuşmama bile fırsat vermeden beni arabaya bindirip emniyet kemerini de takıp kendi koltuğuna geçti. Arabayı kullanabiliyordu,konuşabiliyordu,acı çekiyormuş gibi bir hali yok bu insan değil yok ya insan değil bu,ne yaptın kendine ölümsüzlük iksiri falan mı içtin ne oldu.

Hala mal gibi jimine bakarken jimin vitesi azaltıp bana baktı

"Hala öyle bakmaya devam edecekmisin utanıyorum. (😂)" Jiminin sesiyle kendime gelip hemen bakışlarımı cama çevirip şaşkınlığımı orda yaşadım.

♡♡♡♡♡

15 dk sonra araba durunca jimine baktım, hala yaşıyordu,nefes alıyordu,haraket edebiliyordu, kapıyı açmayı biliyordu ne saçmalıyorum ben ya. Jimin arabadan inince bende indim. Seul köprüsüne gelmiştik. Seulun muhteşem manzarasına bakan jiminin yanına gittim. Yüzüne eğilip bakınca jimin tamamen bana döndü.

"Yaşıyorsun,nefes alıyorsun,haraket edebiliyorsun ve bana bakıyorsun."Jimin başını öne eğip hafif güldü

"Yaşıyorum,nefes alabiliyorum, haraket edebiliyorum ve sana bakıyorum bunlar normal insanların yaptığı şeyler. "

"Sen insan değilsin vuruldun ama."

Yazardan

Jimin ceketini çıkarıp ayağının dibine koydu. Bakışlarını lisa'dan ayırmadan gömleğinin düğmelerini açtı. Jimin lisaya,lisa da jiminin ellerine bakıyordu. Jimin gömleğinin iki tarafından tutup açtı

"Gördün mü vurulmadım. "Diyip çelik yeleğe sıkışan kurşunu çıkardı. Lisa jiminin elindeki kurşuna bakıp yutkunmaya çalıştı. Vücudu sanki ondan habersiz haraket ediyormuş gibi jimine sarıldı. Jimin lisanın yaptığı şeye şaşırsada sesini çıkarmadı. Lisa yaptığının yeni farkına varmış gibi hemen geri çekildi.

" Kusura bakma birden oldu. Hem teşekkür ederim önüme atladın. " Jimin lisaya cevap vermeyip seulun manzarasını izlemeye devam etti.

♧♧♧♧

(15 dk sonra)

Manzaraya dalmış birşeyleri düşünürken jiminin bana dokunmasıyla kendime geldim.

"Gidiyoruz " Başımı sallayıp arabaya doğru yürüdük. Arabanın yanına geldiğimizde hemen arka tarafa oturdum. Jimin dışarıdan bir süre bana bakıp oda sürücü koltuğuna geçti.

Eve geldiğimizde min ji tamda evden çıkıyordu.

"Iyi gececler bay jimin iyi geceler lisa"

"Sana da min ji" Min ji önümüzden geçip gidecekken jimin durdurup

"Seni şoför bıraksın tek başına gitme bundan sonra her gece şoför seni bırakacak evine."Min ji itiraz etmek için konuşacakkken jimin fırsat vermeyip içeriye girdi. Kaba işte ne olacak bıraksaydın kız konuşsaydı.

"Hadi iyi geceler min ji kendine iyi bak"

"Sende,bide olanları çok merak ediyorum adamlara telefon geldiğinde duydum çatışma çıkmış yarın anlatırsın " Gülüp

"Anlatırım tabi merak etme."Min ji arabaya binip gidince derin bir nefes verdim. Başımı kaldırıp gökyüzüne baktım yine üç tane yıldız vardı, yüzüm düşünce adamlardan biri yanıma gelip

"Lütfen içeri geçin bay jiminin emri" Başımı sallayıp içeriye girdim.

Karnım açtı ama yemek yemek istemiyordum. Sadece sıcak bir duş alıp uyumak ve  birdaha uyanmamak istiyordum tabi mümkünse böyle birşey.

Odama geldiğimde hemen kıyafetlerimi alıp banyoya girdim.

Üstümü çıkardıktan sonra sıcak suyun altına girdim. Gözlerim akıp giden suya takıldı.  Hayatta böyleydi değil mi akıp akıp gidiyordu hiç beklemiyordu, acımasızdı, kimseye acımazdı,peki ya zaman zaman herşeyin ilacımıdır kesinlikle hayır zaman herşeyin ilacı olsaydı bu intihar olurdu bu kadar da olmazdı zaman sadece zaman kaybıydı tıpkı aşk gibi sadece zaman kaybı şuan burda böyle düşünmem bile zaman kaybı başka bir şekilde düşünebilirdim ama düşünmek bile istemiyorum herşeyi akışına bırakıyorum olduğu gibi.

Duştan çıktıktan sonra saçlarımı kurutmadan yatağıma yattım. Gözlerimi kapatıp yan tarafıma döndüm,yanımda bir hareketlilik hissedince gözlerimi açtım.  İnanamıyorum inanmam ki olamaz böyle bir şey sevdiğim adam yanımda yatıyordu. Gözlerimden yaş akınca yavaşça gözyaşımı silip

"Ağlama dayanamam."elimi elinin üstüne koyup gözlerimi kapattım. Gözlerimi tekrar açtığımda kimse yoktu, yoktu kimse hayal görmüştüm o öldü kabul etmeliydim artık.

Yorum ve oy atmayı unutmayalım lütfen...😊♢♡♡♡♡♡

Acımasız Mafya JiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin